PDA

View Full Version : juist type 3 gekocht behoorlijk rot


notchback
20-01-2008, 02:17
hey heb juist een notch gekocht die er op het eerste zicht ok uitzag tot ik hem begon uit te kleden wie heeft raad
er zullen een heleboel nieuwe stukken in moeten gelast worden ook chassis
kan ik deze ook off body restaureren als een kever

hajee
20-01-2008, 08:53
ja dat kan..
als je het goed wilt doen, is dat ook de enige juiste methode..

notchback
20-01-2008, 15:14
tprobleem is dat ik denk dat deze al in een te verre staat van ontbinding is en de stukken zijn ook niet zo eenvoudig te verkrijgen als die van een kever voor de carrosserie en zeker het chassis is het aanbod zeer beperkt missch hebben jullie enkele adressen voor stukken behalve bbt in belgie dan want die kunnen me niet echt helpen

gtrz

Tjaap
20-01-2008, 15:52
wat heb je precies nodig?.. er zwerft heel wat in schuurtjes rond hier op het forum.

evilnyntje
20-01-2008, 15:57
tprobleem is dat ik denk dat deze al in een te verre staat van ontbinding is en de stukken zijn ook niet zo eenvoudig te verkrijgen als die van een kever voor de carrosserie en zeker het chassis is het aanbod zeer beperkt missch hebben jullie enkele adressen voor stukken behalve bbt in belgie dan want die kunnen me niet echt helpen

gtrz

Jong of oud type? www.deboxer.nl heeft het e.e.a. te koop, mail die eens.

Area51
20-01-2008, 16:40
probeer Bert (http://www.bert3s.com) in Belgie eens

notchback
20-01-2008, 18:46
wat heb je precies nodig?.. er zwerft heel wat in schuurtjes rond hier op het forum.

wel heb eigenlijk redelijk veel nodig meerendeels chassis vervanstukken en carrosserie vervangstukken niet zozeer deuren en spatborden maar hetgeen eronder zit
zou hier enkele foto's willen opzetten maar ken de werking van dit forum nog niet zo goed als jij mensen kent met stukken mag je ze altijd in contact met mij brengen zou zelf ook enkele stukken vd mijne willen verkopen zoals chroom wielen motor enz

Tjaap
20-01-2008, 18:59
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
kijk hier maar even om foto's te leren plaatsen.. tis niet moeilijk