Log in

View Full Version : Golf II 2.0 16v Turbo (golf GTI G60)


Marten
30-01-2008, 20:40
hallo,


hier dan maar even een topic over de beruchte Golf II met 200+ PK :D

hier even een lijst van wat er aan de motor gedaan is. :eek:

-opgeboord onderblok van een 1.9 TDI (opgeboord naar 1975cc)
-speciale drijfstangen (carillo)
-speciale handgesmede zuigers (mahle)
-stalen koppakking
-bewerkte kop van een 16v KR
-speciaal op maat gemaakt inlaatspruitstuk van alu
-8 injectoren (2 per cilinder, voor het beter stationair lopen)
-speciaal geslapen turbo nokkenassen
-verzwaarde klepveren
-klepzittingen doorgestoken
-speciale turbo (turbinewiel van een RS2, compressorwiel van garret en
keramisch gekogelagerd).
-downpipe en de rest van de uitlaat in van hittebestendig RVS (met een
binnendiameter van 75mm).
-eindemper van EPS (ook RVS)
-2 lambdasondes (1 voor de DTA en 1 voor het afleze van je mengsel).
-het motormanagment wordt geregeld door DTA
-elektronische ontsteking ipv de standaard rotor en verdeler
-sinterplaat koppeling (sachs)
-verzwaarde drukgroep (sachs)
-shortshiftmechanisme (voor sneller schakelen)
-aandrijfassen van G60
-Grote intercooler (mercedes artego)
-op maat gemaakte aluminium intercoolerbuizen.
-samco turbo en intercooler aansluitingen
-radiateur van G60
-race thermostaat (opent bij 75 graden)

dat was het gedeelte onder de motorkap,

hier een foto van de motor:

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/marten019.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/marten021.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/marten022.jpg


de verhalen gaan dat de auto zo rond de 350 pk zou hebben :rolleyes: , ik heb er geen testrapport bij, maar ik weet alleen dat ie hard gaat :D

auto is voor de rest een originele GTI G60 op kenteken met 128.000 km op de teller :thumbup: heel netjes voor een auto uit 1990.



als het mooi weer is, zal ik even mooie foto's maken

groet marten!!

Edition-Blue
30-01-2008, 20:41
Ben benieuwd naar de fotos !
Maar klinkt ieder geval goed !

golf3freak
30-01-2008, 20:50
Kom maar op met die foto,s

corrado-usa
30-01-2008, 20:54
ik ben ook wel benieuwd naar de fotos marten zal wel een mooie auto zijn.

Marten
30-01-2008, 21:01
ik ben ook wel benieuwd naar de fotos marten zal wel een mooie auto zijn.


en gister zei je dat je de auto wel kon ;) idd die uit damwoude (carfix)

Edition-Blue
30-01-2008, 21:02
Oke die oude van carfix, hele mooie strakke wagen !

Marten
30-01-2008, 21:05
de auto is ong 8 maand in den haag geweest, daar heb ik hem vandaan gehaald.

Alberto
30-01-2008, 21:06
dat ding gaat heel snel , eigen ervaring , heen en weer naar de rontonde hier om veenwouden , en ik had de broek vol :tard:

Marten
30-01-2008, 21:09
weet nu nog steeds niet of je in de kuipstoel past alberto :)

geintje,

toen ik voor het eerst in dat ding reed, toen gas ik een klein beetje gas en toen schrok ik zo. pfffffff
toen weer eens proberen en daarna vlogen de intercoolerbuizen er af.
dus buizen eraf gehaald en een krans op gelast zodat de slangenklem er niet meer af kan knallen. nieuwe accu erin (was ook dood)

voor de rest nog niets aan gedaan, ja 1 keer gewassen :D

Alberto
30-01-2008, 21:15
weet nu nog steeds niet of je in de kuipstoel past alberto :)

geintje,

toen ik voor het eerst in dat ding reed, toen gas ik een klein beetje gas en toen schrok ik zo. pfffffff
toen weer eens proberen en daarna vlogen de intercoolerbuizen er af.
dus buizen eraf gehaald en een krans op gelast zodat de slangenklem er niet meer af kan knallen. nieuwe accu erin (was ook dood)

voor de rest nog niets aan gedaan, ja 1 keer gewassen :D
ja dat ging net marten , maar kwam er op handen en voeten weer uit
lammert had me al verteld van het ding , toen hij met die auto hier kwam op een mooie dag ( want volgens mij reed hij er aleen maar met mooi weer mee )
ben ik stukje mee geweest , ......sprakeloos

by the way , in mijn caddy had ik ook van die dingen , ook een jaar in rond gereden . toen had ik ze stuk :D dus niet voor mij gebouwd :D :D

