View Full Version : Pinkpop 2008
steven16v
21-02-2008, 11:09
Wie gaan er dit jaar allemaal naar Pinkpop?
De kaarten in Nederland waren gisteren al uitverkocht. Ik heb ze besteld in Duitsland. (http://www.bonnticket.de) Hopen dat ik optijd was en dat ik ze nog krijg. :)
Dit wordt mijn eerste keer en heb er super veel zin in. Vooral als je de line up ziet van dit jaar!
Het is voor mij een eind rijden, maar denk dat ik mooi het kevertje pak en er mooi relax heen cruise. :thumbup:
Zie ook www.pinkpop.nl
Berserker
21-02-2008, 11:16
Kut ik wist dus niet dat ze al uitverkocht waren, ik woon er zowat tegenover, altijd super, alleen veel buurtbewoners die klagen, wat overigens echt onbegrijpelijk is...
Kijken of ik nog wat via via kan krijgen.. :(
Kaarten voor overdag zijn nog wel te verkrijgen als het goed is..
steven16v
21-02-2008, 12:44
Kaarten voor overdag zijn nog wel te verkrijgen als het goed is..
Klopt inderdaad. Is in verhouding wel duurder. Maar als ik ga wil ik zowiezo een heel weekend. Ga er wel van uit dat ik de kaarten nog krijg. :woowoo:
Ik heb kaarten voor de Vrijdag.
Maar ga alleen maar voor Metallica :rock:
G-eert-40
21-02-2008, 17:57
ja de line up is weer stukken beter sinds jaren! ze moesten er ook wel iets aan gaan doen. misschien dat ik een dagkaart aanschaf speciaal voor de Foo Fighters. is echt beregoed live.
Ik heb kaarten voor de Vrijdag.
Maar ga alleen maar voor Metallica :rock:
Daar zou ik nou nooit voor gaan...... barbaars he?
Hoe dan ook, ik ga zowiezo daar niet heen maar ik heb de aanwezige bands gezien en moet wel toegeven dat er zeer leuke bands aanwezig zullen zijn.
Ik snap alleen niet wat groove armada daar te zoeken heeft... hoe dan ook, voor diegenen die erheen gaan, veel plezier ik hoop voor jullie dat het een beetje knap weer is! :thumbup:
steven16v
22-02-2008, 12:38
Daar zou ik nou nooit voor gaan...... barbaars he?
Hoe dan ook, ik ga zowiezo daar niet heen maar ik heb de aanwezige bands gezien en moet wel toegeven dat er zeer leuke bands aanwezig zullen zijn.
Ik snap alleen niet wat groove armada daar te zoeken heeft... hoe dan ook, voor diegenen die erheen gaan, veel plezier ik hoop voor jullie dat het een beetje knap weer is! :thumbup:
Dat hele Groove Armada snap ik ook niet. Das gewoon een beetje top40 achtige trance shit.
Maar de rest is toppie! :D
Kaartjes uit Duitsland zijn nog niet binnen. :(
/me heeft ook kaartjes voor het hele weekend.
Goeie line up dit jaar :thumbup:
heb afgelopen zaterdag al kaarten gehaald , net na begin kaartverkoop
wou eigenlijk voor de vrijdag, , helaas maar van 4 tot 11, en de enige die ik dan wat vond was metallica ., zaterdag kan ik nie , benk jarig , best kut want vind de foo fighters echt top ,
daarom ga ik omdat ik wel btje waar voor me geld wil , 69 + 4,35 , ga ik zondag , van 12 tot 11 . lekkere lange dag,
heeel veel goeie artiesten , race against the machine , queens of the stone age, ( live echt gaaf ) , fiction plane , ( zoon van sting dacht ik , goeie plaat ,2 sisters heet die ) the wombats ,the hives, lekkere adhd patienten ook :) .
en beetje van die chil muziek ook , . roisin murphy , kate nash ,
heb er echt zin an
gaat samen met een vriendin, mn meisie houdt er nie van ,
lekker :rock:
steven16v
29-02-2008, 16:10
Kaarten zijn binnen gekomen. :D
Nog 90 dagen!
wij gaan in augustus naar Iron maiden ... :giggle: :thumbup:
G-eert-40
07-03-2008, 23:52
wij als het goed is ook. beste band allertijden. ben groot fan van iron maiden :rock: ze spelen in assen. ze willen daar trouwens ook pinkpop en lowlands gaan onderbrengen in de toekomst.
is de kaartverkoop al gestart voor iron maiden en hoe duur zijn de kaarten?
grtz.
wij als het goed is ook. beste band allertijden. ben groot fan van iron maiden :rock: ze spelen in assen.
is de kaartverkoop al gestart voor iron maiden en hoe duur zijn de kaarten?
grtz.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/rotate.jpg
ik heb ze toen ze hier in Bergum op waldrock waren live gezien
SUPER show gewoon
Ben natuurlijk fan van Eddie :thumbup:
we gaan naar Assen klopt , mijn broer had de kaartjes geregeld
ik meende iets van 50 euro of zo ?
