View Full Version : Golf 2 GTI-G60 in fabrieks uitvoering?
Net las ik een topic over corrado,s in fabrieks uitvoering. Of die er uberhaupt nog wel zijn.
Nu was ik nieuwsgierig naar de Golf 2 GTI-G60.
Zijn er in NL nog volledig originele Golf G60,s ??? De meeste Golfjes worden toch vern##kt door die sjonnie gasten. Met al hun tuperware sh#t erop.
Ik trap af met de mijne.
http://i559.photobucket.com/albums/ss34/Domi-G60/DSC01576.jpg
http://i559.photobucket.com/albums/ss34/Domi-G60/DSC01575.jpg
http://i559.photobucket.com/albums/ss34/Domi-G60/DSC01558.jpg
Wie volgt
Berrychello
31-12-2007, 16:45
Prachtig, zo horen ze te zijn! En BBSjes of witte knippers kan ik ook nog door de vingers zien!!
Maar net als bij de Corrado's: ook deze Golf is niet origineel Nederlands aan het kenteken te zien...
Taj, welke golf G60 of corrado VR6/G60 is wel origineel NL. Toendertijd waren zo duur dat niemand ze hier nieuw kocht. Nu worden ze tegenwoordig met bosjes gelijk uit DLD gehaald.
Jurgen Santana
31-12-2007, 17:05
Taj, welke golf G60 of corrado VR6/G60 is wel origineel NL. Toendertijd waren zo duur dat niemand ze hier nieuw kocht. Nu worden ze tegenwoordig met bosjes gelijk uit DLD gehaald.
Collega van me heeft een originele NL Golf G60. NL Corrado VR6 origineel weet ik ook wel te staan.
Ik heb een originele NL Golf G60, ik ben die nu compleet nieuw aan het opbouwen, van de buitenkant zal die voor 99% origineel blijven, ik hoop dat het wel gewaardeerd wordt :)
Ik denk dat je alle originele NL golf G60 wel op 2 handen kan tellen.
@Crosne,
Een NL Golf G60 nieuw leven inblazen wordt altijd gewaardeerd. ;)
corrado-usa
31-12-2007, 19:25
bos heeft er ook 1 orginele nederlander wob zit ook op het forum.
Berrychello
31-12-2007, 20:52
Ik denk dat je alle originele NL golf G60 wel op 2 handen kan tellen.
En naar zulke auto's ben ik dus wel benieuwd! :)
En naar zulke auto's ben ik dus wel benieuwd! :)
Hahaha ik inmiddels ook ;)
Doe jij de corrado afdeling en ik de Golf 2 G60 :thumbup:
Rallye-VR6t
01-01-2008, 14:49
Weet nog een Fire and Ice G60 die helemaal standaard is.
Motorisch is die dan wel iets aangepast, maar dat ook wel nodig.
Een G60 is niet bepaald vlot.
De mijne was ook nog redelijk origineel, waar hij nu is gebleven weet ik niet.
Edition-Blue
01-01-2008, 15:46
De mijne was ook nog redelijk origineel, waar hij nu is gebleven weet ik niet.
Rijdt volgens mij nu in groningen rond !
Weet nog een Fire and Ice G60 die helemaal standaard is.
Motorisch is die dan wel iets aangepast, maar dat ook wel nodig.
Een G60 is niet bepaald vlot.
Ja de F&I-G60 uit stiens.
Je hebt gelijk. Een G60 is niet bepaald vlot :D Daarom is mijne ook beetje gekieteld :thumbup:
corrado-usa
01-01-2008, 19:48
als de motor nieuw is zijn ze wel vlot zat :thumbup: .de meeste hebben 2 ton gelopen en worden op gevoerd. ;)
als de motor nieuw is zijn ze wel vlot zat :thumbup: .de meeste hebben 2 ton gelopen en worden op gevoerd. ;)
jep kleine poelie .....tot de lader ploft :screwy: ...
Mijne heeft nu dus 252.xxxkm. met kleine poulie en andere sjip. Maar blok loopt als nieuw.
Ik wil gewoon voor mezelf de lader laten reviseren.