Jurgen Santana
30-01-2008, 21:16
Das niet best, 2x gasgeven, 1x sleutelen;)

Marten
30-01-2008, 21:18
Das niet best, 2x gasgeven, 1x sleutelen;)

je moet er wat voor over hebben om hard te gaan.

Marten
30-01-2008, 21:21
ja dat ging net maarten , maar kwam er op handen en voeten weer uit
lammert had me al verteld van het ding , toen hij met die auto hier kwam op een mooie dag ( want volgens mij reed hij er aleen maar met mooi weer mee )
ben ik stukje mee geweest , ......sprakeloos

tis marten en geen maarten :thumbup:

ding werd idd alleen met mooi weer gereden zei jan jaap. heb met hem gebeld voordat ik de auto uit den haag heb gehaald.

ik ben ook niet snel onder de indruk van een auto, maar dit gaat idd hard genoeg. Porsche Killer!!!!! (vandaar ook die porsche remmerij)

groet marten!!

Alberto
30-01-2008, 21:25
tis marten en geen maarten :thumbup:

ding werd idd alleen met mooi weer gereden zei jan jaap. heb met hem gebeld voordat ik de auto uit den haag heb gehaald.

ik ben ook niet snel onder de indruk van een auto, maar dit gaat idd hard genoeg. Porsche Killer!!!!! (vandaar ook die porsche remmerij) :D

groet marten!!
hersteld .... :D te dikke vingers . of te kleine toetsen :thumbup:

Marten
30-01-2008, 21:30
hersteld .... :D te dikke vingers . of te kleine toetsen :thumbup:


dikke vingers :D

Theowob
30-01-2008, 21:36
toe maar weer Marten,

maak Lennart even wakker...om een paar pictures te maken.

Lennart
30-01-2008, 21:37
hè?

Theowob
30-01-2008, 21:40
hahahaha wakker dus.

Alberto
30-01-2008, 21:44
dikke vingers :D
combinatie van :D , Acer is ook niet groot :D :offtopic: sorry

Erik
30-01-2008, 22:05
Zo dan, das nog eens een motor waar je U tegen zegt! :woowoo:

Zweiter
31-01-2008, 08:27
mozes kriebels! dikke aanvulling van je wagenpark zeg!

Neill_s
31-01-2008, 10:33
Het is mooi weer....;)

In ieder gval een dikke motor zo! Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

Grz Niels

Marten
31-01-2008, 22:17
mozes kriebels! dikke aanvulling van je wagenpark zeg!


wagenpark is vol genoeg opt moment

golf II fsi turbo 1989
golf II 2.0 16v turbo 1990
golf IV variant highline tdi 2001
passat variant highline tdi 2001
beetle cabrio 2004

:screwy: genoeg keuze, er rijden maar 4 van de 5 hoor :D

lennart moet zaterdag maar even een paar plaatjes schieten :rolleyes:

gr

groet marten

Lennart
31-01-2008, 23:24
niet eerder dan dat je die andere wielen er onder hebt!

parebool
01-02-2008, 12:05
@ marten
-MOTORISCH-

Het is een speciaal opgebouwde 2.0L 16v turbo, door Seinhorst gebouwd en afgesteld met daarin en op:

