View Full Version : Golf cabrio 16 klepper + foto's
Hallo
Ik ben vorige week dan begonen met het ombouwen van mijn golf 1 cabrio naar een 16 klepper. het blokje ligt er nu eindelijk in aankomend weekeinde komt de uitlaat er verder onder en word er een goede ontsteking geplaatst.
1.6 blokje wat erin lag
goed bezig! hou ons op de hoogte! je komt niet uit roosendaal toevallig?
goed bezig! hou ons op de hoogte! je komt niet uit roosendaal toevallig?
Dankje,
Nee ik kom niet uit rosendaal. Ik kom uit den bosch!
Je hebt een behoorlijk creatieve manier om een 3e remlicht in te bouwen zeg... wel een beetje jammer van je bumper :S
steven16v
10-04-2008, 10:50
Schrok me rot toen ik die achterkant zag! :screwy:
Voor de rest een nette auto... Maar die achterkant... :shake:
Schrok me rot toen ik die achterkant zag! :screwy:
Voor de rest een nette auto... Maar die achterkant... :shake:
Haha
Ja ik ben op zoek naar een nieuwe achterbumper plus trekhaak.
Haha
Ja ik ben op zoek naar een nieuwe achterbumper plus trekhaak.
Trekhaak heb ik nog wel voor je liggen..mocht je intresse hebben..stuur f een mailtje naar melsvanammers@hotmail.com
Trekhaak heb ik nog wel voor je liggen..mocht je intresse hebben..stuur f een mailtje naar melsvanammers@hotmail.com
herstel, bumper met trekhaak heb ik nog liggen.....
Na lange tijd leuk hebben rondgereden is de golf ermee gestopt.
Koppaking ligt er nu uit. Er zit nu een goede achterbumper op, een schroefset en als hij weer loopt een groep a uitlaat.
De velgen zijn veel te breed dus kan ik hem niet ver verlagen. Iemand nog classicline velgen liggen die hij wil ruilen?
m.v.g
Ingmar
golf mkII 16v
22-05-2008, 16:26
Balen,maar is goed te herstellen
Update plus foto's
Na een lange tijd maar weer een update. Na mijn kapotte kop alles maar uitelkaar gehaald. Kleppen opnieuw in geschuurd en de kop laten vlakken. Nieuwe koppeling + afgedraaid vliegwiel, spagetti spruitsuk + simons sportuitlaat 60mm doorsnede.
Andere grill en andere lampen. Ik ga nu mijn gehele kabelboom vervangen door het nieuwe type kabelboom. Ook moet er hier en daar nog gelast worden. Er zit weer een vol jaar apk op. Rijdt heerlijk alleen niet tevreden met topsnelheid. Bij rustig rijden heel stil. Bij volgas een enorm kabaal perfect dus.
Windschermpjes zijn te koop!
Heb even een filmpje geplaatst om te laten zien hoe hij klinkt en ongeveer rijdt.
Bertus_01
08-09-2008, 16:57
Geluid is geweldig ;)
Maare, wat rijd jij aso :D:D
Pedaalemmer
08-09-2008, 17:05
laatste foto's ziet hij er echt veel beter uit, maar waarom een trekhaak??
Geluid is geweldig ;)
Maare, wat rijd jij aso :D:D
Haha dankje, ja maar hoe kan ik je anders laten weten dat het geluid geweldig is? :wink:
laatste foto's ziet hij er echt veel beter uit, maar waarom een trekhaak??
dankje, naja dit is de reden dat ik een trekhaak heb,
http://bp3.blogger.com/_bC5C2r_T2Cc/Rvqp3FcfUGI/AAAAAAAAAE0/ixwO5pMHW8Y/S226/P9220138.JPG
Ik doe aan windsurfen.
Hier nog een leuk filmpje hoe hij optrektmet 2 personen erin.
Als je bij youtube ingmar480 indrukt krijg je nog meer video's te zien.
Gr
ingmar
The Skinnmeister
22-10-2008, 14:38
Mooie cabbie, leuk geluidje :D
Eindelijk heb ik een stalling gevonden waar mijn cabrio volledig gedemonteerd kan worden. De bedoeling is om hem zo snel mogelijk zwart te laten spuiten zodat ik met het mooie weer weer kan rondrijden.
Foto's volgen
RJTuning
19-01-2009, 00:24
ziet er rap uit. van 01 - 100 in wat? 6.5 sec? teller optimisme niet meegerekend.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.