View Full Version : Bestaat er een orgineel VW schroefset ?
JK Le Mans
28-01-2008, 07:21
Wie weet of er orgineel van VW een schroefset geleverd wordt ?
Alvast bedankt !
:D
Johan Fire and Ice
28-01-2008, 07:43
Wie weet of er orgineel van VW een schroefset geleverd wordt ?
Alvast bedankt !
:D
volgens mij zijn die er inderdaad, van VW motorsport.
Boaz had er een onder zijn oude golf
Inderdaad VW Motorsport, VW zal alleen echt niet zelf die verschillende componenten maken. Word allemaal uitbesteed. Zit alleen een VW nummer en logo ingeslagen. Dus hoe graag wil je zo'n, volgens mij behoorlijk dure set, hebben?
Inderdaad VW Motorsport, VW zal alleen echt niet zelf die verschillende componenten maken. Word allemaal uitbesteed. Zit alleen een VW nummer en logo ingeslagen. Dus hoe graag wil je zo'n, volgens mij behoorlijk dure set, hebben?
DAt geldt toch voor bijna elk onderdeel van VW.
Ja, dat klopt. Dat geldt inderdaad voor bijna alle losse onderdelen.
breadfan83
28-01-2008, 13:08
Mwah, zo duur zijn ze nog niet.
Toevallig is er nog niet zo lang geleden eentje over Ebay weggegaan voor €550,-
Drie keer mee geraced, dus wel gebruikt.
Ah, dan valt het inderdaad nog wel mee. Maar voor welke auto was dat?
breadfan83
28-01-2008, 14:36
Golf 2.
Pedaalemmer
28-01-2008, 14:40
Wat is de kwaliteit van zon'n setje?
breadfan83
28-01-2008, 14:55
Wat is de kwaliteit van zon'n setje?
Ehm, de set is voor de racerij ontwikkeld, dus ik denk dat die wel redelijk met de Supersport setjes mee kan. ;)
Ga er maar van uit dat dat goed spul is, het krijgt immers wat te verduren. Aan de andere kant zal het wel aardig wat meegemaakt hebben in vijf races (en dus niet drie zoals ik in mijn achterhoofd had), dus er is kans dat je het een en ander mag gaan vervangen, en ik zou niet weten wat je betaald voor revisiesetjes, als die er al zijn.
Tijdje geleden stond er een topic over die set hier op 't forum, klik hier (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35852&highlight=motorsport+schroefset) voor info.
De link naar Ebay (http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-Volkswagen-Motorsport-fuer-Golf_W0QQitemZ260173922784QQihZ016QQcategoryZ73678QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) werkt ook nog steeds, de set staat er nog op. Ik zat er met de prijs, zie ik, trouwens wel €5,- naast. ;)
Onder de Passat van me vader zit ook een VW-Schroefset... (voor en achter)
breadfan83
28-01-2008, 18:04
Onder de Passat van me vader zit ook een VW-Schroefset... (voor en achter)
Schroefset of schroefveren? ;)
Schroefset of schroefveren? ;)
Schroefset... (en daarop zitten weer schroefveren :tongue: )
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.