-Opgeboord blok van een TDI (van 1900cc naar 2000cc).
-Speciale drijfstangen (carillo).
-Speciale handgesmede zuigers (mahle).
-Stalen koppakking.
-Bewerkte kop van een KR 16v.
-Speciaal op maat gemaakt inlaatspruitstuk.
-8 injectoren (2 per cilinder, voor het beter stationair lopen).
-Speciaal geslepen turbo nokkenassen.
-Verzwaarde klepveren.
-Klepzittingen doorgestoken.
-Speciale turbo (turbine wiel van een RS2, compessorwiel van Garret en keramisch gekogellagerd).
-Uitlaatspruitstuk op maat gemaakt.
-Downpipe en de rest van de uitlaat is van hittebestendig RVS (met een binnendiameter van 75mm).
-Einddemper van E.S.P. (ook van RVS).
-2 lambdasondes (1 voor de DTA en 1 voor het aflezen van je mengsel).
-Het motormanagement wordt geregeld door een D.T.A. (met een compleet boekwerk erbij over de werking ervan).
-Elektronische onsteking I.P.V. de standaard rotor en verdeler (voor een betere en krachtigere vonk op hoge toeren).
-Versnellingsbak van een Audi TT (180 PK versie).
-Sinterplaat koppeling (sachs).
-Verzwaarde drukgroep (sachs).
-Shortshiftmechanisme (voor sneller schakelen).
-Aandrijfassen van een G60.
-Grote intercooler (Mercedes Artego).
-Op maat gemaakte intercoolerbuizen (alluminnium).
-Flexibele intercooler en turboslangen (samco).
-Radiateur van een G60.
-Zelfaansturing van de koelvin (schakelaar op het dashboard, slaat ook automatisch aan bij ong. 80 graden).
-Race thermostaat (opent bij ong. 75 graden).


-ONDERSTEL-

-Porsche remklauwen voor (4 zuigers per klauw).
-Gotere schijfremmen voor (300mm).
-Golf 4 GTI remklauwen achter.
-G60 schijfremmen achter.
-Veerpootbrug voor (boven).
-Veerpootbrug achter (boven).
-Schokbrekers met verlagingsveren (zeer stug).
-Polyurethaanrubbers in de draagarmen voor, L+R (de oranje rubbers, zeer stug).
-Polyurethaanrubbers tussen de stabiliatiestang voor (ook de oranje rubbers).
-LM velgen.
-Race voorbanden (semi-slicks, TOYO 888).
-Normale achterbanden.


-INTERIEUR-

-2 kuipstoelen, FIAA goedgekeurd (sparco EVO).
-4 puntsgordels, FIAA goedgekeurd (sparco).
-Rolkooi (OMP).
-Bevestiging voor een brandblusser (achterin)


-EXTRIEUR-

Extrieur is volledig standaard op een kleine dingen na:

-Knipperlichten op het zijscherm (links en rechts).
-Andere achterlichten (1.3 CL model).
-Embleemloze gril

Larsv5
01-02-2008, 12:17
Tering, dat is nog eens dikke piemel werk zeg....

Laat maar komen die pics.

Gr Lars

Benji
01-02-2008, 12:41
Marten heeft weer wat hoor :D Veel dikker dan de Golf vr6 hiervoor!
De lange moet het kanon maar ff uit de bûse trekken.

steven16v
01-02-2008, 12:48
@ marten
-MOTORISCH-

Het is een speciaal opgebouwde 2.0L 16v turbo, door Seinhorst gebouwd en afgesteld met daarin en op:

-Opgeboord blok van een TDI (van 1900cc naar 2000cc).
-Speciale drijfstangen (carillo).
-Speciale handgesmede zuigers (mahle).
-Stalen koppakking.
-Bewerkte kop van een KR 16v.
-Speciaal op maat gemaakt inlaatspruitstuk.
-8 injectoren (2 per cilinder, voor het beter stationair lopen).
-Speciaal geslepen turbo nokkenassen.
-Verzwaarde klepveren.
-Klepzittingen doorgestoken.
-Speciale turbo (turbine wiel van een RS2, compessorwiel van Garret en keramisch gekogellagerd).
-Uitlaatspruitstuk op maat gemaakt.
-Downpipe en de rest van de uitlaat is van hittebestendig RVS (met een binnendiameter van 75mm).
-Einddemper van E.S.P. (ook van RVS).
-2 lambdasondes (1 voor de DTA en 1 voor het aflezen van je mengsel).
-Het motormanagement wordt geregeld door een D.T.A. (met een compleet boekwerk erbij over de werking ervan).
-Elektronische onsteking I.P.V. de standaard rotor en verdeler (voor een betere en krachtigere vonk op hoge toeren).
-Versnellingsbak van een Audi TT (180 PK versie).
-Sinterplaat koppeling (sachs).
-Verzwaarde drukgroep (sachs).
-Shortshiftmechanisme (voor sneller schakelen).
-Aandrijfassen van een G60.
-Grote intercooler (Mercedes Artego).
-Op maat gemaakte intercoolerbuizen (alluminnium).
-Flexibele intercooler en turboslangen (samco).
-Radiateur van een G60.
-Zelfaansturing van de koelvin (schakelaar op het dashboard, slaat ook automatisch aan bij ong. 80 graden).
-Race thermostaat (opent bij ong. 75 graden).


