View Full Version : Classicline's Vento Totall Loss.. Happy New Year;)
classicline
02-01-2008, 22:55
31-12-2007 was dan mn laatste ritje met mn vento...
Ik had hem net een paar maanden geleden gekocht technisch al redelijk in
orde gemaakt, schroefset eronder en een mooi setje leer erin.
Was alweer aardig op weg om er een stoere daily van te maken tot
ik op oudjaarsdag ff voor iemand moest invallen op het werk en er
iemand op het platform niet oplette en ff met een Bagage wagen (om vliegtuigen te laden/lossen) mij over het hoofd zag......
met volgende als resultaat:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/8/7/5/Afb006.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/8/7/5/Afb008.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/8/7/5/Afb007.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/8/7/5/Afb005.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/8/7/5/Afb004.jpg
Kortom het einde..
Gelukkig ben ik geen schuld en heb ik zelf niks dus het is nu afwachten op de verzekering.
Tssss.... op RTM kunnen ze ook niet rijden....
Wat een schade zeg, echt heel er zonde. Sterkte!
G-eert-40
02-01-2008, 23:28
dat koffer treintje heeft 'm goed geraakt zeg! mooi begin van het jaar dan.
ooeffffffffffff
das een beste deukJE.
hoop dat alles goedkomt wat verzekering betreft.
ventootje
02-01-2008, 23:33
zonde van je daily, weer een vento minder.
hoop dat met jou alles wel goed gaat! :(
classicline
03-01-2008, 07:47
Tssss.... op RTM kunnen ze ook niet rijden....
Wat een schade zeg, echt heel er zonde. Sterkte!
ooeffffffffffff
das een beste deukJE.
hoop dat alles goedkomt wat verzekering betreft.
Die gasten rijden echt als gekken met die dingen:(
Vind het eigenlijk ook zonde reed echt super die auto en was een GL
met alle opties, maar eens kijken wat er voor terug komt.
Hopen dat de verzekering van dat bedrijf het netjes afhandelt maar ja het blijven Duitsers ;) dus ze zullen best moeilijk gaan doen. maar heb een kopie van de tape van de beveiligingscamera en is overduidelijk dat ik geen schuld heb.
Hij kwam uit een uitrit, ik kwam van rechts en hij reed op mijn "weghelft"
En qua voorangsregels van het Vliegveld sta ik iets hoger op de ladder dan hun.
Dus lijkt me niet dat er veel problemen komen.
maar ff afwachten wat en hoeveel ik terug krijg..
zonde van je daily, weer een vento minder.
hoop dat met jou alles wel goed gaat! :(
Thanx,
Met mij is alles ok, een beetje spierpijn gehad maar nu nergens last meer van..
evilnyntje
03-01-2008, 09:40
Damn, sterkte!
Pedaalemmer
03-01-2008, 09:57
WOw, dat ziet er heavy uit. Succes met de afhandeling!
Mister Cool
03-01-2008, 13:29
Tering! Mooi dat je zelf iig niks hebt! Dat is natuurlijk het belangrijkste, maarjah, blijft jammer zoiets. Doe je zo je best er iets van te maken en in 1 klap is 't gebeurd.
breadfan83
03-01-2008, 15:20
Zonde man. Succes met de verzekering.
Hoop dat je weer wat soortgelijks kunt terugkopen van 't uitgekeerde bedrag.
jetta mk1 '82
03-01-2008, 16:15
zo dan die zit flink in elkaar :( !!
succes met de afhandeling !!
gr. Martijn
oefff, dat is nog een deukje :(
Damn dat is zonde............sterkte met de afhandeling.
klote:(.. ben wel benieuwd wat nog de dagwaarde is van zo;n vento..
lekker begin van het jaar zo reed mijn zusje de dag na kerst nog een dikke 500 euro aan schade aan de ax :s
IJsbeer86
03-01-2008, 21:54
sterkte met je hertsel!!