Mijne heeft nu dus 252.xxxkm. met kleine poulie en andere sjip. Maar blok loopt als nieuw.
Ik wil gewoon voor mezelf de lader laten reviseren.
had ik toen ook ...niks mis mee 0,9 bar druk
tot de lader uit elkaar ging :eek:
ik heb de verdringer nog wel ergens .....
corrado-usa
01-01-2008, 20:14
daarom druk zegt echt niks open halen en je weet hoe de lader is als hij getuned zijn is het meeste om de 40.000 km open te doen beter op tijd als te laat.
ook eens te laat geweest was getuned bij de rode corrado en de lader was aan gort zij toen kan nog wel eens. :redface:
Berrychello
01-01-2008, 21:24
Hahaha ik inmiddels ook ;)
Doe jij de corrado afdeling en ik de Golf 2 G60 :thumbup:
Ik houd beide topics wel bij, vind dit wel interessant!
Heb verder geen interesse in deze modellen ofzo, maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel originelen er nog van rond rijden.
Omdat ik zelf een Golf II Avance heb, ben ik ook wel benieuwd naar hoeveel Avances er nog zijn, of VW's uit de kentekenserie waarin mijn SP10LR valt. Zo heb ik pas bij de RDW-site gezien dat de SP11LR ook nog bestaat.
Voor de "Origineel-NL" liefhebbers is het uiteraard nog moeilijker. Ook ik zou weer eens een G60 willen.
Een paar dorpjes verderop staat dit (http://link.marktplaats.nl/135226888) te koop. Volgens het kenteken een zwarte G60. Ik zie hem nergens, en dan heb ik het nog niet eens over de kleur.......
Rallye-VR6t
01-01-2008, 22:12
jep kleine poelie .....tot de lader ploft :screwy: ...
62mm niks aan de hand.
:offtopic:
Voor de "Origineel-NL" liefhebbers is het uiteraard nog moeilijker. Ook ik zou weer eens een G60 willen.
Een paar dorpjes verderop staat dit (http://link.marktplaats.nl/135226888) te koop. Volgens het kenteken een zwarte G60. Ik zie hem nergens, en dan heb ik het nog niet eens over de kleur.......
een echt taartje :eek:
corrado-usa
02-01-2008, 09:47
62mm niks aan de hand.
:offtopic:
als je maar op tijd bij bent met de lader ;)
maar voor dagelijks is het wat te kliene.
denk zelf naar een 72 of een 78 of zo pollie :rolleyes:
Rallye-VR6t
02-01-2008, 09:57
als je maar op tijd bij bent met de lader ;)
maar voor dagelijks is het wat te kliene.
denk zelf naar een 72 of een 78 of zo pollie :rolleyes:
Ach in 7 jaar tijd 3 laders, hoort er bij zullen we maar zeggen.
Maar ik reviseer mijn laders om het jaar, 1 jaar is tussen de 1000 en 1250km.
Niet altijd hoeven er nieuwe onderdelen in, alleen de balansas lagers MOETEN altijd.
Die zijn meestal schoon op.
Ik trap af met de mijne. De bbs-jes zijn al vervangen voor originele sebrings
RM-tjes kon je destijds gewoon optioneel af fabriek krijgen. Mooi laten zitten :thumbup:
Hallo Domi,
Succes met ( weer ) je nieuwe aanwinst, en ik wens je vele prettige km's in 2008 enz.
Ik was 3e eigenaar van je G-60, als je nog oude gegevens van de auto wil hebben ( wanneer G-Lader / Remmen etc is vervangen ) dan hoor ik het wel via PM of tel.
Grusse Atze.
Zijn er in NL nog volledig originele Golf G60,s ???Zo te zien niet veel. :rolleyes:
Rallye-VR6t
03-01-2008, 12:45
Hallo Domi,
Succes met ( weer ) je nieuwe aanwinst, en ik wens je vele prettige km's in 2008 enz.
Ik was 3e eigenaar van je G-60, als je nog oude gegevens van de auto wil hebben ( wanneer G-Lader / Remmen etc is vervangen ) dan hoor ik het wel via PM of tel.
