PDA

View Full Version : Thieving Scum

Mr_LSD
07-02-2008, 23:33
Afgelopen dinsdag op woensdag nacht bezoek gehad van de mensen die liever lui dan moe zijn. Sharan het slot geforceerd en uiteraad wat weg. Radio met navi foetsie, dvd's van navi foetsie... ikke pissed uiteraard, maar goed niks aan te doen dus door gaan.

Kom ik tot mijn consternatie er achter dat die tyfuslijers ook de autostoel van mijn bijna 3 jarig zoontje hebben meegenomen. WTF people, ik bedoel fuck me dat de radio weg is, baal ik van maar goed. Maar een stoel van een kind, die kleine is helemaal over de piss, ik mag hopen dat ze langzaam doodgaan aan de koorts of zoiets onnozels.

Scum of the earth, oh ja ze zijn ook hun gereedschap vergeten en wat denk je dat de politie doet? ook helemaal niks, dus die kunnen ook opkrassen de volgende keer dat ik weer eens te hard rijd of word aangehouden.

breadfan83
07-02-2008, 23:52
Is toch te mongool voor woorden. Dat gereedschap zit vol vingerafdrukken, en die flippo's zijn waarschijnlijk al eens eerder aangehouden als ze elke keer zo professioneel te werk gaan als deze keer.

Schrijf gewoon even een aangetekende brief naar het korpsbeheer van de regio waar die politie onder valt waarin je je beklaagt over de gang van zaken.

Tjaap
07-02-2008, 23:56
heb ik ook gehad. lag een schroevendraaier met een zichtbare afdruk.. ik dat ding mee naar de aangifte. "moet ik ermee" was de vraag. Dus ik zei: kijk afdrukken.
"kom maar terug als er iemand mee is neergestoken" was het letterlijke antwoord. ding stond bijna rechtop in d'r borst.

Mr_LSD
08-02-2008, 00:03
heb ik ook gehad. lag een schroevendraaier met een zichtbare afdruk.. ik dat ding mee naar de aangifte. "moet ik ermee" was de vraag. Dus ik zei: kijk afdrukken.
"kom maar terug als er iemand mee is neergestoken" was het letterlijke antwoord. ding stond bijna rechtop in d'r borst.

Ik heb ook aan de telefoon aangegeven dat als ik ze vind het gereedschap een rechtstreekse verbinding tracht te maken met de halsslagader... vonden ze niet zo tof. Meneer u mag het recht niet in eigen hand nemen, maar hun schroevendraaier wel?? :screwy:

Stijn
08-02-2008, 00:08
Mothafuckas. punt.

Leef met je mee, is me al te vaak overkomen (met motor, fiets, auto, noem maar op). Maar oh wee als je 54km/u rijdt.

Mr_LSD
08-02-2008, 00:09
amen my brother...

breadfan83
08-02-2008, 01:20
Leef met je mee, is me al te vaak overkomen (met motor, fiets, auto, noem maar op). Maar oh wee als je 54km/u rijdt.

Is daar de correctie al vanaf offuh... :D

martiepartie
08-02-2008, 09:46
hier hetzelfde.. Mongool had ingebroken in de Mini van mijn huisgenoot, maar was zijn telefoon (!) vergeten..

Ingeleverd op het bureau, een dag later een brief; We hebben helaas niets met de telefoon kunnen bereiken wat ons verder in 't onderzoek kan helpen...

Jeah right!

Larsv5
08-02-2008, 09:58
Mooi klote voor je man. Maar als ik dit zo lees dan had ik wel een eigen plan getrokken de volgende keer.... Helemaal als ze een stoeltje van een klein mannetje mee nemen...!!!

Hoe is het met de schade verder....????

Suc6

Lars

Mr_LSD
08-02-2008, 15:09
Slot aan bestuurders zijde is kapot, dat is verzekerd dus komt een nieuwe in, dat is eigenlijk de enige schade afgezien van het financiƫle plaatje uiteraard. Dus dat valt gelukkig nog wel mee.

jetta mk1 '82
08-02-2008, 16:54
wat een waardeloze tering mongolen zeg :screwy: !

mag idd hopen dat ze een heeel erg langzame en pijnlijke dood sterven !

blijf gewoon lekker met je luie poten van andermans spullen af en zoek een BAAN !!

gr. Martijn