ik wil niet hoeren , maarre als je een nieuwe daily zoekt.....mij polo variant staat nog te koop en de prijs is verlaagd!
classicline
04-01-2008, 07:33
Thanx allemaal voor jullie reacties!
ff de taxateur afwachten en dan maar eens het ding naar huis zien te krijgen
en rustig aan bekijken wat er nog heel gebleven is.
klote:(.. ben wel benieuwd wat nog de dagwaarde is van zo;n vento..
lekker begin van het jaar zo reed mijn zusje de dag na kerst nog een dikke 500 euro aan schade aan de ax :s
Ben ik ook benieuwd naar wat het nog opbrengt maar ik ben bang dat het niet veel zal zijn. je moet over het algemeen altijd bij leggen met zulke grappen:(
Je zusje ook al.. en nog iemand hie op het forum met een audi.. het jaar
begint goed..
sterkte met je hertsel!!
ik wil niet hoeren , maarre als je een nieuwe daily zoekt.....mij polo variant staat nog te koop en de prijs is verlaagd!
Is je polo een diesel?
Ik denk dat het wel weer iets van een golf 3 of Vento word ivm de nieuwe schroefset wat er nog onder zit en leer en nog het een en ander.
Dus als iemand nog een Vento of Golf 3 TD of TDI in de aanbieding heeft;)
(liefst met open dak el. ramen en cruise control..) ;)
Michiel86c
04-01-2008, 12:11
Pff..heftig.. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
ff de taxateur afwachten en dan maar eens het ding naar huis zien te krijgen
en rustig aan bekijken wat er nog heel gebleven is.
Probeer zelf bij de taxatie te zijn en probeer (als het kan) zelf ook een taxatie te regelen! Kan een hoop schelen! (been there, done that). Als je het niet eens bent met het getaxeerde schadebedrag kan je ook een andere taxateur (second opinion) eisen.
classicline
04-01-2008, 12:27
Pff..heftig.. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
Probeer zelf bij de taxatie te zijn en probeer (als het kan) zelf ook een taxatie te regelen! Kan een hoop schelen! (been there, done that). Als je het niet eens bent met het getaxeerde schadebedrag kan je ook een andere taxateur (second opinion) eisen.
Thanx voor de tip..
Ben niet zo heel erg thuis in schades..
Ik had hem al wel hier in een shelter gezet omdat ik graag bij de taxatie zijn
wou. dus als ze bij de auto willen moet ik er iig bij zijn anders kunnen ze er niet in.
Vento Vice
05-01-2008, 02:16
Tjeezus! Ongelovelijk! Sterkte ermee...
Wat ik me wel afvraag: hoe voelde jij je, toen het gebeurde; dacht je niet dat je er geweest was? Zo'n bagagewagen is toch flink...
Happy new year...
jetta mk1 '82
05-01-2008, 09:28
zorg idd dat je er bij bent als de taxateur komt !!
en laat ff een fototje zien van hoe de auto er in de zomermaanden bij staat !
dan ziet de beste man denk ik wel dat het niet alleen een "vervoersmiddel" is !!
succes !
gr. Martijn
wob/fireandice
07-01-2008, 21:16
zonde van zo'n auto :(
maar ja nu heb je wel weer wat te doen aan een andere auto :screwy:
succes
classicline
07-01-2008, 21:46
zonde van zo'n auto :(
maar ja nu heb je wel weer wat te doen aan een andere auto :screwy:
succes
Zoals gezegt was het een daily, Ben net begonnen de Cabrio uit elkaar aan het halen voor de spuiter en heb nog een mk2 staan waar ik mee bezig ben..
dus om eerlijk te zijn zat ik niet echt te wachten op en 3e project..;)
Maar ja zal nu wel moeten, eerst maar ens op zoek naar wat anders en
dan kijken wat daar uit voort komt.
classicline
14-02-2008, 14:13
Vandaag Eindelijk geld van de verzekering gekregen.. wat zijn die duitsers langzaam..
