PDA

View Full Version : Schroefset voor Caddy mk1?


servowire
26-12-2007, 00:50
De huidige veerpoten onder mijn caddy zijn te laag, de boel loopt aan. Nou weet ik niet precies wat voor poten het zijn, maar ik wil eigenlijk een schroefset eronder, zodat ik eventueel soms de boel wat hoger kan zetten.

Passen Golf1 poten onder een caddy?

Jurgen Santana
26-12-2007, 01:08
Voor wel achter niet uiteraard.

golow
26-12-2007, 16:24
De huidige veerpoten onder mijn caddy zijn te laag, de boel loopt aan. Nou weet ik niet precies wat voor poten het zijn, maar ik wil eigenlijk een schroefset eronder, zodat ik eventueel soms de boel wat hoger kan zetten.

Passen Golf1 poten onder een caddy?

je hebt speciale schroefpoten voor een caddy [pm even voor evt prijs]

servowire
31-12-2007, 09:15
Ik heb veerpoten van Hottuning gekocht, deze hadden ze op voorraad, en de Caddy moest zsm de weg weer op. (sorry golow).

Volgens mij zijn het chineze dingen, maar toch werken ze goed. Blauw/Rood, dus volgens mij het huismerk van Cartstyling ofzo.

De achterkan is ook omlaag, ik heb de as verlaagt, door de veerbladhouder op de kop er op te lassen. Probleem is nu dat de trekhaak zo laag is dat er eigenlijk geen kar meer achter kan. Ik had 4 veerbladen, nu 2. Zou het helpen als ik er 3 van maak: ergo, komt hij dan weer ietsje hoger?

Over drempers loopt het wiel achter ook aan, :screwy:


Groeten,
Jeroen

golow
31-12-2007, 17:17
o geen probleem succes met het setje mvg

Mr. Lee
10-02-2008, 18:50
Ik heb ook een Caddy 1 gehad. Ik heb het bladveren pakket laten doorbuigen zodat hij 6cm lager kwam, voorzijde was 4 cm verlaagd. Hij stond toen mooi recht, kon nog prima een aanhanger achter en geen laswerk nodig want de bladveren zaten nog op de originele plek. Heb ze laten doorbuigen bij Weweler in Hoogezand, maar ze hebben nog meer vestegingen geloof ik. Succes!

Gijs
10-02-2008, 19:44
Ik heb ook een Caddy 1 gehad. Ik heb het bladveren pakket laten doorbuigen zodat hij 6cm lager kwam, voorzijde was 4 cm verlaagd. Hij stond toen mooi recht, kon nog prima een aanhanger achter en geen laswerk nodig want de bladveren zaten nog op de originele plek. Heb ze laten doorbuigen bij Weweler in Hoogezand, maar ze hebben nog meer vestegingen geloof ik. Succes!
Gewoon uit intresse; hoe gaat dit in z'n werk? Want het is een veerpakket, en schiet dus weer terug in model lijkt me. :)

Ferry24
14-02-2008, 13:26
bladveren laten walsen doet het ook goed

Mr. Lee
17-02-2008, 22:42
Gewoon uit intresse; hoe gaat dit in z'n werk? Want het is een veerpakket, en schiet dus weer terug in model lijkt me. :)

Geen idee eerlijk gezegd maar bij mij bleef hij er mooi laag door; bel ze eens zou ik zeggen:

Weweler-Colaert Nederland bv
Ambachtsweg 2
9601 LW Hoogezand
0598-390278

Succes :thumbup:

Siem
04-03-2008, 13:52
foto's:D

golow
04-03-2008, 21:09
ook een kaar laten doen alleen een maand later brak er een bladveer!

Spike
03-05-2008, 17:55
Hmmz tja of je as laten omdraaien. Dan heb je een mooie verlaging en kan je nog een beetje wisselen met de orginele ophangingspunten van de bladveren.