servibruls
29-12-2007, 00:43
Heb de auto nu sinds 9 December.
De auto is van volkswien geweest. Deze heeft hem weer door verkocht en daarna heb ik hem gekocht.
Op het eerste oog zag ie er erg netjes uit. Erin gereden toen alles nog eens nagekeken enz. Niks mis mee dus de testrit was niet al te lang.
Auto dus gekocht en de dag erna opgehaald.
De dag erna begon het koelvloeistof lampje te knipperen. Ik het bijgevuld. De dag erna knipperde het lampje dus weer. Toen eens goed gaan zoeken en na lang zoeken hadden we het probleem gevonden, de waterpomp lekte als een zeef.
Toen reed ik ergens en verloor een bout. Nadat we hebben gezocht en de plek hadden gevonden waar de schroef moest zitten kwamen we tot de ontdeking dat de aandrijfas los zat. alles schroeven kon je met een slag eruit halen :screwy: En in totaal zaten er 14 schroeven gewoon helemaal niet vast :eek: :screwy:
Deze zijn dus meteen vast gezet en heb toen alles wat je maar kon vastdraaien vast gecheckt. De uitlaat plakte op de achteras dus dat hebben we ook maar meteen goed gemaakt. De waterpomp is dus vanavond vervangen en meteen nog wat andere dingen zoals versleten slangen enz.
Toen meteen maar de radiokabels goed gemaakt en dat pruts werk verwijderd.
Ik dus blij dat ik eindelijk in dat ding kon rijden. Ik rij 2 minuten, olie temperatuur was toen al 1-4 graden. de temperatuur meter was HEb de auto nu bijna 3 weken maar heb er nog niet gewoon in kunnen rijden.
Dus ben nu ook aan het kijken voor een ander goed blok erin te leggen. Ben bang dat nu het ene probleem is verholpen en het ander zich voordoet.
Zo dit is voorlopig mijn verhaal over mijn auto.
Foto's zet ik er op zodra dat ding in orde is want ben in staat om hem de sloop op te rijden :eek:
De auto is van volkswien geweest. Deze heeft hem weer door verkocht en daarna heb ik hem gekocht.
Op het eerste oog zag ie er erg netjes uit. Erin gereden toen alles nog eens nagekeken enz. Niks mis mee dus de testrit was niet al te lang.
Auto dus gekocht en de dag erna opgehaald.
De dag erna begon het koelvloeistof lampje te knipperen. Ik het bijgevuld. De dag erna knipperde het lampje dus weer. Toen eens goed gaan zoeken en na lang zoeken hadden we het probleem gevonden, de waterpomp lekte als een zeef.
Toen reed ik ergens en verloor een bout. Nadat we hebben gezocht en de plek hadden gevonden waar de schroef moest zitten kwamen we tot de ontdeking dat de aandrijfas los zat. alles schroeven kon je met een slag eruit halen :screwy: En in totaal zaten er 14 schroeven gewoon helemaal niet vast :eek: :screwy:
Deze zijn dus meteen vast gezet en heb toen alles wat je maar kon vastdraaien vast gecheckt. De uitlaat plakte op de achteras dus dat hebben we ook maar meteen goed gemaakt. De waterpomp is dus vanavond vervangen en meteen nog wat andere dingen zoals versleten slangen enz.
Toen meteen maar de radiokabels goed gemaakt en dat pruts werk verwijderd.
Ik dus blij dat ik eindelijk in dat ding kon rijden. Ik rij 2 minuten, olie temperatuur was toen al 1-4 graden. de temperatuur meter was HEb de auto nu bijna 3 weken maar heb er nog niet gewoon in kunnen rijden.
Dus ben nu ook aan het kijken voor een ander goed blok erin te leggen. Ben bang dat nu het ene probleem is verholpen en het ander zich voordoet.
Zo dit is voorlopig mijn verhaal over mijn auto.
Foto's zet ik er op zodra dat ding in orde is want ben in staat om hem de sloop op te rijden :eek: