View Full Version : Achterste luidsprekers Polo Variant
Kan er iemand me vertellen welke maat van speakers er achteraan in een Polo Variant passen? Deze zitten er std niet in.
En misschien iemand die zelf een Variant heeft en daar speakers heeft geplaatst die me kan zeggen welke en of hij/zij er tevreden over is?
Bij voorbaat dank en mvg
jappie86
02-01-2008, 23:58
dit is de kofferbak van mijn polo variant :screwy: (is nu wel iets beter afgewerkt)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/3/4/kofferklein.jpg
ik ben er wel tevreden mee, alleen als dat uitschuif afdek ding dicht is hoor je de hoge en midden tonen wel wat minder, maar dan moet je echt kritisch zijn al zeg ik het zelf.
mvg jappie
Thx, nice gedaan, maar ik zocht eigenlijk de maat van die speakers die je onder die roostertjes naast je afdek-uitschuifding kwijtkan, dus boven je extra geplaatste speakers onder de achterramen.
Btw hoe heb je die extra speakers bevestigd?
Mvg
Zal ff antwoord geven namens mijn broertje ;) hij moet nog maar eens een foto posten van hoe het er nu uitziet, net een stukje netter. Speakers moet hij morgen maar even voor je opmeten.
Bij die extra speakers zit het zo: speakermagneten vallen in de opbergvakjes (netjes zijn er uit dus). Plankjes waar de speakers inzitten zit bovenaan vast met 2 beugeltjes bij de originele bevestigingspunten van de "hoedenplank"drager. En onderaan met een keukenkast slotje (kogelslotje), dit is gewoon een kliksysteem, zit dus helemaal uit het zicht.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.