polopower
16-07-2004, 09:51
Nu ik driftig ben de derby te strippen gaat het steeds meer kriebelen: wil de koets echt KAAL naar de spuiter hebben. Dit betekend dat ik ook de remleidingen wil vervangen door nieuwe koperen, maar hoe doe je zoiets? Is er speciaal gereedschap voor nodig? Er komt ook een verdeler tussen die niet origineel VauWee is (een tilton of een willwood). Hoe zitten de leidingen in de hoofdremcylinder: uitwendig gesneden schroefdraad of is het moertje wat er over heen zit voldoende?
Kan ik de bekrachtiger er zo tussen wegpakken of heeft deze naast de vacuümkamer (die op de inlaat is aangesloten) ook een remvloestofreservoir die ik moet aftappen? Maw. Hoe werkt de bekrachtiger samen met de remcylinder, 'droog' of 'nat' en is er makkelijk een andere remcylinder (tilton) te plaatsen op de ori bekrachtiger?
Kan ik de bekrachtiger er zo tussen wegpakken of heeft deze naast de vacuümkamer (die op de inlaat is aangesloten) ook een remvloestofreservoir die ik moet aftappen? Maw. Hoe werkt de bekrachtiger samen met de remcylinder, 'droog' of 'nat' en is er makkelijk een andere remcylinder (tilton) te plaatsen op de ori bekrachtiger?