-ONDERSTEL-

-Porsche remklauwen voor (4 zuigers per klauw).
-Gotere schijfremmen voor (300mm).
-Golf 4 GTI remklauwen achter.
-G60 schijfremmen achter.
-Veerpootbrug voor (boven).
-Veerpootbrug achter (boven).
-Schokbrekers met verlagingsveren (zeer stug).
-Polyurethaanrubbers in de draagarmen voor, L+R (de oranje rubbers, zeer stug).
-Polyurethaanrubbers tussen de stabiliatiestang voor (ook de oranje rubbers).
-LM velgen.
-Race voorbanden (semi-slicks, TOYO 888).
-Normale achterbanden.


-INTERIEUR-

-2 kuipstoelen, FIAA goedgekeurd (sparco EVO).
-4 puntsgordels, FIAA goedgekeurd (sparco).
-Rolkooi (OMP).
-Bevestiging voor een brandblusser (achterin)


-EXTRIEUR-

Extrieur is volledig standaard op een kleine dingen na:

-Knipperlichten op het zijscherm (links en rechts).
-Andere achterlichten (1.3 CL model).
-Embleemloze gril


Zo, dat is een indrukwekkend lijstje! Waarom is er geen testrapport bj de motor?

wob/fireandice
01-02-2008, 19:11
heel heel mooi lijstje

maar waar blijven de foto's????

succes er verder mee

Rallye-VR6t
01-02-2008, 19:13
Er zitten geen Carrilo's in deze motor, maar op maat gemaakte drijfstangen.
Met om de penhoogte van de zuigers te compenseren een ovaal toplager.
Dus normale drijfstangen welke helemaal bewerkt zijn.


En met de handsmeden van zuigers doen ze echt niet meer :D

De specs van de turbo zijn nog aan de magere kant...daar is nog wel iets meer aangebeurd.

Uitlaatspruitstuk is door BlueRallye ontwikkelt.
Uitlaat/Intercooler door Rallye20VT gemaakt.


Het is een kopie van de motor waarmee in de autocross het Nationaal kampioenschap is gewonnen.
(Marco tuchter, video http://www.actottink.nl/ )

corrado-usa
01-02-2008, 22:07
en gister zei je dat je de auto wel kon ;) idd die uit damwoude (carfix)


ken hem wel maar ben wel benieuwd naar way fotos van de auto.
wordt er ook nog wat aan veranderd. marten

Rob g60
01-02-2008, 22:30
pfft lekker dat nieuw speelgoed van je

4 van de 5 auto's rijden maar rijdt die sinasappel nu weer al niet ;)

Marten
02-02-2008, 10:04
pfft lekker dat nieuw speelgoed van je

4 van de 5 auto's rijden maar rijdt die sinasappel nu weer al niet ;)

sinaasappel is niets aan gedaan, rijdt nog steeds wel, kleedje eraf halen, accu aansluiten starten en wegrijden :D
staat nog steeds in verzekering en belasting

Domi
02-02-2008, 10:28
Golf 4 variant had je toch al verkocht??

Werdt tijd dat je een topic hebt gemaakt buurman. ;)

Lieuwe
02-02-2008, 10:35
Heb dat ding wel een paar keer weg zien blazen hier in Damwoude en dat ging altijd wel ruig :thumbup:

Velgenkeuze was wel flink belabberd, maar voor de rest wel nette/originele auto.

