PDA

View Full Version : carterontluchting aansluiting

OuwePolo
06-03-2008, 18:36
Welke kant van het vies geel-groene potje moet boven kant 1 of kant 2?

Dub-Detail
06-03-2008, 19:51
Welke kant van het vies geel-groene potje moet boven kant 1 of kant 2?

T kan maar op een manier!! Ga zelf maar kijken.
De kant waar het klemmetje zit moet onder.

MVG, Pim.

OuwePolo
06-03-2008, 21:52
euhm, ik kan er aan beide kanten gewoon een slang aanzetten hoor, hebben we het wel over hetzelfde?

Bas
06-03-2008, 23:01
Je hebt er verschillende uitvoeringen in, met en zonder haakje eraan.

Volgens mij moet het onderdeelnummer bovenopstaan als je 'm monteert.
(als het al van invloed is op de werking)

Dub-Detail
07-03-2008, 10:26
euhm, ik kan er aan beide kanten gewoon een slang aanzetten hoor, hebben we het wel over hetzelfde?

Ik heb t laatst bij mijn G40 vervangen. Daar zat op me blok een stalen pijp met een randje aan de bovenkant. Daar moes ik me ventilatieklep op zetten er bleef dan een klemmetje achter dat randje hangen. De andere slang moes ik met een slangklem vast zetten.

Dennis@polo86c.nl
07-03-2008, 13:10
Jullie hebben het inderdaad niet over hetzelfde.

Sjef bedoelt de klep die de carterontluchting kan afsluiten en Ouwepolo bedoelt het oliedamp-neerslag-tankje.

OuwePolo
07-03-2008, 13:26
Jullie hebben het inderdaad niet over hetzelfde.

Sjef bedoelt de klep die de carterontluchting kan afsluiten en Ouwepolo bedoelt het oliedamp-neerslag-tankje.

juist, ik heb hem er net weer opgezet, met een willekeurige kant boven en het kanaal naar de kleppendeksel afgesloten... volgens een ander topic is dat geen probleem en mijn slang was toch gaar.

Geen idee of ie goed zit, want nu is mijn accu leeg door het vele starten en weinig rijden de afgelopen week. Aanduwen in mijn eentje begin ik niet meer aan, dus ik wacht ff tot een vriend van me weer terug is uit zijn werk, met skoda en startkabels...

Dub-Detail
07-03-2008, 16:21
Haha, ja dan is het lang discussieren als het niet over hetzelfde gaat.
MVG, Pim.