G-eert-40
08-03-2008, 17:16
oke dat valt wel mee met de prijs. ja je krijgt altijd een goede show als je naar hun gaat. is het geld absoluut waard! en super muziek om lekker mee te zingen.
ga er zeker heen, deze week even kaarten regelen.
grtz.
oke dat valt wel mee met de prijs. ja je krijgt altijd een goede show als je naar hun gaat. is het geld absoluut waard! en super muziek om lekker mee te zingen.
ga er zeker heen, deze week even kaarten regelen.
grtz.
pin me niet vast aan het bedrag , want mijn broer zou de kaartjes regelen dus vandaar :D
maar hij had ze al in huis , :thumbup:
breadfan83
09-03-2008, 23:08
wij gaan in augustus naar Iron maiden ... :giggle: :thumbup:
Ik heb ze een paar jaar terug op Graspop mogen zien. Een van de beste optredens die ik ooit live gezien heb. :rock:
Nog iets minder als 2 weken!
Heb er zin in, ga ook het hele weekend :D
steven16v
19-05-2008, 17:50
Nog iets minder als 2 weken!
Heb er zin in, ga ook het hele weekend :D
Krijg er ook steeds meer zin in. Laatst al een klein voorproefje gehad op Dauwpop. Was ook super!
Fire&Ice Koekie
20-05-2008, 20:21
hey,
ik ben dit jaar te vinden op pinkpop vrijdag, en 16 augustus in assen bij maiden!
donders veel zin in.
laterz
Berserker
21-05-2008, 08:59
Whoei vriendin heeft toch vrij gekregen dus ik ga de zondag even kijken...
ben zondag geweest , en zeer mooie pics geschoten , en filmpjes .
was echt super , super weer , drukste dag ,maar je merkte het niet ,
alleen dat bier was niet te pruimen . . mooiste punten , waren , fiction plane, roisin murphy , Race against the machine
,
als er iemand nog fotos wilt ofzo ,,
zal de beste uploaden
http://www.flickr.com/photos/22419646@N03/
http://farm4.static.flickr.com/3106/2553329917_bf28f109e3.jpg?v=0
en de topper was toch zeker wel Rage against the machine ,die weer een soort van aardbeving te weeg kreeg :) .
http://farm4.static.flickr.com/3007/2553360319_ccdb9c664c.jpg?v=0
Ben drie dagen geweest. Nu nog aan het bijkomen :D
was mijn 1e x maar vond dit echt fantastisch gewoon die sfeer relaxt ,geen geduw ofzo ga nu lowlands kaarten halen , en zaterdag ook de kaarten voor coldplay in ahoy , .
was me 1e echte grote optreden en ben verkocht , .
gewoon uitgaan kan me gestolen worden :) vind dit 1000x beter :) .
en de topper was toch zeker wel Race against the machine
:D :D :D
G-eert-40
05-06-2008, 18:46
was mijn 1e x maar vond dit echt fantastisch gewoon die sfeer relaxt ,geen geduw ofzo ga nu lowlands kaarten halen , en zaterdag ook de kaarten voor coldplay in ahoy , .
was me 1e echte grote optreden en ben verkocht , .
gewoon uitgaan kan me gestolen worden :) vind dit 1000x beter :) .
lowlands is nog 10x leuker als pinkpop, maar moet wel zeggen dat pinkpop dit jaar een heel goed programma had sinds jaren!!! achteraf spijt dat ik niet gegaan ben.
grtz.
lowlands is nog 10x leuker als pinkpop, maar moet wel zeggen dat pinkpop dit jaar een heel goed programma had sinds jaren!!! achteraf spijt dat ik niet gegaan ben.
grtz.
maar lowlands , is niet groter toch ?? of wel , ,en meer culturele activiteiten dacht ik ofzo ?? ,,
line up was wel ok so far ,, SEX PISTOLS :thumbup: ,, the kooks , roisin murphy , frans ferdinand , ...