Grusse Atze.
:offtopic:
Voor iemand uit Duitsland schrijf je erg goed Nederlands! :thumbup:
Hallo Domi,
Succes met ( weer ) je nieuwe aanwinst, en ik wens je vele prettige km's in 2008 enz.
Ik was 3e eigenaar van je G-60, als je nog oude gegevens van de auto wil hebben ( wanneer G-Lader / Remmen etc is vervangen ) dan hoor ik het wel via PM of tel.
Grusse Atze.
:) Je hebt een PM
Pedaalemmer
03-01-2008, 14:09
Ach in 7 jaar tijd 3 laders, hoort er bij zullen we maar zeggen.
Maar ik reviseer mijn laders om het jaar, 1 jaar is tussen de 1000 en 1250km.
Niet altijd hoeven er nieuwe onderdelen in, alleen de balansas lagers MOETEN altijd.
Die zijn meestal schoon op.
Haha niet echt vergelijkbaar jij rijd ook met een totaal ander aantal pk's :D:D
Berrychello
03-01-2008, 14:17
Oei, da's wel een treurige advertentie. Dan heb ik het niet alleen over de beheersing van de Nederlandse taal, maar ook over het feit dat de verkoper denkt dat z'n mkII volledig origineel is!
En dan die prijs! Absurd!
"uhhhhhh....... moeten die er dan op zitten?" :rolleyes: ;)
Berrychello
03-01-2008, 16:59
Naja, ook zaken als de pookknop/zak, stuur, velgen, volledig gespoten achterbumper, enzovoorts...
"uhhhhhh....... moeten die er dan op zitten?" :rolleyes: ;)Zo'n antwoord zul je hoogstwaarschijnlijk krijgen als je de beste man hiermee confronteerd. Was niet op jou gericht Berry ;)
[QUOTE=Berrychello]de verkoper denkt dat z'n mkII volledig origineel is!
QUOTE]
Nope, dat zegt hij niet. Hij zegt dat hij origineel Nederlands is. En het kenteken is dat ook :D
Als je goed kijkt zie je dat ook de sleutel niet klopt. Ik heb het vermoeden dat er zelfs geen gelijmde voorruit inzit. Mijn gok: Een omgekatte 16 klepper met een PG er in.
Berrychello
04-01-2008, 23:33
Zo kan je het 'origineel' idd ook opvatten! :p
Mk1-Addict
04-01-2008, 23:51
hij bestaat niet meer, de YN63LG, tenminste, vlgns RDW geen APK meer sinds 2004... :(
http://www.geocities.com/gluibert/G60RV1.jpg
http://www.geocities.com/gluibert/G60LV1.jpg
heerlijke shady foto's trouwens vanaf geocities :thumbup:
nog steeds wel een beetje spijt van dat ik deze heb weggedaan, nette orginele G60 met iets verlaging en 15". Ik weet dat de eenarmlapper hier niet veel medestanders kent maar ik hoop dat het VW logo in de grille dat weer goed maakt :D
in een wanhopige poging zijn gemis goed te maken nog een G60 gekocht (eigenlijk een 8v met een motorswap). Deze heeft het niet zo heel lang gemaakt (wel vlot trouwens :woowoo: )
http://www.geocities.com/gluibert/G60achter.JPG
http://www.geocities.com/gluibert/G60motor.JPG
http://www.geocities.com/gluibert/G60voor.JPG
deze leeft niet meer trouwens, is destijds voor de motor gesloopt...
hij bestaat niet meer, de YN63LG, tenminste, vlgns RDW geen APK meer sinds 2004... :(
Zolang het kenteken nog bestaat is er hoop :D
Mk1-Addict
05-01-2008, 23:24
Zolang het kenteken nog bestaat is er hoop :D
ja, je hebt wel gelijk, de LDFT33 komt echt niet meer voor, de YN63LG staat nog wel geregistreeerd! Iemand die deze auto kent?
Ff een uppie. iemand nog info of foto,s???
Iemand enig idee of de YL-54-SK nog bestaat ?? Aangezien de RDW hem niet meer kent, vrees ik het ergste.
