Log in

View Full Version : remmen 77

bartman
24-07-2004, 09:44
weet er iemand waarom bij 77er golf de stoplichten niet werken niet werken als je remt? Heb zekeringen,lampen en contact aan hoofdremcilinder al vervangen!! Kan het zijn dat de zekeringendoos vervangen moet worden?

pirelli
24-07-2004, 10:03
remschakelaar????

bartman
24-07-2004, 10:08
dacht het 1st ook maar is er niet op . Bij recentere golfjes zit deze op de pedaal maar hier is het op hoofdremcilinder en deze heb ik vervangen met ene van een polo1 maar nog steeds nul,nadda ,nikske,rien!

Dennis@polo86c.nl
24-07-2004, 10:25
Bedrading doormeten, misschien ergens slecht (massa)kontakt.

bartman
24-07-2004, 11:07
omdat de auto deze week naar keuring moet heb ik een noodoplossing bedacht: Ik heb bij electrowinkel schakelaartje gehaald(3.95euro)en deze op pedaal bevestigd. Dan vebonden met batterij en stoplichten en voila.Ik weet het is niet aan te raden het zo op te lossen maja! Nu kunnen we naar keuring en is hij vrijdag klaar voor vwmania. Na de mania wordt het een restoprojectje en doen we alles zoals het moet. Ohja het is een auto van men schoonbroer( borre 77) en de auto krijgt oldtimerkeuring.Khou jullie wel op de hoogte :D :D :D

antraciet
24-07-2004, 11:52
omdat de auto deze week naar keuring moet heb ik een noodoplossing bedacht: Ik heb bij electrowinkel schakelaartje gehaald(3.95euro)en deze op pedaal bevestigd. Dan vebonden met batterij en stoplichten en voila.Ik weet het is niet aan te raden het zo op te lossen maja! Nu kunnen we naar keuring en is hij vrijdag klaar voor vwmania. Na de mania wordt het een restoprojectje en doen we alles zoals het moet. Ohja het is een auto van men schoonbroer( borre 77) en de auto krijgt oldtimerkeuring.Khou jullie wel op de hoogte :D :D :D

hehe stoer, dit is nog is technisch hoogstandje..
have fun @ mania btw

hajee
24-07-2004, 12:25
heb je al gemeten met een spanningszoeker?
gewoon van achter naar voren werken, dan zou je uiteindelijk er uit moeten kunnen komen waar het euvel zit..

VeeDubber
24-07-2004, 16:19
De noodkabel toch wel ff afgezekerd mag ik hopen??
En zo werkt een normale schakelaar ook, dus het is een goede oplossing als je het mij vraagt

bartman
25-07-2004, 21:31
:D :biggrin: morgen big day we gaan naar technische keuring en oltimerplaten aanvragen

bartman
26-07-2004, 12:15
yes yes naar keuring geweest en alles dik in orde vw-mania here we come :) :tongue:

sjampoo
26-07-2004, 12:54
Herinner me van de Audi50GLS dat de stoplichten het ook niet deden.... was uiteindelijk een combinatie van dingen:

-massa achterin de koffer
-rommel in de zekeringkast
-slechte contacten aan de verbindingstekkers 'motorruim<=>interieur'