Vossie
19-03-2008, 18:32
Aangezien het project bijna afgerond is kunnen er wat onderdelen in de bingo, namelijk:
Handgrepen/leuningen luxemodel, in het zwart, schadevrij, links+rechts
voor de liefhebber
Raamgeleider voor in de deur 2x links of rechts (moet ik nog even bestuderen) voor de liefhebber
Chroom deurstijl (tussen driehoeksruiten en portierruit) heb 2 linkse en 1 rechtse €2,50 per stuk
Puntklokken (tittentacho) met toerenteller, schijnt te werken, ik heb het nooit geprobeerd glas en klokken geen zichtbare schade, voorzijde gebroken, leuk als reserve onderdeel. €5,-
Een berg sierlijstjes voor de deuren/portieren /voor en achterruit, zowel model voor als na '78
laat maar horen welke je zoekt.
Diverse rubbers (portier / kofferbak / voor+ achterruit/ driehoeksruiten)
Chroom dakrand, rechts, iets gebogen, maar makkelijk terug te buigen €12,50
Handgrepen/leuningen luxemodel, in het zwart, schadevrij, links+rechts
voor de liefhebber
Raamgeleider voor in de deur 2x links of rechts (moet ik nog even bestuderen) voor de liefhebber
Chroom deurstijl (tussen driehoeksruiten en portierruit) heb 2 linkse en 1 rechtse €2,50 per stuk
Puntklokken (tittentacho) met toerenteller, schijnt te werken, ik heb het nooit geprobeerd glas en klokken geen zichtbare schade, voorzijde gebroken, leuk als reserve onderdeel. €5,-
Een berg sierlijstjes voor de deuren/portieren /voor en achterruit, zowel model voor als na '78
laat maar horen welke je zoekt.
Diverse rubbers (portier / kofferbak / voor+ achterruit/ driehoeksruiten)
Chroom dakrand, rechts, iets gebogen, maar makkelijk terug te buigen €12,50