Heb deze auto in 98 of 99 een tijdje gehad. Iemand daarna nog info ???
Ff een uppie. iemand nog info of foto,s???
Wat scans uit de G60 syncro folder: :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/1/8/G60Sfront.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/1/8/G60S.JPG
Ik heb hier de duitse dealer folder liggen van de GTI-G60.
Staan ook andere uitvoeringen in.
De gewone GTI, de GTI 16V, en de g60 dus.
Komt bij autohaus Fridolin muller vandaan.
Even een oud topic weer omhoog halen .
Mijne is weinig verandert,
http://i559.photobucket.com/albums/ss34/Domi-G60/DSC01576.jpg
Pieter16V
16-03-2009, 22:08
Ik heb ook nog een nederlandse golf g60 wob uitvoering.
Kan helaas geen foto toevoegen.
Ik heb ook nog een nederlandse golf g60 wob uitvoering.
Kan helaas geen foto toevoegen.
Dit is jouw Wob G60.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/7/6/03062008209.jpg
Edition-Blue
16-03-2009, 23:01
Oude van boss hier van het forum af :confused:
Minomatic
17-03-2009, 08:43
De mijne is helaas ook finaal vertimmerd door de vorige eigenaar(s?). Hij wordt stukje bij beetje weer steeds origineler, zo is hij toch het mooiste.
Aangezien gisteren de G-lader vastliep, langs de A2, zal hij zeker een maand stil staan, dus weer tijd om aan de buitenkant te werken!
Rallyegolf20vt
21-03-2009, 10:07
Hier mijn G60.
Fabrieks Fire and Ice GTI-G60
Helemaal orgineel op wat motor aanpassingen na dan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7RSIJQW-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TYMPAUUW-D.jpg
corrado-usa
21-03-2009, 13:30
Hier mijn G60.
Fabrieks Fire and Ice GTI-G60
Helemaal orgineel op wat motor aanpassingen na dan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7RSIJQW-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TYMPAUUW-D.jpg
ziet er zeer mooi uit man. :thumbup:
ben echt een fire and ice liefhebber. ;)
Mooie fire&ice. Ook een zeldzame ;)
Booskijkertje er even af he ;)
Rallyegolf20vt
21-03-2009, 20:12
Zijn niet helemaal recente foto`s.
Booskijker is er al 2 jaar af . :D
Zit ondertussen ook een iets bescheidener uitlaat onder .
FolkertMk1
24-05-2009, 11:59
even een upje aangezien dat domi zijn g60 nu van mij is
Ik houd beide topics wel bij, vind dit wel interessant!
Heb verder geen interesse in deze modellen ofzo, maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel originelen er nog van rond rijden.
Omdat ik zelf een Golf II Avance heb, ben ik ook wel benieuwd naar hoeveel Avances er nog zijn, of VW's uit de kentekenserie waarin mijn SP10LR valt. Zo heb ik pas bij de RDW-site gezien dat de SP11LR ook nog bestaat.
Ik meld me met een avance SH-59-**
supersprint
24-05-2009, 14:07
Als ik ergens spijt van heb is het de verkoop van mijn G60 in 2002 met kenteken ZR-20-FZ, het is nl. een originele edition one.
De huidige eigenaar zit in Zeeland, misschien iemand bekend.?
Ik heb ook een originele NL GTI G60 Edition One in bezit gehad: De YX-17-BV.
Deze auto rijdt nu nog steeds bij mij in het dorp en komt alleen met mooi weer uit de garage.
Verdere kentekens van originele NL G60's: YX-27-HX (Originele Edition One), ZD-85-JY (Originele Edition One), ZD-69-JX (nu te koop op MP).
GTIEditionBlue
12-06-2009, 14:11
Helemaal 100% origineel is die (nog) niet, maar in mijn ogen komt ie al een eind, mag ie wel meedoen?
http://www.volksforum.com/albums/files/8/0/G60012.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/8/0/G60016.jpg
Pedaalemmer
12-06-2009, 14:20
Prachtig!, hoort hij niet een achterraam spoilertje te hebben?
