View Full Version : GTI Sticker achterklep
Vw-Power
08-01-2008, 19:29
Hallo Vw freaks.
Vraag:
Ik heb de nieuwe originele gti sticker voor de achterklep van de fire&ice binnen.
Nu wilt blijkbaar niemand zich daar de vingers aan branden om die erop te plakken. :confused: ?
Het schijnt gekkenwerk te zijn :screwy:
Dit omdat hij er blijkbaar niet op te krijgen is zonder lucht bellen.
Heeft iemand een tip& of plan van aanpak?
Is dat zo moeilijk om te plakken dan?
Neem je tijd en haal niet alles in 1x los maar begin boven en ga rustig naar beneden (of van links naar rechts).
Doe een dopje afwas middel in wat SCHOON lauw water
Spuit de stikker goed nat met dat sopje ( plak kant ) :eek:
De auto goed schoon en vet vrij maken
Ook deze goed nat spuiten met dat sopje
Dan de stikker er op plakken ( nat dus )
en met een spatel het water tussen de stikker en de folie weg drukken
of pm OTTO eens hier op dit forum
hij is profesioneel stikker plakker
Is dat zo moeilijk om te plakken dan?
Neem je tijd en haal niet alles in 1x los maar begin boven en ga rustig naar beneden (of van links naar rechts).
lucht bel vrij valt je vies tegen met z´n groote stikker erik :thumbup:
Een bestickeraar zoeken. Bedrijven die de reklame stickers plakken. Of iemand die ruiten foliet.
Otto dus ..doet ook ramen met folie plakken :thumbup:
corrado-usa
08-01-2008, 22:36
zal otto ook eens mailen wat zoon stickker kost.
lucht bel vrij valt je vies tegen met z´n groote stikker erik :thumbup:Heb wel wat ervaring Alberto (formaatje 3 x 1,5 meter en groter). ;) Op mijn oude stage bedrijf moest ik vaker nieuwe hoogwerkers bestickeren. Sommige waren niet echt klein. (voorbeeldje) (www.vertikal.net/images/stories/001789.jpg)
Plak ze dan ook altijd op de door jou beschreven manier. Dacht dat je extra voorzichtig moest doen met deze omdat er wat structuur in de stikker zit. (zit in het origineel anders).
Luchtbelvrij maken kun je vermijden door tijdens het neerleggen voorzichtig al met de spatel over de stikker te gaan en zo overtollig sop te verwijderen.
Vw-Power
09-01-2008, 21:08
p.s.
Deze sticker is gewoon weer leverbaar via Vw-classicparts.de ;)
Krijg je hem mooi thuisgestuurd. :)
Heb wel wat ervaring Alberto (formaatje 3 x 1,5 meter en groter). ;) Op mijn oude stage bedrijf moest ik vaker nieuwe hoogwerkers bestickeren. Sommige waren niet echt klein. (voorbeeldje) (www.vertikal.net/images/stories/001789.jpg)
Plak ze dan ook altijd op de door jou beschreven manier. Dacht dat je extra voorzichtig moest doen met deze omdat er wat structuur in de stikker zit. (zit in het origineel anders).
Luchtbelvrij maken kun je vermijden door tijdens het neerleggen voorzichtig al met de spatel over de stikker te gaan en zo overtollig sop te verwijderen.
dan weet je ook dat dit de beste manier is voor lucht bel vrij :D :thumbup:
Beetje extra wrijven kan geen kwaad ;)
Beetje extra wrijven kan geen kwaad ;)
:offtopic: waar heb ik dat eerder gehoord... :D
Die sticker, zit het gat voor de ruitensproeier en de ruitenwisser zelf er al in of nog niet? Hoop van niet. Dan is dat voor mij namelijk wel interessant.
Die sticker, zit het gat voor de ruitensproeier en de ruitenwisser zelf er al in of nog niet? Hoop van niet. Dan is dat voor mij namelijk wel interessant.Die kun je in belgië kopen Ruben, met of zonder gaten. Wat je wenst :)
www.golfmk2.be werden ze verkocht dacht ik me te herinneren.
Vw-Power
14-01-2008, 21:58
ow,
deze is in ieder geval met gat.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.