PDA

View Full Version : Verlagen Automaat golf /jetta 2???

Bruders
22-02-2008, 12:53
Dag mensjes..

Aangezien ik aant solliciteren ben en geen auto van de zaak meer wil de volgende vraag..

Als je en golf of jetta 2 Automaat verlaagd..Is het dan zo dat alles sneller slijt??? Heb wel eens zoiets vernomen...automaat lijkt me namelijk wel lekker cruisen icm 1800tje...

En heb het niet over setje van 40/40 maar pannekoek op de grond met schroefset...

*edit*
Meteen ook maar ff vragen hoe het zit met betrouwbaarheid ed.
Kosten van reparatie van kapotte automatenbak..

Let me know people..

grtz..Vic

Bruders
23-02-2008, 13:27
Upke...weet niemand me dit te vertellen..zal toch wel??

JurjenV
23-02-2008, 13:59
Nja, het spul slijt wel meer, das logisch. Maar het is niet zo dat je auto na verloop van tijd uit elkaar zal vallen. Mijn ervaring is dat de wiellagertjes wat eerder vervangen worden en zulk soort onderdeeltjes nog meer. Rubbertje krijgen meer te verduren enzo.

Maykel1986
23-02-2008, 17:40
bij een automaat ligt de bak ook stuk dichter bij de grond als een handgeschakelde bak als ik me niet vergis.
dus hou daar ook rekening mee!

Misha
23-02-2008, 18:01
klopt, hij hij hangt ook voor de voorwielen dus dat is lastig
ik heb dit nu met mijn mk1 ook, ik heb 'm op 13inch

hangt wel laag nu 3cm draagarmen en de bak en carter op 4cm
er is wel mee te rijden nog, als je een beetje weer hoe
als onervaren laagrijder is het in ieder geval geen aanrader

GTI4Life
16-06-2016, 08:09
Ik rij met nog zo'n 2,5 cm ruimte tussen automaatbak en asfalt... Gaat goed zolang je er goed bij nadenkt. Het is net wat Mischa zegt: Voor onervaren laagrijders is het geen aanrader.

Rij met 14" 7J en 155-55-14. (Moet wel zeggen dat ik redelijk veel toeren maak op de snelweg, daarom rij ik max. 100km/h :P )