Dus binnenkort deze in onderdelen te koop;)
Nu ben ik weer op zoek naar een vento als iemand iets weet te staan.. moet wel aan een paar eisen voldoen:
Airco
Electrische ramen
vanaf 1996
Liefst schuif/kantel dak
TD of TDI
Liefst cruise control
en graag niet meer als ong. 210.000 gelopen.
zal wel weer een moeilijke opgave worden maar als iemand toevallig iets weet hoor ik het graag.
Twan
kvcuijck
14-02-2008, 14:39
Hoi Twan,
Balen zeg van je auto. Nette gebruikte TDI's rond 1996 zijn vaak zo prijzig dat je met even wat doorsparen ook een Golfje IV ofzo kan kopen.
Kan het trouwens zijn dat ik die auto geparkeerd heb zien staan langs de weg van de P7 parkeerplaats?
Misschien nog de HV 6031 volgegooid vanmorgen? ;)
Succes met de zoektocht!
Groet,
Koen
P.s. Als je gisteren dienst had heb je zeker lekker rustig gehad! :)
classicline
14-02-2008, 15:32
Hoi Twan,
Balen zeg van je auto. Nette gebruikte TDI's rond 1996 zijn vaak zo prijzig dat je met even wat doorsparen ook een Golfje IV ofzo kan kopen.
Kan het trouwens zijn dat ik die auto geparkeerd heb zien staan langs de weg van de P7 parkeerplaats?
Misschien nog de HV 6031 volgegooid vanmorgen? ;)
Succes met de zoektocht!
Groet,
Koen
P.s. Als je gisteren dienst had heb je zeker lekker rustig gehad! :)
Hey Koen,
Ik zal eens kijken wat ik terug koop op zich beviel mij die vento eigenlijk super, zou idd ook weleens een golf 4 kunnen worden maar moet ik nog ff zien. liever een vento aangezien ik daar nog veel delen en leer, schroefset etc voor heb.
Ik Denk dat je het verkeerde vliegveld voor je hebt;) Ik werk op Airport Weeze (Niederrhein) net over de grens en wij hebben geen Transavia vluchten hier.
En eigenlijk ben ik gisteren met de mist erg druk geweest want eindhoven zat dicht en alle Ryanair vluchten zijn uitgeweken naar ons aangezien wij een CAT3 Airport zijn en ze bij ons dus ook met mist gewoon mogen landen.
De vento staat hier wel op mn werk maar in een hangaar dus van buiten niet te zien.
kvcuijck
14-02-2008, 16:59
Hoi Twan,
Als je nog veel parts hebt liggen is het natuurlijk wel handig om iets uit dezelfde bouwserie te kopen... Mijn Golf II 1.6TD bevalt ook erg goed moet ik zeggen. Het enige nadeel is het kabaal! Pfff, kan nauwelijks bellen als ik 120km/u rijd.
Ahhh. Ik kon het al niet rijmen met je woonplaats ;) Dacht in de hangar het logo te zien van RAS (Rijmond Air Service) maar het blijkt van RAS (Rheinland Air Service)... Lekker verwarrend haha.
Zag een paar weken terug op RTM op de parkeerplaatsen voor de RAS ook een zwaar gehavende VW. Type weet ik zo niet meer, dacht alleen dat het zonde was zoals het er bij stond!
Teveel toevalligheden!!
Grappig, ik ben geboren in Wanssum en dat is vlakbij EDLV. Leuke relaxte buurt zonder files!!
Bijzonder dat EHEH dicht ging.. Toen wij rond de middag terug kwamen was het weer nog boven minima en dachten we daarheen uit te wijken als we niet op EHAM terecht konden...
Kunnen we niet een keer met het hele forum een tank diesel/AVGAS bij jullie kopen? Krijgen we vast een leuke kwantum korting en een goede reden om een Tankmeet te houden ;) Diegene met de meest lege brandstoftank krijgt de 1e prijs!
