PDA

View Full Version : Uitdeuken zonder spuiten/roestbehandelen int noorden van NL


Menace
15-03-2008, 23:40
Is er iemand uit de provincies groningen,friesland, drenthe die dit kan of iemand weet?

De 35i heeft een paar deukjes en 3 roestplekjes die ik graag weggewerkt wil hebben

Tjaap
15-03-2008, 23:52
ben benieuwd hou je roest wilt verwijderen zonder te gaan spuiten/lakken

Menace
15-03-2008, 23:57
ben benieuwd hou je roest wilt verwijderen zonder te gaan spuiten/lakken
De roest uiteraard niet, die moet gewoon geschuurd en gespoten worden :D

Erwin G60
16-03-2008, 11:35
Je bedoelt restylen. Moet je ff naar www.glimmobiel.nl gaan die zitten in Musselkanaal mooi dichtbij dus die kunnen alles wat jij hierboven vraagt. Heb er hele goeie ervaringen mee en hebben ook nog erg goeie sevice!

Menace
16-03-2008, 12:14
Je bedoelt restylen. Moet je ff naar www.glimmobiel.nl gaan die zitten in Musselkanaal mooi dichtbij dus die kunnen alles wat jij hierboven vraagt. Heb er hele goeie ervaringen mee en hebben ook nog erg goeie sevice!
hmm jammer, die zijn niet op zaterdag open :redface:
Ben pas om 5 uur vrij van m'n werk en dan moet ik nog dik n uur rijden...

Erwin G60
16-03-2008, 13:32
hmm jammer, die zijn niet op zaterdag open :redface:
Ben pas om 5 uur vrij van m'n werk en dan moet ik nog dik n uur rijden...
Nee staat er niet maar je kunt er gerust op zaterdag langs gaan is altijd wel iemand en meestal s'avonds ook wel. De eigenaar huurt een loods van mn broer en de loods ernaast sleutel ik vaak aan mn auto's en er is bijna altijd wel iemand aanwezig bij hun soms vraag ik me weleens af of ze er niet slapen ;) :D .

Alberto
16-03-2008, 13:38
blom in drachten . op afspraak ook 's avonds

Menace
16-03-2008, 18:43
Nee staat er niet maar je kunt er gerust op zaterdag langs gaan is altijd wel iemand en meestal s'avonds ook wel. De eigenaar huurt een loods van mn broer en de loods ernaast sleutel ik vaak aan mn auto's en er is bijna altijd wel iemand aanwezig bij hun soms vraag ik me weleens af of ze er niet slapen ;) :D .
Kiek an das mooi waark :D
Kin ik doar toch es goan kiekn op zoaterdag.

@Albertooo:
Dank u, zal daar ook es kijken na m'n werk.

Koele
27-03-2008, 22:22
mijn oom is restyler(minirep),zijn nummer is 0646262208

woont in dwingeloo,drenthe dus,hij kan je vast helpen!!

Menace
29-03-2008, 19:56
Nee staat er niet maar je kunt er gerust op zaterdag langs gaan is altijd wel iemand en meestal s'avonds ook wel. De eigenaar huurt een loods van mn broer en de loods ernaast sleutel ik vaak aan mn auto's en er is bijna altijd wel iemand aanwezig bij hun soms vraag ik me weleens af of ze er niet slapen ;) :D .
Ben ff geweest en heb tel. nummer gekregen. Binnenkort maar es ff bellen...