View Full Version : 83'er Passat 32B Variant TD
Op marktplaats :)
http://link.marktplaats.nl/138514563
Verlagingszut eronder en je hebt een mega relaxte cruiser :cool:
Ik had hem al gezien, maar zoals de plannen eruit zien. (correct me if I'm wrong) willen ze oldtimers pas vanaf 30 jaar wegenbelasting vrij maken en dan ook nog 30 jaar in NL geregistreerd. Dan heb je niet zoveel aan al die auto's die je uit andere landen haalt.
Ik had hem al gezien, maar zoals de plannen eruit zien. (correct me if I'm wrong) willen ze oldtimers pas vanaf 30 jaar wegenbelasting vrij maken en dan ook nog 30 jaar in NL geregistreerd. Dan heb je niet zoveel aan al die auto's die je uit andere landen haalt.
Bron?
Meer info?
Is dat echt zo? Wel wat over gehoord, maar gaat het echt gebeuren? Ze verzinnen elke keer weer wat anders om meer geld te vangen. :drill: :mad:
We hebben thuis een Trailerbouw en machine fabriek, daarnaast is mijn vader is APK keurmeester voor trailers, trucks. Hij had laatst bij de RDW een afscheids receptie en daar had hij het gehoord. Dus ik weet niet of dat ideeën binnen de RDW zijn of dat het al concrete plannen zijn.
Gelukkig zijn ze bij de overheid niet de snelste.
Zal ook wel via de kamer moeten verlopen ze kunnen dat toch niet op eigen houtje beslissen.
En hoe zit dat dan als je auto 27 jaar is maar pas sinds z'n 25ste in nederland rondrijd? Moet ik straks weer belasting gaan betalen, of gaat het pas in bij een auto die je dan op kenteken zet? :(
1982kameiX1
04-01-2008, 14:44
laten we vooral niet proberen in de toekomst te kijken en onszelf angstig maken, geniet gewoon vandaag nog maar ff van je gratis wegligging :D
Zal wel niet gaan gelden voor de auto's die nu op NL kenteken staan dus snel kopen en keuren die Passat! :D
jetta mk1 '82
05-01-2008, 09:23
lijkt me idd niet kunnen om een auto die nu wegen belasting vrij is opeens weer wel wegenbelasting te laten betalen !?
maar ik wacht het wel af !
gr. Martijn
Der Typ Siebzehn
05-01-2008, 13:06
En uiteraard willen ze voorkomen dat mensen puur om geld te besparen in een oldtimer gaan rijden.
Dat vind ik persoonlijk niet zo verkeerd...
Wat die Passat betreft, 1800,- pleuro's moet die kosten, maar nog niet eens op NL kenteken gezet, zou willen weten voor hoeveel, of beter gezegd voor hoe weinig de verkoper die auto in Duitsland heeft gekocht, effe snel flink winst maken...
JettaPowerrr
05-01-2008, 14:46
:iamwithst
Idd, het valt me op dat er tegenwoordig veel auto's voor flink gwld worden aangeboden zonder NL-kenteken. Het zal idd om vlugge en vooral dikke winst gaan.
Overigens staat er wel bij, dat RDW inclusief is, dus dan wel op NL-kenteken?
Verder wel een leuke auto. :cool:
Der Typ Siebzehn
05-01-2008, 15:33
Overigens staat er wel bij, dat RDW inclusief is, dus dan wel op NL-kenteken?
had ik nog niet gezien, dan wel ja, maar hij zal er toch flink op verdienen, beter zelf een goedkope auto in het buitenland kopen en importeren.
JettaPowerrr
05-01-2008, 15:47
Yep, mijn idee! :D
autoambulance regelen... naar D om te kijken, evt kopen, retourtje brandstof, dagje tijd, etc.
vaak nog een heel gedoe! gisteren nog een MB W123 300TD turbodiesel gekocht. voor het betaalde geld ga ik zo iets niet uit noorwegen halen...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.