PDA

View Full Version : Autocross in Loenen

Arno
26-07-2004, 15:15
31 juli en 1 augustus is er een autocross in Loenen
wat ik ervan gehoord heb is dat er ook veel vw zal gaan crossen

Ik ben er als toeschouwer erbij!

Bussie komt zo
26-07-2004, 15:26
Dat klopt dat is een Europokaal.
Wij rijden er niet.

Matheo
26-07-2004, 15:51
op elke cross zie je wel veel vw, bij ons heb je ook de apparte kever-klasse. en golfjes 2 zie je helemaal veel in de vrije-crossen (bij sommigen ook als rodeo bekend) toch wel raar, want een kadett is veel makkelijker in onderhoud. vooral als je net als bij ons om de paar wedstrijden nieuwe koppelingplaaten moet zetten, bij een kadett in een half uurtje gedaan.
ik geloof dat je er ook wel veel scirocco's zult zien, die doen het goed bij de KNAF geloof ik. ik volg heel die KNAF, europokal en NK niet zo, is nooit in de buurt en we voldoen toch niet aan het KNAF regelement :D

Arno
26-07-2004, 17:33
Maar stel dat je gaat meedoen aan zo'n autocross, zijn er dan nog speciale regels?
Ik weet wel dat je dan een rolkooi in de auto moet hebben.
Moet je dan ook voor deelname nog wat betalen of zo?

hoe werkt het...

vwleusden
26-07-2004, 17:48
Autocross team Leusden is ook van partij. Rood blauwe kever.

1tje met 150 pk en die andere veeeeel te veel... 1.8 20VT APX die nog wat gekieteld is :D

Bussie komt zo
26-07-2004, 18:39
Maar stel dat je gaat meedoen aan zo'n autocross, zijn er dan nog speciale regels?
Ik weet wel dat je dan een rolkooi in de auto moet hebben.
Moet je dan ook voor deelname nog wat betalen of zo?

hoe werkt het...

Nou en of er regels zijn.Als je bij de KNAF meerijdt is er een heel boekwerk met wat wel en niet mag.
Wij rijden toerwagen klasse op de NK en daar wordt je gek van de regels.

Inschrijfgeld is per wedstrijd 25 euro of zoiets. winst is 0.

Matheo
27-07-2004, 17:55
Nou en of er regels zijn.Als je bij de KNAF meerijdt is er een heel boekwerk met wat wel en niet mag.
Wij rijden toerwagen klasse op de NK en daar wordt je gek van de regels.

Inschrijfgeld is per wedstrijd 25 euro of zoiets. winst is 0.
:eek: bij ons (vrije cross) heb je een regelement van ongeveer 4 a4tjes :eek: bij de knaf word die van mij ook keihard afgekeurd. vierpuntsgordels, noodstop enzo zijn bij ons ook niet verplicht.
inschrijfgeld 15euro, als je bij de eerste 5 eindigd (in je klasse) krijg je een beker.

niels_g60-power
29-07-2004, 11:49
Kan niet gaan kijken dan, zit dan in belgie.

falco
03-08-2004, 10:51
Heb gehoord dat het wel weer gezellig was daar! Toevallig nog een mooie geel-blauwe kever gezien?