Groet,
Een JET A slurper
classicline
14-02-2008, 18:36
Idd wel een hele hoop toevalligheden wat er wel op lijkt..
maar een andere RAS en ander Vliegveld.. ik dacht dat ik de enige met
pech was op de apron maar blijkbaar gebeurt dat niet alleen hier;)
RTM is voor mij een beetje uit de richting maar moet ik zeggen dat een nederlands vliegveld mij ook wel zou bevallen.. ben die duitsers soms wel een beetje zat..
De Duitse FR crews allemaal een stelletje chagerijnen en met NL en UK crews kun je tenminste nog een beetje ouwehoeren.
Kom de volgende keer gezellig op EDLV als je uit moet wijken.. krijg je extra Airmiles korting op een volle tank;) en een bak koffie...
En eens een Transavia hier zou niet slecht zijn.
Er is een paar weken nog een piloot van hier vertrokken naar RTM transavia.
ik ben zn naam ff kwijt maar een erg geschikte vent uit leiden.
Als je hem een keer tegen komt doe hem de groeten,(zullen vast niet veel piloten van EDLV bij jullie beginnen)
Korting kan ik best regelen op Jet A-1 en AVGAS maar ik denk dat het dan
alsnog boven de gemiddelde brandstofprijzen zit, maar als die zo door blijven stijgen is het mischien binnenkort wel de moeite waard op op een Vliegveld je brandstof te halen..
Hey,
dat is toevallig, afgelopen zondag nog op Niederrhein geweest, woon in Nieuw-Bergen, dus af en toe leuk om eens naar Niederrhein toe te rijden. :)
Uiteraard wel eens bij de bunkers wezen kijken van laarbruch? vorig jaar met de fiets daar geweest, blijft leuk en indrukwekkend om te zien en naar mijn mening een ideale meetingplek met die bunkers :D
Succes met de nieuwe aankoop.
kvcuijck
14-02-2008, 22:36
Bij ons wordt soms ook gezeurd hoor! Maargoed, never fight the refueler want voor je het weet krijg je water ipv kerosine ;)
Die airmiles hou ik je aan! De volgende keer dat we moeten uitwijken dan push ik de captain wel een beetje richting Niederrhein...
Bunkers zijn inderdaad impressive. Vooral die kernbunker is megavet ontworpen.
Koen
P.s. In (Nieuw-) Bergen ging ik regelmatig zwemmen 20 jaar geleden haha.
classicline
14-02-2008, 23:31
Bunkers daar zijn idd erg super, ik blijf de intro filmpjes van q-base ook altijd super vinden. heb er regelmatig een beetje rondgereden en heb ook overal een sleutel van.
mischien van de zomer daar maar eens een foto shootje doen met een van de auto"s
Nu fuel ik niet zo heel veel meer ben 2e man daar alleen als het druk is of als er iemand vakantie heeft tank ik nog wel een beetje.
Is ook wel leuk om nog een beetje tussen de mensen te blijven, op het platform is ondanks de regelmatige stress toch altijd wel een leuk sfeertje.
Bunkers daar zijn idd erg super, ik blijf de intro filmpjes van q-base ook altijd super vinden. heb er regelmatig een beetje rondgereden en heb ook overal een sleutel van.
mischien van de zomer daar maar eens een foto shootje doen met een van de auto"s
Als het mag, dan zou ik ook daar graag bij willen zijn met de Jetta ;)
Twan, nog een beetje bedrag kunnen krijgen? Dagwaarde zal wel niet bijster hoog zijn van een vento :(
classicline
15-02-2008, 22:56
Twan, nog een beetje bedrag kunnen krijgen? Dagwaarde zal wel niet bijster hoog zijn van een vento :(
moet ik zeggen dat het me niet heel erg is tegen gevallen voor een vento uit 94 met 350.00 op de teller.
kreeg 3000 euro met behoud van het wrak.. :)
Speelde wel mee dat het een GL was met leer airco cruise control open dak etc.
Maar lennart kun je mij je mail adres even PMen je hebt nog wat van ons tegoed;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.