View Full Version : Schoonmaak tips :D
Hey allemaal, als vakantie bantje werk ik op een tjalk (boot) deze ben ik aan het schuuren en schilderen en ik gebruik mijn auto als vervoer, door dit werk is het nogal een stof bende geworden in de auto :mad: , mn stoelen zijn eerder grijs dan het zwart wat ze vroeger waren. maar nu, hoe krijg ik dit weer schoon? hoe doen jullie dit? en natuurlijk wat gebruik je hiervoor?
Nog iets:
Ik heb een poetsmachine en wil van de week mijn auto poetsen, wat moet ik hier voor gebruiken? poetsmachine is een poetsflex van autoglym en heb er een gele pad op zitten.
Maken jullie je auto nooit vies ofzo? :D
Nee, tuurlijk niet. Wij kijken wel uit.. 'wij' rijden gewoon meer dan 1 auto. 1 vuile, 1 schone :-0
Nee serieus; stof: met de stofzuiger. Uitkloppen is remedie 2,..
Polijstmachines vind ik persoonlijk maar nix: 1 zandkorreltje en je kunt je auto naar de spuiterbrengen (maar ik ben dan ook een watje wat dat betreft)..
(vorige keer dat ik m'n auto waste waste ik m met Jif, maar dat wil jij niet proberen ;-)
Hmm ja misschien moet ik ook maar een auto erbij hebben voor dit soort klusjes..
Mijn auto zit onder de kleine krasjes en met de hand is het resultaat niet echt geweldig, zwart blijft een vervelende kleur, vandaar dat ik het eens zo wil proberen.
De stoelen zijn echt heel smerig, en kloppen en zuigen heb ik al gedaan maar ze zien er nog niet echt mooi uit
Dennis@polo86c.nl
24-07-2004, 10:27
Interieur reinigen schijnt het best te gaan met een stoomreiniger, maar anders gewoon met een sopje oid.
Hier staat wat info over je auto poetsen: klik hier (http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/detailing/5434762-1.html)
serge pot
24-07-2004, 15:07
stoelhoezen (de bekleding)kun je demonteren van de stoel en in biotex hand was heel goed schoon krijgen ,daarna in de vrije lucht laten drogen .
schoner kun je ze niet krijgen
Dan ga ik mn stoelen van de week maar eens uit elkaar halen dan! zijn die wangen ook los te koop? die van de bestuurdersstoel is wat ingezakt
serge pot
24-07-2004, 19:52
het schuim kun je of zelf aanvullen en met elektrisch broodmes in vorm snijden ,of duur bij de dealer halen
Ok dan, bedankt voor je hulp he!
En de rest natuurlijk ook :)
Hier staat wat info over je auto poetsen: klik hier (http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/detailing/5434762-1.html)
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Ik fix die stoelen van je wel even :)
HAHAHA :D
61 RagTop
27-09-2004, 23:48
hmm je hebt op tv die achterlijke reclame van oxivanish...brrr
maar daarme ken je je interieur weer als nieuw krijgen!
Een poosje terug moest ik wat sleutelen aan me ma dur wagen...
heel de tijd dat gedraai van die ouwe om me heen, dus ik denk ik vraagt of
ze me interieur wil cleanen....Die zot ging met oxivanish me interieur te lijf...
eind van het verhaal was haar auto klaar, zij weer vrolijk tuffend weg gereden
en ik had een nog klam interieur, moest nog een poos wachten voordat ik weer
een lekker droog interieur had...
MAAR het interieur was weer als nieuw, ze had zelfs het vergeelde plastic weer
netjes wit gekregen, me hemeltje was weer fris van kleur...Prachtig gewoon
moraal....maak je auto niet zelf schoon !!
moraal....maak je auto niet zelf schoon !!
Nee dan brengen we hem naar jouw moeder! :biggrin:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.