PDA

View Full Version : nightmare


nightmare
12-01-2008, 14:21
Hallo allemaal
Mijn naam is Erik woonachtig in het zuiden van Gelderland.
Mijn hobby's zijn auto's vooral USA auto's maar 10 jaar geleden heb ik een Caddy 1 gehad,dit was een diesel en schroothoop op wielen na heel veel uren te hebben gesleuteld aan dat ding werd het een plaatje van een auto (teminste vind ik) de motor en voorterein zijn vervangen door een type1 GTI de kleur ik van wit,beige en rood naar een kleur geel gebracht wat ik toch mooier vond.
Na al dat sleutel werk voordat de auto gespoten was vond ik het tijd voor een proefrit dus diesel op kenteken met een GTI erin na ongeveer 10 kilometer op de snelweg komt er naast mij een witte auto rijden met roodblauwe strepen en ja politie :( , die wuifde naar mij dat het wel wat minder mocht dus ik keek op mijn teller en zag de wijzer op 140 staan terwijl ik maar 100 mocht :eek:, ik stak mijn :thumbup: op en liet het gas los en heb de politie niet meer gezien.
Ik ben direct omgedraaid en naar huis gereden waarna ik een afspraak bij het RDW heb gemaakt voor de keuring.

Deze auto is een plaatje geweest in mijn geschiedenis hij is verkocht en uitgevoerd naar Griekenland, maar ik nu wwer een object gekocht voor € 200,- met orginele achterklep en deze Caddy word weer net als mijn eerste duitse liefde.

groetjes van mij en we zullen elkaar best wel eens zien op een meeting.

ERIK


http://www.volksforum.com/albums/files/8/2/7/2/mijnCaddy.jpg

Erik
12-01-2008, 14:24
Welkom Erik :)

Misha
12-01-2008, 14:28
Erik is helemaal niet nieuw?



:) , welkom gozer

ZOAB
12-01-2008, 14:42
Welkom hier! Ben zeer benieuwd naar de foto's :)
Hoe je foto's plaatst, vind je hier:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486

groeten Boaz

nightmare
12-01-2008, 14:54
Zo dank jullie wel de foto is er

Tjaap
12-01-2008, 14:59
is dat Correct Berging, met die grote oude Terberg.??

nightmare
12-01-2008, 15:06
Nee dat is het bergings bedrijf waar ik werk.
en die terberg is een volvo fl6.

En als jullie onderdelen hebben liggen zie ik graag een mailtje.
IK ZOEK:
GTI motor + bak
en diverse kleine acc

Tjaap
12-01-2008, 15:17
dat dit niet die Terberg was zag ik wel ja, die ik bedoelde is een Torpedo (zo'n N12 cabine) maar het logo leek er nogal op. Welk bedrijf is dit dan?

JurgenEdition
12-01-2008, 16:16
Welkom!

nightmare
17-01-2008, 01:04
zo 16-01-2008 ben ik trotse eigenaar van een vw caddy sloper geworden voor een heel mooi bedrag.
Het bouwjaar is 18-04-1983 dus nog even restaureren en dan is ie belasting vrij, HAHA minister BOS :screwy: sukkel ik betaal geen stuiver wegenbelasting voor 5 van mijn auto's maar wel lekker rijden :woowoo:
Foto's volgen nog als ik het voertuig op ga halen dat zal wel volgende week zaterdag worden.
En hij zal niet zo worden als ik eerst meende te doen hij word mat zwart met pin striping.

Te koop: polyester huif (wit) met glasklep en twee zwaailampen. (doe maar een bod op pm )

groeten Erik