Tjaap
02-02-2008, 14:40
Het is een kopie van de motor waarmee in de autocross het Nationaal kampioenschap is gewonnen.
(Marco tuchter, video http://www.actottink.nl/ )

jezus, gaan er nu al A3's de cross in?? wel verdomd serieus bezig die jongens :eek:

De Limburger
02-02-2008, 14:49
ff een vraagje maar heb je ook foto`s van de auto misschien ben wel eens benieuwd??

gr ronnie

EricNijssen
02-02-2008, 19:24
Als die motor een kopie is van die op dat filmpje is het een best torretje Marten!

Wordt die uitlaat ook een kopie :D ? pffffffffffff de echte bijlmerpijp

Marten
02-02-2008, 20:37
velgenkeuze is nog steeds belabberd liewe, (maar daar word aan gewerkt, alleen remmerij werkt niet mee)

foto's zal ik morgen even maken als weer goed is, regent hele tijd in friesland, en als het droog is ben ik aant werk. doe mijn best.

Arnaud
02-02-2008, 20:40
j*z*s, gaan er nu al A3's de cross in?? wel verdomd serieus bezig die jongens :eek:

Je moest eens weten, er rijden zelfs gasten met een Volvo C70 in de cross. :screwy: Sorry voor off-topic.

Marten
02-02-2008, 20:42
Je moest eens weten, er rijden zelfs gasten met een Volvo C70 in de cross. :screwy: Sorry voor off-topic.

die komen hier uit de buurt, (met die C70) hunter banden gorredijk :screwy:

Richard
02-02-2008, 21:13
henk de jager.....:D:D

Klaas-jan
02-02-2008, 22:05
Is dit de marten . :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/fotoskj028.jpg

Marten
02-02-2008, 23:02
Is dit de marten . :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/fotoskj028.jpg

beetje vreemde foto, als ik dit ben is dit een mooie tijd geleden, ik heb nog haar ;) zit me af te vragen waar dit kan zijn gemaakt :confused: , ben aant raampjes plakken of zoiets :sly:

Marten
02-02-2008, 23:04
henk de jager.....:D:D

jep

die hadden een C70 met de voorkant eraf :D
850 neus erop, 200 pk erin en crossen maar.
lui hebben tijd over denk ik.

:)

Klaas-jan
03-02-2008, 11:45
Komt dit je bekender voor .!!!!! :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/8/7/fotoskj029.jpg

Marten
03-02-2008, 12:08
juist. de clio.. haha, das een tijd geleden, pff staat ook nog zo'n oranje sloper naast, ha

Domi
03-02-2008, 12:10
Vroegaahhhh, Dat waren nog eens tijden :)

vwleusden
03-02-2008, 12:56
jezus, gaan er nu al A3's de cross in?? wel verdomd serieus bezig die jongens :eek:

rijden ook gewoon evo's rond, gewoon recente snelle zooi zullen we maar zeggen.

-spyrock-
03-02-2008, 13:24
Komen er nog foto's van de auto waar het topic over gaat :rolleyes:

Marten
04-02-2008, 22:26
hier dan eindelijk een paar foto;s niet mooie maar gaat om het idee :rolleyes:

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/omborenvelgen003.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/omborenvelgen004.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/1/omborenvelgen006.jpg

Mitta
04-02-2008, 22:39
mooi ding:D alleen ik had hem voor ietsje lager gezet...

Marten
04-02-2008, 22:43
ik had hem helemaal nog minimaal 5 cm laten zakken, maar dan komt de intercooler op de straat, is bijna gelijk met de onderkant van de onderlip, en die wil je niet raken....

gr

René
05-02-2008, 00:09
Gave bak. Ga je dit jaar ook sprinten in Drachten?

skitzo
05-02-2008, 00:33
damn, dat zijn de serieuzere machines
mooie daily :D

Rallye-VR6t
05-02-2008, 07:17
damn, dat zijn de serieuzere machines
mooie daily :D

En stond zomaar te koop voor een schijntje!
Dan heb je mazzel, als je iets apparts zoekt.
Lekker onopvallend.
Echter je moet er wel alles zelf aan kunnen verhelpen.
Je hoeft niet bij een garage aan te kloppen om deze motor ondehoud te geven. ;)
En onderhoud heeft ie nodig.

