View Full Version : Rijd ik zo?
OakgreenVR6
30-12-2003, 23:06
Iemand die gast met die G40 gezien in Rijd ik zo? vanavond?? Whahaha :D Prachtig, met die uitlaat! :o ROFL
Was een herhaling, maar 't blijft triest/humor (wegstrepen wat je wil) om te zien.....
Gezien idd...
Vraag je je af hoe die G40 het terrein opgekomen is, als die uitlaat eraf vliegt als hij het terrein AF rijdt...
Echt lachen...en niks in de gaten hebben die gasten!!!
gemist jammer maar wer dus
Jeroentjuh
01-01-2004, 17:02
Filmpie staat ergens online, duz ff zoeken ;)
Gezien idd...
Vraag je je af hoe die G40 het terrein opgekomen is, als die uitlaat eraf vliegt als hij het terrein AF rijdt...heb het niet gezien dus weet niet hoe het terrein eruit zag maar bij de Ikea bleef ik ook pas op de terugweg met m'n demper achter de drempel hangen.....
Michel B4
01-01-2004, 17:16
die jonge is samen met de agent achter et stuur naar et buro gereden en is net een stuk voor het buro uitgestapt bij et station om de trein naar huis te pakken.
de agent is toen naar dat terrein gereden en kwam ook al met wat geluid et terrein op en volgens mij is daar de eerste klap aan de uitlaat gegeven,alleen die deed et rustig en die maat van die gast dus niet.
gelijk lekker snel weg rijden zal ie wel gedacht hebben,dag uitlaat en dag benzine tank..liet een mooi spoor achter van bezine :)
vwleusden
01-01-2004, 17:34
zal het niet meer doen... sorry :D
link??
Jeroentjuh
03-01-2004, 12:30
link??
Die weet ik duz niet meer :?
ik heb hem nog, als ik thuis ben ff uploaden :)
Elsemieke
08-01-2004, 17:55
jaaa doe dat :)
owjah en eergister op TVWest gezien: Brand bij boerderij in Zevenhuizen....heel erg jammer natuurlijk maar ze lieten beelden zien van brandweermannen die een Golfje Cabrio optillen en in veiligheid brengen :D driewerf (zeg je dat zo?? :S) hoera!!!
http://www.dee-ef.be.tf/polo.mpeg 8)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.