View Full Version : Ik zoek!!!
Wessel ius
20-02-2008, 23:27
Wie kan mij helpen aan of vertellen waar ik kan komen aan een afdekplaatje om het gat in m'n achterraam te dichten, ik heb van mijn Passat "variant" de achterwisser verwijderd en zie op bijvoorbeeld Benji zijn auto een volgens mij origineelafdekkapje maar bij Kamsteeg (mijn dealer) kan ik 'm niet krijgen.
Alvast bedankt
Erick
jettaracing
20-02-2008, 23:40
Wie kan mij helpen aan of vertellen waar ik kan komen aan een afdekplaatje om het gat in m'n achterraam te dichten, ik heb van mijn Passat "variant" de achterwisser verwijderd en zie op bijvoorbeeld Benji zijn auto een volgens mij origineelafdekkapje maar bij Kamsteeg (mijn dealer) kan ik 'm niet krijgen.
Alvast bedankt
Erick
Dat afdekplaatje van die van benji is zelf gemaakt ,daar is het gat van dichtgemaakt met hars ,en is geplamuurd en zwart gespoten (dit is toen gedaan door LuNaTiK,één van de vorige eigenaars van de passat)
De plaatjes zijn ook te krijgen via Ebay
classicline
20-02-2008, 23:46
cult-society (http://www.cult-society.com/)
en hier de link naar de kapjes:
Heckscheibenwischerabdeckung... (http://www.cult-society.com/frameset.asp?site=club) (leuke voor Scrabble;))
24 euro???? mafketels.. voor een doodnormaal dopje van de gamma.... ik heb van die plakdopjes over een gat in mn kledingkast zitten. lijkt sprekend op dat ding van cult en koste 2 euro per 3
Wessel ius
21-02-2008, 01:31
Bedankt mannen voor jullie snelle reactie, eindelijk het kapje gevonden maar........ 24 eu, ik ben toch niet gek.
zie dat je uit de buurd komt, ik heb er nog wel paar liggen, heb ze zelf bij leo de groot uit hillegom gehaald.
Gr.
ik had een goed dopje gewoon bij de brezan gehaald.
2 voor 3 euro ongeveer
Dat afdekplaatje van die van benji is zelf gemaakt ,daar is het gat van dichtgemaakt met hars ,en is geplamuurd en zwart gespoten (dit is toen gedaan door LuNaTiK,één van de vorige eigenaars van de passat)
De plaatjes zijn ook te krijgen via Ebay
Klopt, LuNaTiK/Berend, heeft het dichtgemaakt op zijn werk.
Wessel ius
25-02-2008, 00:22
@ Boss
Je heb er nog liggen, zijn ze in de vorm van het origineel of gewoon rond.
Enne..... ik wil er dan graag een overnemen maar niet voor het belachelijke bedrag van 24 euro zoals bij Cult Society.
Erick.
check pm erick, je kan hem bij gratis halen.
mvg
Wessel ius
02-03-2008, 03:11
check pm erick, je kan hem bij gratis halen.
mvg
:thanks: BOSS, past precies
Topic Toe. :lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.