PDA

View Full Version : Sgt. Peppers


Sgt. Peppers
19-01-2008, 22:49
Hallo allemaal,

Mijn naam is Niek en ik woon in Amsterdam, aanleiding om te registreren is omdat ik vandaag een VW Jetta CL mk1 uit 1983 met een 1500 motor en automaat aangeschaft. :D

Hij heeft ongeveer 74.000 km op de klok, ziet er werkelijk uit als nieuw en rijdt ook zo, is geïmporteerd uit Duitsland en word nu op kenteken gezet.

Ik ben van plan hem volledig origineel te houden, zeker van de buitenkant, ga er wel een radio met cd speler en nieuwe speakers inzetten (zit nu een mono speaker in het midden…), en misschien een sigaretteaansteker voor opladen van o.a. navigatie.

Hier wat foto's:

http://www.nijkampautos.nl/Jetta%20006.jpg

http://www.nijkampautos.nl/Jetta%20008.jpg

http://www.nijkampautos.nl/Jetta%20011.jpg

Die afgrijselijke ouderwetse matten gaan er wel meteen uit ;)

Verder zal ik dit forum gebruiken om te zoeken naar tips voor bijvoorbeeld reparaties of modificaties, en natuurlijk gewoon voor de gezelligheid.

Groeten,
Sgt. Peppers

Marcski
19-01-2008, 22:52
welkom! nette jetta!

wat ga je met die vloerkleedjes doen? ik wil ze anders we hebben..

breadfan83
19-01-2008, 22:56
Man wat mooi!
Welkom hier in ieder geval.

Ik zou die matten eigenlijk er in laten... en anders aan Marc doneren. :D

Sgt. Peppers
19-01-2008, 22:57
@Marcski:
Je gaat nu toch niet zeggen dat het bijvoorbeeld originele zeer oude waardevolle kleedjes zijn he? ;) Ik had het idee ze gewoon weg te gooien eigenlijk…

De rubbermatten die eronder liggen vind ik ideaal, ze zijn niet mooi, maar wel handig voor bij nat weer en modderschoenen: je spoelt ze zo af met de tuinslang en je tapijt blijft mooi.

cowe
19-01-2008, 23:00
mooie jetta! waar heb je die gevonden, zeker nette staat zo op de foto's
en die matten...laat ze liggen voor zondag's dan.
dan hoef je niet met je modderschoenen de auto in ;) haha

hij is supernetjes, mijn complimenten!

Auke
19-01-2008, 23:00
Welkom hier, ziet er goed uit die jetta

Sgt. Peppers
19-01-2008, 23:02
mooie jetta! waar heb je die gevonden, zeker nette staat zo op de foto's
en die matten...laat ze liggen voor zondag's dan.
dan hoef je niet met je modderschoenen de auto in ;) haha

hij is supernetjes, mijn complimenten!

Heb hem gekocht bij een handelaar in Nederland omdat ik zelf niet zo'n zin had om in Duitsland te zoeken en erheen te rijden, de invoer en APK regelt hij ook. We hebben een vaste prijs afgesproken, als er bij de APK wat mis blijkt te zijn, zijn die kosten voor hem :)

Marcski
19-01-2008, 23:09
@Marcski:
Je gaat nu toch niet zeggen dat het bijvoorbeeld originele zeer oude waardevolle kleedjes zijn he? ;) Ik had het idee ze gewoon weg te gooien eigenlijk…


nee, hoor... het zijn toch gewoon van die ouderwetse vloerkleedjes?
Ik vind ze wel humor, dus als je ze toch weggooid kom ik ze wel ophalen..

cowe
19-01-2008, 23:10
sow dat heb je netjes geregeld hoor!
maar ik denk dat als ik het zo zie, er vrij weinig mee aan de hand zal zijn geweest!
ik ben nog op zoek naar een jetta 1.
maar voor mijn plannen is een jetta in de staat van de jouwe te mooi ;) haha
veel plezier van je Jetta! en vele veilige KM's :thumbup:

Sgt. Peppers
19-01-2008, 23:18
Weet iemand trouwens of de zwarte strepen origineel zijn? Wil ze er gewoon op laten zitten want vind het er prima uitzien.
En ik denk ook dat er niks tot bijna niks mee aan de hand geweest is, er zijn in ieder geval allerlei Duitse keuringsrapporten bij, ook een zeer recente, die aantonen dat alles prima in orde is :)

Zit alleen een kleine parkeerschade rechts, maar daar heb ik niet zoveel problemen mee.

JurgenEdition
20-01-2008, 00:04
Welkom, mooie jetta!

cowe
20-01-2008, 00:32
je bedoelt de stepen van achter naar voorbumper neem ik aan?
die zijn origineel jah. dus zeker zo laten!

Tjaap
20-01-2008, 02:11
gaaf ding... en welkom..

ronnie_v
20-01-2008, 08:15
die matjes zijn gewoon super,haha...