PDA

View Full Version : centrale deurvergendeling inbouwen?


peter88
21-01-2008, 21:49
is het mogelijk om CV in te bouwen , of iets dergelijks ,

met afstand bediening oid .


, en geldt hetzelfde voor elektrische ramen , wat heb je nodig , en kost het veel tijd ..
:)

vedett
21-01-2008, 22:12
pompkes,ontvanger en bekabeling zeker...

bij electrische ramen, moterke met mechanisme.
kebelboom en knopkes.

zijn kleine werkjes om te doen.

de ramen max. 30min bij golf 2.
cv kan niet veel langer duren als ge wa handig zijt...

grtz

6n2boy
21-01-2008, 22:48
Met de mond is alles zo gedaan he..

Als je alles netjes weg wil werken ben je er zeker wel langer als een half uur mee bezig, dat neemt niet weg dat het relatief eenvoudig is.

Gertjan
22-01-2008, 01:16
Ik heb pas zo'n klapsleutel setje in m'n Jetta ingebouwd.
Het is allemaal vrij simpel, je moet de pompjes die de deur open maken bevestigen door 2 gaatjes in je deur te boren, ding vastzetten.
En dan met een stangetje het zooitje vastmaken aan je deurpin (aan de binnenkant van de deur).
Als je het allemaal voor je ziet is het wel duidelijk. Peace of cake.

dekilo
22-01-2008, 08:07
Zoeken op MP er zijn zat mensen die dat inbouwen.
Collega had er een gast gevonden die het voor 80 € deed inbouwen, uurloon en materiaal inclusief.
Exclusief klapsleutel maar met apart kastje.

martiepartie
22-01-2008, 08:37
Peace of cake.

doe mij maar zo'n vredekeek. :D


ONTOPIC;

universeel CV setje inbouwen kost niet veel tijd, maar vergt wel enige inspanning als je het netjes wilt doen. Kabeldoorvoer van deur--> carrosserie bijvoorbeeld.. Die zat er bij een polo2 niet, daar ben ik lang mee bezig geweest om het netjes weg te werken.

Zorg er wel voor dat je redelijke kwaliteit koopt. Ik heb een setje van 15,- ingebouwd, puur om te kijken hoe lang het houdt.
Ze klinken alsof er een 1-cilinder 2takt motor aangetrapt wordt, maar doen het nu al wel een half jaar.

Vliet
22-01-2008, 09:10
Je heb al aardig wa planne in ged88 :thumbup: spreek je vanaaf wel

peter88
22-01-2008, 15:55
vrijdag komt de cabby aan als het goed is

vedett
22-01-2008, 19:16
Met de mond is alles zo gedaan he..

Als je alles netjes weg wil werken ben je er zeker wel langer als een half uur mee bezig, dat neemt niet weg dat het relatief eenvoudig is.

niet alleen met de mond ze ;)
ma den ene werkt vlugger dan den andere met dezelfde afwerking :)

ma swoit,gaat daar nie om...

is echt poepsimpel.

peter88
22-01-2008, 22:07
Zoeken op MP er zijn zat mensen die dat inbouwen.
Collega had er een gast gevonden die het voor 80 € deed inbouwen, uurloon en materiaal inclusief.
Exclusief klapsleutel maar met apart kastje.







dan wil ik wel weten wie dat gedaan heeft ,
mag ie bij mij ook langskomen , regel ik de stuff wel .:) ( of als hij hetzelf mee wilt nemen ook best ) ben zelf niet zon kabel explotant :)

6n2boy
23-01-2008, 18:26
niet alleen met de mond ze ;)
ma den ene werkt vlugger dan den andere met dezelfde afwerking :)

ma swoit,gaat daar nie om...

is echt poepsimpel.

Iemand die het vaker heeft gedaan heeft het sneller gedaan, maar wil hij het netjes onder de vloerbekleding afwerken, draden goed wegwerken en isoleren met afwerkings en bevestigingmaterialen dan ben je nog meer als een half uur kwijt. Ik bedoel houd die dingen wel reeel, het stelt niet veel voor maar iedere liefhebber weet dat als je dingen 100% oem wilt afwerken je veel tijd kwijt bent en niet hobby bob half uur, iemand die het nog nooit heeft gedaan zal er zo ie zo langer aan bezig zijn.