View Full Version : Schoonmaken randen BBS RM
Het schoonhouden van BBS randen.... Er zullen vast wel meer problemen mee zijn. Ik heb in de zomer dagelijks met gepolijste randen gereden. Nu is het zo dat het grootste gedeelte prima schoon te houden is, tussen de boutjes in wordt het een stuk lastiger! Hoe doen jullie dit? En is het ook mogelijk om (bijvoorbeeld) 6 boutjes op rij eruit te draaien, dat stuk schoon te maken, boutjes er weer in en weer een volgende serie boutjes eruit? Of ben ik dan zeker van lucht lekkage?
Je moet de boutjes op een bepaald moment aantrekken. Het lijkt me dus niet verstandig om ze steeds te demonteren. Hoe het wel moet zie ik zo even niet, misschien een tandenborstel?
rallyegolf driver
23-01-2008, 16:25
Ik doe het boenen met de zachtste polijstschijf gemonteerd op een asje in de accuboormachine. lekker een paar dotjes Unipol op de rand en inboenen maar. Daana met Autoglym polijstdoek uitboenen.
Ik doe het boenen met de zachtste polijstschijf gemonteerd op een asje in de accuboormachine. lekker een paar dotjes Unipol op de rand en inboenen maar. Daana met Autoglym polijstdoek uitboenen.
En dan kom je ook goed tussen de boutjes?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.