GTIEditionBlue
12-06-2009, 14:23
Yup, en de matte sticker op de achterklep.. die gaan er ook zeker komen.
Mijn neef heeft een onverprutste GTI G60 SYNCRO! Wat een top ding, heb geen foto op het moment. Zijn er maar 114 van gemaakt ong?
Zal er eens een plaatsen!
in kootwijkerbroek staat een grijze edition one origineel nl, en in scherpenzeel is een maatje van me er 1 opnieuw aan het opbouwen
kenteken en fotos heb ik zo ff niet
Street Performance
14-06-2009, 20:39
Deze op autoscout is ook wel aardig..
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfticzp4sora
Dennisgl
17-06-2009, 11:12
Als het goed is koop ik zaterdag een originele Golf G60. Hij is Nederlands. Weten jullie waar ik op moet letten? De G-lader zou gerefiseerd zijn maar hij staat al 2 jaar stil...
Ik was al een tijdje op zoek naar een originele Golf G60 (Nederlandse) maar die zijn weinig te vinden, helaas, maar als het goed is heb ik er zaterdag één. Hij moet zo origineel mogelijk zijn...en anders maak ik hem origineel..
Ik hoor jullie hier ook zeggen dat een oude G60 niet meer echt vooruit gaat....valt toch wel mee als de G-lader gereviseerd is en geflowt?
GTIEditionBlue
17-06-2009, 11:21
Ok, toch maar off-topic reageren.
Ga maar lezen :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=21966&highlight=aanschaf+g60
Vragen die je imo moet stellen/aandachtspunten zo uit mn hoofd.
-Laaddruk: Er zijn diverse manieren/theorien om de laaddruk te controleren, maar als je in de slang op het inlaatspruitstuk knijpt en een peut gas geeft moet je een duidelijke drukopbouw voelen. Er is natuurlijk niets mooier dan een laad-druk meter.
-Laaddruk is natuurlijk niet zaligmakend, een goede lader en prut motor kan wel flinke laaddruk hebben maar nog gaar zijn.
-Neem iemand mee die weet hoe een G60 moet lopen/ rijden en voelen.
-Is de auto opgevoerd? En zo ja, wat is eraan gedaan? Hou hier rekening mee.
-Wanneer is de lader voor het laatst gereviseerd (aantal km's) en door wie, evt. factuur vragen
-De lader moet duidelijk te horen zijn, zuivere zoem erin.. Metaalgeluid is niet kopen.
-Roest, roest en nog eens roest controleren, zeker bij de voorruit en de zijramen achter en krikpunten.
-Schadeverleden? Gespoten?
Twijfel?, niet kopen.
Rallye-VR6t
17-06-2009, 11:35
Een G60 kopen is leeglopen.
Dus ben je hierop niet voorbereid of kun je het financieel niet goed overzien.
Niet doen.
Voorbeelden zijn genoeg te vinden van "leeglopers" of "omdat er een kind opkomst is moet de dure g60 weg." deze zie je ook vaak "ga op mijzelf wonen dus....wordt ik een kale kip".
Hou er rekening mee dat een Golf G60 onderhand al knap bejaard is.
En dat is dan niet alleen de Glader.
Een golf 2 begint nu al vaak knap restauratie behoeftig te worden.
Roest onder het voorraam, de bodem bescherming lijkt nog goed, maar is een en al roest door vocht wat er tussen komt.
Oude schade historie begint zich af te tekenen.
En dan die Glader, koop je een G60 ookal zitten er 100 bonnen bij van revisie.
(moet ik nog even een bonnetje maken voor je?)
Het zegt niks!
100km is genoeg om de boel kapot te rijden. (doe ik regelmatig...... :redface: )
Dus ga er vanuit dat de lader niet goed meer is, en dat je opzoek moet naar een nieuwe. Valt het altijd mee. Reserveer een 2000euro voor een nieuwe lader.
Of koop een 2e hands bij een "revisie bedrijf" voor een 1000 euro. Maar dan weet je vaak ook niet wat de staat is van de lader.
