Matheo
16-07-2004, 11:35
vanmiddag ga ik kijken naar een golf cl, als een soort van langdurig project (in plaats van autocross). eerst de buiten- en binnenkant helemaal terug cl brengen, en in de loop der tijd ook een 16v blok (ipv de 40kilowatter).
dus zodra de cl er is wil ik alvast een 16v blok opscharrelen om die rustig aan te gaan reviseren.
waar moet je op letten bij de aanschaf van een 16v blok? waarschijnlijk word het een donor 16v (assen erbij enzo).
en wat houd een goeie revisie precies in, ik kan wel gewoon beginnen, maar dan staat alles weer in elkaar en dan ben ik vast een zeker iets vergeten :p wat zijn de stijtagegevoelige punten dus? en zeg nou niet, laat hem reviseren, want daar leer ik niks van natuurlijk. ik wil alles zelf doen, al doe ik er 3 jaar over.
dus deel uw wijsdommen en breek de stilte hier op het forum.
dus zodra de cl er is wil ik alvast een 16v blok opscharrelen om die rustig aan te gaan reviseren.
waar moet je op letten bij de aanschaf van een 16v blok? waarschijnlijk word het een donor 16v (assen erbij enzo).
en wat houd een goeie revisie precies in, ik kan wel gewoon beginnen, maar dan staat alles weer in elkaar en dan ben ik vast een zeker iets vergeten :p wat zijn de stijtagegevoelige punten dus? en zeg nou niet, laat hem reviseren, want daar leer ik niks van natuurlijk. ik wil alles zelf doen, al doe ik er 3 jaar over.
dus deel uw wijsdommen en breek de stilte hier op het forum.