View Full Version : Woot!!
http://link.marktplaats.nl/148118293
breadfan83
21-02-2008, 14:41
Totaal niet mijn smaak, maar wat ongelooflijk gaaf!
't Lijkt wel een levensgrote Matchbox auto.
Super! :cool:
chris_vw89
21-02-2008, 15:48
wat een gave bak..super...
als ik nou nog ff de loterij win
Pedaalemmer
21-02-2008, 16:03
Dikke V!
komt op mij nogal nep over eigenlijk, weet niet precies wat ik ervan moet denken...
servibruls
21-02-2008, 16:26
Het 1ste wat ik dacht, Photoshop:p
dw1986mk1
21-02-2008, 16:30
Die wielen zij echt overkill , uit brunssum en ik heb m nog nooit gezien??
je moet er van houden , respect voor het werk , voor de rest goed lelijk
www.tuningfactory.nl
hun project. is wel echt
Berrychello
21-02-2008, 17:39
Oef, wat een vreselijk ding! Wel respect voor het werk! En die Eos koplampen staan de V eigenlijk wel goed!
G-eert-40
21-02-2008, 17:48
vind het ook 3x niks.
Zover ik op de foto's kan zien is het wel super afgewerkt. Mooie kleur ook, de stijl van de auto is gewoon een kwestie van smaak :). Respect voor het werk iig :cool:
tiefflieger
21-02-2008, 18:36
Zou hem voor mij niet worden.
Gelukkig kan ik hem ook niet betalen dus hoef ik me niet druk over te maken...
koplampen staan hem goed
net de golf 6 :D
de rest is niet mijn stijl ...
machtig die koeling bij de vermogen test bank ..... :screwy:
Berserker
22-02-2008, 10:08
Mensen die dit mooi vinden en erin zouden rijden hebben een kleine piemel, dat is niet mijn mening dat is een feit... ;)
wat een intellectueel hoogstaande opmerking.. straks ga je nog over exen beginnen ook :D
Mensen die dit mooi vinden en erin zouden rijden hebben een kleine piemel, dat is niet mijn mening dat is een feit... ;)
wat een intellectueel hoogstaande opmerking.. straks ga je nog over exen beginnen ook :D
:goodpost:
is er wetenschappelijk bewijs voor ? :D
Kan iemand misschien de link even doorsturen aan Volkan ??
Berserker
22-02-2008, 12:11
Ik pas me aan aan ons regeringsbeleid... (mooie smoes he :rolleyes: )
ah okee, ik dacht ff dat je een petje opgezet had ;)
Berserker
22-02-2008, 12:17
kan je ook opbouwende kritiek geven?
En ohwja Marcski, ik weet dat je graag de thee-drinkende, linkse vredesstichter/ wereldverbeteraar wilt uithangen, maar probeer ook eens de humor van sommige opmerkingen in te zien, platte flauwe opmerkingen kunnen soms nog best grappig uit de hoek komen, het is volgens mij al lang geleden dat ik jou buiten deze soort commentaar opmerkingen nog iets leuks heb zien posten...
huh wat? links? vredesstichter? wereldverbeteraar?
volgens mij heb je de verkeerde voor je....
ik stoor me er alleen aan dat iedereen (en vooral breadfan de laatste tijd) alleen maar aan het klagen is, het lijkt telegraaf.nl wel en ik dacht dat dit een Volkswagen forum was...
tsja, wat wil je dat ik post, onnozele filmpjes of de zoveelste "lol" of "dit topic ga ik volgen"-post? Ik post wel wat als ik met een technisch probleem zit..
o ja, probeer het cynisme in mijn posts te lezen ;)
breadfan83
22-02-2008, 12:45
ik stoor me er alleen aan dat iedereen (en vooral breadfan de laatste tijd) alleen maar aan het klagen is, het lijkt telegraaf.nl wel en ik dacht dat dit een Volkswagen forum was...
tsja, wat wil je dat ik post, onnozele filmpjes of de zoveelste "lol" of "dit topic ga ik volgen"-post? Ik post wel wat als ik met een technisch probleem zit..
Ik zal volgende keer als ik het ergens niet mee eens ben wel lekker m'n kop houden. Wel zo verstandig.
Weglopen schijnt ook goed te werken hoor ik...
:screwy:
Discussie: Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
Mister Cool
22-02-2008, 12:47
Het is mijn smaak normaal niet, maar ik vind hem erg mooi gemaakt!
Berserker
22-02-2008, 13:15
Het cynisme in jouw posts zie ik zeker, maar je doet t net iets teveel naar mijn mening, mijn opmerking was ook platvloers en petjesachtig, maja veel beters kun je er niet over zeggen..
Broodfan is ook gewoon een zeurpiet met teveel tijd en te weinig doorzettingsvermorgen/creativiteit om iets nuttigs te doen, post liever 6 pagina's vol met vragen dan dat ie eens in de garage gaat kijken ;) ..
Ik snap dat je als moderator een vredestichtende taak hebt, maar soms is t gewoon leuk om mensen uit hun tent te lokken, kan altijd leuke discussies opleveren, waarin je voor mij part Broodfans posts gewoon kunt verwijderen hoor, die leest toch niemand... :redface:
**edit**
+dat hij zo lelijk als de nacht is... :D
Het is mijn smaak normaal niet, maar ik vind hem erg mooi gemaakt!
juist :thanks:
Blablabla
Blablabla
Blablabla
Ik voel dat dit een topmiddag gaat worden :tongue:
Thomas?
Het cynisme in jouw posts zie ik zeker, maar je doet t net iets teveel naar mijn mening, mijn opmerking was ook platvloers en petjesachtig, maja veel beters kun je er niet over zeggen..
Broodfan is ook gewoon een zeurpiet met teveel tijd en te weinig doorzettingsvermorgen/creativiteit om iets nuttigs te doen, post liever 6 pagina's vol met vragen dan dat ie eens in de garage gaat kijken ;) ..
Ik snap dat je als moderator een vredestichtende taak hebt, maar soms is t gewoon leuk om mensen uit hun tent te lokken, kan altijd leuke discussies opleveren, waarin je voor mij part Broodfans posts gewoon kunt verwijderen hoor, die leest toch niemand... :redface:
**edit**
+dat hij zo lelijk als de nacht is... :D
wij begrijpen mekaar :cheers:
blablabla
Vandaag een vrij personeelslid, dus waarschijnlijk moet ik vandaag ook aan het werk
moet jij niet werken? :tongue:
JurgenEdition
22-02-2008, 16:53
:offtopic:
Misschien een idee om een klaag/afzeiktopic te maken???
Vind t een dikke bak.... zou zelf alleen wat anders doen met mn geld en tijd...
Jezus, tuningfactory....daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Doet parkstad weer eer aan. :rolleyes:
customizer
23-02-2008, 09:19
Auto is bij K-A-R-S.com gemaakt. Die jongen heeft eerst C&T speedshop gehad. Die heeft eigen gouden handjes. Echt vakwerk zonder dikke lagen plamuur. Bij deze auto zit wel plamuur maar niet dikke lagen. Echt super afgewerkt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.