View Full Version : Vulpijp/carosserie
Black Devil
28-07-2004, 21:54
Beste mensen, vraagje (duh)
zit er bij een golfje 1 tussen de carosserie en vulpijp (tank) een soort van rubberen ring??
Ben van plan een alu tankdop erop te zetten. bij nadere inspectie nadat ik de tankdop had verwijderd zag ik dat de boel ertussen was dichtgekit, maar zit hier orgineel nu een soort ring tussen????
thanx!!
neen, veel blik, en iets wat het midden houd tussen een pakking en een stuk benzine bestendig plastic.
Black Devil
29-07-2004, 08:10
en nu wat duidelijker aub..............thanx!
Christiaan
29-07-2004, 12:59
er zit aan de kant van de tanktop idd een ringetje opgeplakt, maar het is geen rubber...lijkt wel iets van vilt o.i.d....kun je er zo vanaf halen, maar daaronder zitten de parkertjes verstopt waar je vulpijp mee vastzit....
maar daaronder zitten de parkertjes verstopt waar je vulpijp mee vastzit....
en meestal goed beroest zodat deze direct afbreken
:(
CabrioSlicK
31-07-2004, 18:10
er zit aan de kant van de tanktop idd een ringetje opgeplakt, maar het is geen rubber...lijkt wel iets van vilt o.i.d....kun je er zo vanaf halen, maar daaronder zitten de parkertjes verstopt waar je vulpijp mee vastzit....
Nee, dat bedoeld hij niet. Aan de tussen de vulpijp en de carroserie zit idd iets rubberachtigs. Bij mij zit het ook gekit.
Christiaan
02-08-2004, 07:32
dus aan de andere kant? Oh, daar zat bij de originele pijp bij mij ook iets rubber achtigs idd, maar bij vervangen van de pijp, heb ik daar een stukje tochtstrip voor in de plaats gezet :D
O.Z racing
10-08-2004, 21:40
zit er bij een golfje 1 tussen de carosserie en vulpijp (tank) een soort van rubberen ring??
Ben van plan een alu tankdop erop te zetten. bij nadere inspectie nadat ik de tankdop had verwijderd zag ik dat de boel ertussen was dichtgekit, maar zit hier orgineel nu een soort ring tussen????
thanx!!
bij mij zit er toch echt een rubber afdichting tussen.
weet alleen niet of het origineel is
thanx!!
http://img63.imageshack.us/img63/7960/vulpijp3nz.jpg (http://imageshack.us)
Jij bedoeld no.2?
Da's een soort van schuimrubberen pakkingring. Kost ongeveer 3,50 euro bij de dealert... (als mijn ETKA nog een beetje actueel is iig :D )
Had niet in de gaten dat het al zo'n oud topic was.
Sorry voor mijn overijverigheid en slechte oogjes...... :redface: :iamwithst
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.