Zeker als je er geen zicht op hebt.
Waarom staat een auto 2 jaar stil? Omdat deze zo goed is? :rolleyes:
Ben benieuwd naar je aankoop.
Dennisgl
17-06-2009, 16:52
Bedankt voor jullie reacties :thumbup: ,
Ik zal kijken hoe mijn gevoel is. De auto staat te koop op MP en ben al wezen kijken. Interieur is goed (niet origineel G60) maar wel vies. Hij staat nu 2 jaar stil omdat de verkoper de buitenkant wilde opknappen en daar geld voor nodig was. De motor is helemaal 100% want daar is hij als eerste mee beziggeweest.
Nu verkoopt de verkoper hem omdat hij andere prioriteiten heeft. De G-lader heeft er nu ongeveer 2000KM opzitten, hij is netjes ingereden (niet boven de 2500 toeren enz.) zegt de verkoper. De G-lader is gereficeerd door G-FORCE en hij is ook geflowd.....
En jah, ik ben opzich wel redelijk handig dus ga veel dingen zelf doen....zou je daar dan nog van leeglopen?
P.S. Om toch On-topic te blijfen........weten jullie waar ik een originele gril kan kopen (of alleen G60 logo) want die kan ik nergens vinden. Wil natuurlijk zo origineel mogelijk maken.
Dennisgl
24-06-2009, 07:06
Ik heb ook een originele NL GTI G60 Edition One in bezit gehad: De YX-17-BV.
Deze auto rijdt nu nog steeds bij mij in het dorp en komt alleen met mooi weer uit de garage.
Verdere kentekens van originele NL G60's: YX-27-HX (Originele Edition One), ZD-85-JY (Originele Edition One), ZD-69-JX (nu te koop op MP).
Nou, ik heb de ZD-69-JX gekocht....loopt goed.....probeer ook deze helemaal origineel te maken...
GTIEditionBlue
24-06-2009, 17:56
Fotos. :D
Heren,
Ik ben zelf in bezit van een origineel Nederlandse g60 edition one in volledig originele staat. Auto komt van de 2e eigenaar welke hem in '98 bij de dealer heeft gekocht. Alle rekeningen en zelfs de aankoop bon zitten er bij. Ook de onderhoudsboekjes heb ik er bij.
kenteken van deze auto is ZR-52-HF en de auto is sinds mei '08 in mijn bezit.
Auto heeft na aankoop een semi-restauratie gehad. Was nodig...
Recent zijn BBS'jes en de g-lader eigenhandig gereviseerd.
Ben ook nog enkele jaren in bezit geweest van een andere g60 edition one (YX-96-ND), maar die is gesloopt. Carrosserie is los verkocht naar regio Rotterdam ergens.
heb dus nog diverse onderdelen voorhanden...
Hier de foto's:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotosnokia22-8-2009108.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotogolf26-4-2009011.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotosnokia22-8-2009113.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotogolf26-4-2009009.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotosnokia22-8-2009109.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/Fotosnokia22-8-2009111.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/media1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/1/3/24022007399.jpg
Groeten,
Evert
Ik heb een paar jaar geleden ook een orginele gti g60 gereden.Was toen op wielen en verlaging na helemaal orgineel heb er helaas geen digitale foto van.
Het kenteken bestaat nog steeds op rdw en is op 28-07-2008 het laatst van eigenaar veranderd.
Het kenteken is NF-BH-89 misschien dat iemand hem hier kent zou leuk zijn om hem nog eens terug te zien hoe dat ie nu bij staat.Bij was deze auto nog zeer goede staat.
Mvgr Michel
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/IMG_000400.jpg
oude doos
orgineel een wob G60
maar al poosje dood
VAG Driver
25-12-2016, 19:29
Ik las in dit topic dat iemand zijn oude golf g60 zocht.
FZ-20-ZR.
Heb deze sinds kort in bezit.
Ben bezig deze weer helemaal orgineel te maken.
Heeft iemand foto's van hoe hij vroeger was...
VAG Driver
09-01-2017, 21:04
Foutje met het kenteken.
bedoel ZR-20-FZ
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.