G-eert-40
05-06-2008, 19:15
maar lowlands , is niet groter toch ?? of wel , ,en meer culturele activiteiten dacht ik ofzo ?? ,,
line up was wel ok so far ,, SEX PISTOLS :thumbup: ,, the kooks , roisin murphy , frans ferdinand , ...
op lowlnads komen meestal tussen de 40 en 60 duizend mensen. je kunt geen dagkaarten kopen. rond de 7 podia's, film, dans, theater. is een wat alternatiever festival. maar staan ook grote bands en kleinere. en allerlei stylen. metal, hard-rock, punk, drum 'n base, jungle, rock. echt vanalles.
overdag veel bands, savonds lekkere dans muziek. altijd goede sfeer. ben er 7 keer geweest en nog nooit 1 keer ruzie gezien.
grtz.
op lowlnads komen meestal tussen de 40 en 60 duizend mensen. je kunt geen dagkaarten kopen. rond de 7 podia's, film, dans, theater. is een wat alternatiever festival. maar staan ook grote bands en kleinere. en allerlei stylen. metal, hard-rock, punk, drum 'n base, jungle, rock. echt vanalles.
overdag veel bands, savonds lekkere dans muziek. altijd goede sfeer. ben er 7 keer geweest en nog nooit 1 keer ruzie gezien.
grtz.
ja ,das balen dat je geen dag kaarten kan kopen ,, maakt mij niet uit , maar zit met me vriendin , die heeft echt schijt hekel aan die muziek :) ,, ben ook met een vriendin van haar, naar pinkpop geweest, die houdt er wel van ,:) .
denk dat ze 3dagen alleen thuis zitten , niet kan waarderen :)
G-eert-40
05-06-2008, 19:34
ja dat is wel lastig dan ja. maar er zijn nog genoeg leuke andere festivals van 1 dag deze zomer :)
grtz.
Ik ben ook 3 dagen geweest, het was echt super vet, lekker sfeertje, enorm goeie line-up, kon niet beter :thumbup:
(nou ja, misschien dat ranzige Brand bier afschaffen, maar daar doe je nou eenmaal weinig aan :P)
G-eert-40
05-06-2008, 19:41
(nou ja, misschien dat ranzige Brand bier afschaffen, maar daar doe je nou eenmaal weinig aan :P)
Limburgers he :tongue: :D
Oh jammer dat ik je niet ff heb gespot GertJan. Ws had ik je toch niet herkend na dat dagen lang bier drinken mgoed. Ik vind dat Brand best te zuipen, zie nu al op tegen de Zwarte Cross, want Grolsch is pas ECHT vies :)
Welke camping stond je?
Was dit jaar de derde keer. Zou op zich ook weleens naar Lowlands willen maar ik vind outdoor meer hebben dan die tenten....
ja ,das balen dat je geen dag kaarten kan kopen ,, maakt mij niet uit , maar zit met me vriendin , die heeft echt schijt hekel aan die muziek :) ,, ben ook met een vriendin van haar, naar pinkpop geweest, die houdt er wel van ,:) .
denk dat ze 3dagen alleen thuis zitten , niet kan waarderen :)
3 dagen met de vriendin van je vriendin op stap :limey:
Pinkpop 2001, dat waren nog eens tijden:
http://www.type2.com/molenari/pinkpop2001/pinkpop03_50.jpg
Jens
vet :) maar eigenlijk wel zonde van het busje :) .
steven16v
05-06-2008, 20:26
Oh jammer dat ik je niet ff heb gespot GertJan. Ws had ik je toch niet herkend na dat dagen lang bier drinken mgoed. Ik vind dat Brand best te zuipen, zie nu al op tegen de Zwarte Cross, want Grolsch is pas ECHT vies :)
Welke camping stond je?
Was dit jaar de derde keer. Zou op zich ook weleens naar Lowlands willen maar ik vind outdoor meer hebben dan die tenten....
Heb nu al zin in de Zwarte Cross! Dat bier is pas lekker! :D
Maar PinkPop was echt geniaal! Alleen jammer dat ik op camping C stond. Toch best een stuk lopen. Vooral de terug weg. :D
Mooi afterparty's gehad op camping B in de tent. Volgend jaar zeker weer. Hoop dan dat de line up net zo goed is.
[QUOTE=Arne Ik vind dat Brand best te zuipen, zie nu al op tegen de Zwarte Cross, want Grolsch is pas ECHT vies :)
steven16v : Heb nu al zin in de Zwarte Cross! Dat bier is pas lekker!
:) ieder zn smaak , vind grolsch wel aardig , zon beugel fles of goeie tap ,maar op die feesten is het toch allemaal evenementen bier ( waterig ) ? , pinkpop wel vond ik ,
steven16v
06-06-2008, 12:40
:) ieder zn smaak , vind grolsch wel aardig , zon beugel fles of goeie tap ,maar op die feesten is het toch allemaal evenementen bier ( waterig ) ? , pinkpop wel vond ik
Ik weet niet of ze bij PinkPop evenementen bier hadden. Drink normaal gesproken nooit Brand bier.
Welke camping stond je?
Camping B natuurlijk, daar zijn de ruigste feesten :D
't was mijn 2e keer, volgend jaar ga ik zeker weer, mits er een goeie line-up is :thumbup:
Idd lekker die tent met ruige d 'n b !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.