Olliedition
12-03-2008, 23:08
http://www.volksforum.com/albums/files/9/1/4/9/golfedition3.jpg http://www.volksforum.com/albums/files/9/1/4/9/golfedition.jpg Na lange tijd alleen maar meegelezen te hebben, moet het er toch maar eens van komen!!!
Mijn naam is Olivier, maar de meesten geven de voorkeur aan Ollie en woon in Den Haag. Ben 28 jaar oud/jong(?) en heb sinds ik er in heb leren rijden op m'n 15e/16e jaar al een zwak voor golf 2 GTI.
Ik begon met een 86-er GTi 8v 5-drs. met bbs uitbouw en bbs rs-en en, deze is uiteindelijk weggegaan door te veel mankementen en een hoop roest.
Hierna een tijd geen prive-auto gehad, alleen auto's van de zaak.
Na een half jaartje zoeken vond ik eindelijk een redelijk nette auto op de rand van friesland, een stukje rijden, maar ja, wat is ver in Nederland...
Nu dus sinds dec. 2006 in het bezit van een 91-er GTI edition one, waarmee ik lekker aan het hobbyen ben.
Specs; 91-er GTI edition one 8v, met bbs RX-en, G60 lijsten, mongoose (RVS)
uitlaat vanaf de kat. , vaste KW set en nog wat ander klein spul.
In de planning staan nog een spaghettispruitstuk (supersprint), koprevisie, andere nokkenas met verstelbaar tandwiel en wat ik verder nog tegenkom.
Nou ja, weer genoeg geluld....
Grtz Oli4.
Mijn naam is Olivier, maar de meesten geven de voorkeur aan Ollie en woon in Den Haag. Ben 28 jaar oud/jong(?) en heb sinds ik er in heb leren rijden op m'n 15e/16e jaar al een zwak voor golf 2 GTI.
Ik begon met een 86-er GTi 8v 5-drs. met bbs uitbouw en bbs rs-en en, deze is uiteindelijk weggegaan door te veel mankementen en een hoop roest.
Hierna een tijd geen prive-auto gehad, alleen auto's van de zaak.
Na een half jaartje zoeken vond ik eindelijk een redelijk nette auto op de rand van friesland, een stukje rijden, maar ja, wat is ver in Nederland...
Nu dus sinds dec. 2006 in het bezit van een 91-er GTI edition one, waarmee ik lekker aan het hobbyen ben.
Specs; 91-er GTI edition one 8v, met bbs RX-en, G60 lijsten, mongoose (RVS)
uitlaat vanaf de kat. , vaste KW set en nog wat ander klein spul.
In de planning staan nog een spaghettispruitstuk (supersprint), koprevisie, andere nokkenas met verstelbaar tandwiel en wat ik verder nog tegenkom.
Nou ja, weer genoeg geluld....
Grtz Oli4.