ingmar
10-03-2008, 09:41
Hallo
Ik heb gisteren mijn 1.8 16v kr blok opgehaald. Met dikke inlaat.
Ik mis alleen nog de versnellingsbak als iemand een 2y
bak heeft liggen in de buurt van den bosch? Ik wil hem
ruilen tegen een 16v pl blok.
Ik heb aan jullie een aantal vragen.
1. Ik heb een volledige draadboom moet ik aan mijn zekeringenkast gaan zitten of blijven de bekabelingen alleen onder de motorkap.
2. Weten jullie zo wat ik van de oude boom moet verwijderen en blijft dit ook alleen onder de klep of ook naar de zekeringenkast.
3. Levert mijn benzinepomp genoeg druk voor het blok?
4. Sluiten de flenzen aan op de 16v versnellingsbak. In de cabrio zit nu een 1800 gti motor. (de Orginele)
Alvast bedankt.
M.v.g
Ingmar
Ik heb gisteren mijn 1.8 16v kr blok opgehaald. Met dikke inlaat.
Ik mis alleen nog de versnellingsbak als iemand een 2y
bak heeft liggen in de buurt van den bosch? Ik wil hem
ruilen tegen een 16v pl blok.
Ik heb aan jullie een aantal vragen.
1. Ik heb een volledige draadboom moet ik aan mijn zekeringenkast gaan zitten of blijven de bekabelingen alleen onder de motorkap.
2. Weten jullie zo wat ik van de oude boom moet verwijderen en blijft dit ook alleen onder de klep of ook naar de zekeringenkast.
3. Levert mijn benzinepomp genoeg druk voor het blok?
4. Sluiten de flenzen aan op de 16v versnellingsbak. In de cabrio zit nu een 1800 gti motor. (de Orginele)
Alvast bedankt.
M.v.g
Ingmar