Volgens mij had de eerste eigenaar de auto speciaal laten uitlijnen en misschien ook wel uitgewogen maar dat weet ik niet zeker, ten goede van het weggedrag!
Ga dus niet voor de looks kloten met de schroefset.

vwleusden
05-02-2008, 08:18
Dit is echt leuk Marten :)

John
05-02-2008, 08:31
Dikke shit.
Ligt het aan mij of staan die voorwielen er nou raar onder?
Het rechter voorwiel lijkt meer naar binnen te staan dan het linker voorwiel.

Veel fun ermee iig Marten. ;)

Bruders
18-02-2008, 22:06
Hey koekerd...

Leuk masjien dacht ik zo!!!
Ding mee naar de speedmeet denk....kijken wat ie doet ;-)

grtz..Vic

jettaracing
18-02-2008, 22:24
Ey! Marten ,gister even met één van de medebouwers gesproken van dit beestje ,maar er is serieus veel veranderd aan deze auto !

Vooral motorisch natuurlijk ,maar denk ook eens aan de rest (bak ,ophanging)
de '100+' velgen zitten er niet voor niks onder !

Maar wel een erg leuke aanwinst !
Nu nog heelhouden hé!

Fabian_GTI
19-02-2008, 13:22
Heb ik voorbij zien komen op marktplaats, altijd leuk zo'n pk monstertje ;)

TCD
19-02-2008, 18:01
Dikke bak hoor van buiten mooi origineel en onder de kap een moster van vermogen,

corrado-usa
19-02-2008, 20:22
mooie mk2 marten succes er mee. hij is in goede handen.

Blue Rallye
24-03-2008, 13:23
Dit zijn de custom drijfstangen die erin zitten:

http://home.planet.nl/~spoel224/pictures/drijf1.jpg

De zuigers zijn geen speciale Mahle zuigers maar gewoon originele S2 zuigers met een total seal zuigerverenset. Deze motor is bijna exact hetzelfde als de mijne, alleen heb ik hem zelf gebouwd. Ook heb ik een andere turbo met tubular manifold. Mijne liep op Digifant en straks op Motronic 7.8 van 2001 1.8 20vt met E-gas.

Hoe bevalt het brandstofverbruik tot nu toe? :D :D
Heb je versnellingsbakken op voorraad, deze sneuvelen regelmatig... :screwy:

JurjenV
25-03-2008, 15:55
Zodeju, das nog eens leuk speelgoed Marten :D

Marten
26-03-2008, 19:02
hallo,

auto staat te koop!!

staat droog onder de carport, heb er in totaal 5 km mee (gereden) :screwy:
gaat helemaal nergens over. (je moet er van houden :D )

als iemand belangstelling heeft hoor ik het wel,

heb er gewoon geen tijd voor,

prijs nader over een te komen. taxatierapport van 13.500 aanwezig. dit is geen richtprijs.

evt inruil geen probleem.



groet Marten!!

TCD
26-03-2008, 19:15
Je hebt toch wel een richtprijs waarvoor die wegkan???

Marten
26-03-2008, 21:42
heb je interesse dan?

TCD
27-03-2008, 15:10
IS nog afwachten, wil eerst een andere daily en wil dan iets vrij apart en dan wel een MKII.

Momenteel is het even afwachten of mijn vriendin en ik uitgeloot worden voor een bouwkavel ;)

Maar als er een prijs staat is misschien ook wel handig voor andere mensen, of stuur je die alleen via pm??

Lieuwe
27-03-2008, 16:48
Blijft een zeer woeste auto :)

Zie het zo weer voor me hoe dat ding weg blaasde bij de benzinepomp 4 á 5 jaar terug :wow:

Ben stiekem wel benieuwd naar de vraagprijs. Dus als je een pm kan sturen of het hier kan posten.

Marten
27-03-2008, 20:12
vraagprijs 8000 euro.

echt een koopje als je ziet wat die auto gekost heeft, en er is niet op bezuinigd, nergens op, en dat zie je.

carosserie is ook punt gaaf, zit super in de lak, en origineel 128.000 km op de klok.

evt voor interesse ook even bellen. 0654393229

hij staat niet echt in de weg maar ik doe er opt moment niets mee, ben te druk met andere auto's opt moment.
en dan gun ik iemand anders dit plezier, iemand die er wel wat aan heeft.


gr Marten

TCD
27-03-2008, 20:18
Hou het in mijn achterhoofd ;)

Marten
27-03-2008, 20:30
kijken kost niets he, koffie staat altijd klaar.

