View Full Version : Complete Edition 16V in onderdelen
Er zal wel een blauwe hoedenplank met hoedenplankdragers in zitten of niet? Ik ben opzoek naar een set zwarte stoffen hoedenplankdragers namelijk.
S.V.P. een PBtje mocht je wel zwarte hebben liggen, dankje.
vraagprijzen zijn verplicht te vermelden..
gaan de wielen weg, of blijven die eronder?
Die voorbumper, wil je die echt voor race-doeleinden gaan gebruiken? :(
Werkt de 16V antenne nog (antenne-versterker) anders wil ik dat voetje wel hebben. Eventueel ook interesse in die booskijker.
En zitten er elektrische spiegels op?
vraagprijzen zijn verplicht te vermelden..
De rest volgt zsm. Willen jullie specifieke foto's zien, laat het we even weten. Ik zal vanavond de rest aanvullen van wat er nog ligt, of bij komt . . .
Ik lees al zoveel jaar stiekum mee, dat ik de regeltjes nu wel een klein beetje weet, daarom stond ook de laatste regel erbij . . . :D
Die voorbumper, wil je die echt voor race-doeleinden gaan gebruiken? :(
Werkt de 16V antenne nog (antenne-versterker) anders wil ik dat voetje wel hebben. Eventueel ook interesse in die booskijker.
En zitten er elektrische spiegels op?
Voorbumper : Ja !! Sterker nog, ik boor er zelfs nog gaten in ook :screwy:
Electrische spiegels ( niet van deze auto, wil in kleur van Edition !! ) zijn gereserveerd. Prijs was 20 euro, neemt die ze niet, zijn ze voor U. Kabels alles zit erbij.
Voetjes : zit geen radio in, hoe test ik dat ?! Anders 1,69 euro ( zie boven )
Booskijker, gaat liever met grille tegelijk weg. Er lag nog een zelfde in, alleen in het bronsachtig . . . mag je gratis hebben. Spuitbus Motip krijg je erbij, lag er namelijk ook in.
waar kom je vandaan?Daar ben ik ook benieuwd naar.
Wil (mits jou bumper origineel en netjes is) mijne wel ruilen. Zitten een paar krasjes in.
Voetje (versterker) kun je alleen testen door een radio aan te sluiten. Voor die prijs neem ik hem wel over van je.
Moet je voor die grill hebben anders? Misschien dat ik die andere booskijker er dan wel bij pak :)
De spiegels wach ik dan wel even af. Worden ze niet opgehaald wil ik ze zeker hebben!
Als ik zo vrij mag zijn: Barendrecht, net onder Rotterdam.
aangezien deze velgen geen 5X100 zijn weet ik niet of die beschrijving op deze slaat of op de wielen waarvoor je ze wilt ruilen, dus misschien een domme vraag maarre hoe zijn de banden?
voor 100 euro kom ik ze morgen nog halen, stuur je wel een pm
hey gap.
zullen je achterste remklauwen op een g60 passen?(golf g60?)
denk het zelf van niet maar toch ff vragen,
alvast bedankt.
edit:
wat voor grill heb je? heb er OOK wel intresse in (mocht het niet doorgaan met de anderen dan hoor ik het wel)
en wat moet je voor je armor plates?(inbraak plaatjes)
EN als laatste,hoeveel voor je WOB logo's op de zijschermen.
Ik ga ook nog naar Remco. Misschien kunnen we wat afspreken aangezien ik ook nog naar jou zou komen morgen? :D
PM terug.
@ Arne & Marcski & de rest wellicht : er is koffie genoeg hoor . . . als jullie een mini-meet willen :D
aangezien deze velgen geen 5X100 zijn weet ik niet of die beschrijving op deze slaat of op de wielen waarvoor je ze wilt ruilen, dus misschien een domme vraag maarre hoe zijn de banden?
Domme vragen bestaan niet . . . :thumbup: Was een goede opmerking.
Banden zijn op. Kwamen net nog door de APK, dus dienen echt vervangen te worden.
Ik zoek 5x100 staal. Wel voor een Golf 2, alleen niet voor deze . . .
begreep net van Marc dat hij morgen voor de velgen kwam.. misschien kom ik even mee buurten,.. wie weet ligt er wat van mn gading bij..
Net ook gereserveerd achter gezet. Marc weet alleen de voorwaarden. Je bent overigens eveneens van harte welkom hoor . . .
Ik neem dan maar aan dat er blauwe hoedenplankdragers in deze auto zitten?
Ik neem dan maar aan dat er blauwe hoedenplankdragers in deze auto zitten?
Dat klopt, zitten blauwe in. Ik moest je toch alleen een PB sturen als ik zwarte had ?! Of heb ik het verkeerd gelezen ?
Ja, dat klopt. Maar ik ging er vanuit dat je deze thread wel even zou aanpassen. Vandaar, dan wist ik het zeker ;)
Succes met de verkoop.
Hoe zit het met die spullen Remco?
Hoe zit het met die spullen Remco?
Hardstikke goed, gisteravond nog samen met het voetje en de stoelen een biertje gedaan . . . of bedoelde je dat niet :tongue:
Ik ga er zo weer naar toe en dan zal ik kijken of ie werkt, de rest kijk ik ook even na voor je.
Wat vraag je voor de auto zonder interieur en wielen?
Wat vraag je voor de auto zonder interieur en wielen?Hij gaat er mee race. Lezen! :rolleyes:
bugdaddy
21-01-2008, 19:40
Kalman Erik, als je dan toch goed gaat lezen........;
Planning gewijzigd, auto MAG eventueel geheel weg, dus ook deuren, schermen etc.
Jullie hebben het beide goed :thumbup:
Hij MAG ook in zijn geheel weg, moet niet . . . een race-edition heeft toch ook wel iets unieks . . .
Heeft er iemand interesse, dan mogen ze zelf een bod uitbrengen . . . ;)
bedankt voor de remklauwen man :thumbup:
bedankt voor de remklauwen man :thumbup:
Graag gedaan man !! :thumbup:
We hebben nog wel even een keertje contact.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.