TCD
27-03-2008, 20:43
kijken kost niets he, koffie staat altijd klaar.

Dat hou ik ook in mijn achterhoofd ;)

Domi
06-04-2008, 14:11
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF GTI G60 118 KW
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 27-10-2007

Datum aanvang tenaamstelling 05-04-2008 !!!!!!!!!!!!!!!!

En de golf turbo is verkocht.
Wie zou hem nu hebben???

Alberto
06-04-2008, 14:15
:wow: :D

Blue Rallye
06-04-2008, 16:19
Degene die hem nu heeft zal het ook niet lang volhouden... :D :D

Marten
06-04-2008, 22:00
niet van jezelf uitgaan he. :D

ik had hem ingeruild, dus had hem zowiezo voor de handel..

hij is nu in goede handen, word weer helemaal opgeknapt, volgend jaar rijdt ie weer. motorisch had deze auto nogal wat achterstallig onderhoud..

groet!

JurjenV
08-04-2008, 21:37
En wat heb jij er nu weer bij?

jettaracing
08-04-2008, 22:01
motorisch had deze auto nogal wat achterstallig onderhoud..

groet!

Achterstallig onderhoud? Zoveel heeft die motor nog niet eens gelopen !

niels_g60-power
09-04-2008, 21:04
ff door zitten lezen, maar erg fraai hoor !

Marten
10-04-2008, 18:37
Achterstallig onderhoud? Zoveel heeft die motor nog niet eens gelopen !


Heb hem verkocht met een kapotte turbo, en in die 5 km die ik er mee gereden heb kan die moeilijk kapot zijn gegaan, dus er moet wat mee aan de hand zijn geweest lijkt mij, hij heeft bij mij nooit mooi gelopen, zou hem ook laten afstellen etc, maar je weet wel hoe dat gaat, had er ook geen tijd voor, maar hij is nu in goede handen, volgend jaar is die weer van de partij.

groet marten

jettaracing
10-04-2008, 22:43
Ben benieuwd!

Rallye-VR6t
11-04-2008, 06:58
Heb hem verkocht met een kapotte turbo, en in die 5 km die ik er mee gereden heb kan die moeilijk kapot zijn gegaan, dus er moet wat mee aan de hand zijn geweest lijkt mij, hij heeft bij mij nooit mooi gelopen, zou hem ook laten afstellen etc, maar je weet wel hoe dat gaat, had er ook geen tijd voor, maar hij is nu in goede handen, volgend jaar is die weer van de partij.

groet marten

En laat die nou speciaal gemaakt te zijn voor deze motor.
Heeft de nieuwe koper een mooie uitdaging!
Deze turbo is door iemand van AudiSport samengesteld, alleen via Seinhorst kun je aan een vergelijkbare turbo komen.
Als je er 8000euro voor gebeurd hebt, handen dicht knijpen.
Weet wat die turbo gekost heeft....... :eek:

Marten
13-04-2008, 09:47
En laat die nou speciaal gemaakt te zijn voor deze motor.
Heeft de nieuwe koper een mooie uitdaging!
Deze turbo is door iemand van AudiSport samengesteld, alleen via Seinhorst kun je aan een vergelijkbare turbo komen.
Als je er 8000euro voor gebeurd hebt, handen dicht knijpen.
Weet wat die turbo gekost heeft....... :eek:


ik weet ook wat die turbo gekost heeft, en ik weet ook waar de auto voor weg gegaan is. :D

variant110
13-04-2008, 20:22
zelfs ik weet wat die turbo heeft gekost ja hahhah

beter duur dan niet te krijgen oke maken

MelG60
14-04-2008, 18:11
Wat is er dan zo bijzonder aan die turbo?

Marten
14-04-2008, 21:20
dat ie kapot is :sly:

Domi
15-04-2008, 14:36
dat ie kapot is :sly:


:thumbup: :D