View Full Version : US parts verkrijgbaar ?
tiefflieger
22-03-2008, 22:35
Weet iemand of de onderdelen voor een 77kw USA Jetta MK2 gewoon leverbaar zijn in NL of is dat een probleem ?
Weet zo iets te staan, leuk als project (naast de witte) maar moet wel een beetje leuk blijven als er iets kapot/ versleten is...
Jurgen Santana
22-03-2008, 22:44
Wat bedoel je voor onderdelen?? Ik heb bij mijn auto geen moeite met verkrijgen van de onderdelen. Zelfs het US achterlicht heb ik zonder moeite besteld.
tiefflieger
22-03-2008, 23:34
Dingen zoals remmen, thermostaat, radiateur, enz enz.
Gewoon dingen die vroeg of laat een keer slijten...
Is zo'n 77kw blok afgeleid van een PF ofzo ?
waarom zouden ze zulke dingen in godesnaam opnieuw ontwerpen voor de US?
Jurgen Santana
23-03-2008, 00:23
Dingen zoals remmen, thermostaat, radiateur, enz enz.
Gewoon dingen die vroeg of laat een keer slijten...
Is zo'n 77kw blok afgeleid van een PF ofzo ?
Die zijn hetzelfde als de europese.
Heb bij mij alles op dat gebied wel vervangen.
Radiateur is wat groter vanwege de airco. Maar is dezelfde radiateur als een europese auto met airco. Of hij word van een groter model als de Passat geleend.
En als je een RV motor bedoelt. Die is nagenoeg gelijk aan de PF. Ander uitlaatspruitstuk en een dunnere voorpijp. Maar ook die onderdelen zijn op europeanen geleverd.
JettaPowerrr
23-03-2008, 11:22
Tiefflieger: US-Jetta?? WAAR!! Wat moet ie kosten?? :D ;)
Ik denk deze....
jetta US (http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/157055748-volkswagen-jetta-77kw.html?return=eJxVjNtOhDAQht9lE7iTHtiCW0IMG19kAlWQQhtmkFXjuzs164VX%2F%2Ff9cwCr7NdkZYNWV8qe0MHWj81IFK0Qc4huLRbYZooegLBYvYCdwgOK9%2BBnPODVraJXpi5GWvzTzbcqH7ClkJWdyspr3Bkkg2frLqnyOs1MzThMjKkizs8pMuLLgH%2B3dL9deNCt%2B%2BK2qU%2FbN9bHqipNkg%2BWszHy9%2Fd8sL05ImAJmN7rPMa9lTkcmbnqKjPPnJKjVfp8b%2Bt%2F7eXUfP8A%2FmlQPA%3D%3D&df=1&fta=eNqtlE1r20AQhv%2BK0SG97vfHCB8SeimUnkovIZiNtUmVyJKQVrGT4P%2Fe2ZW1aktLL8VgSy%2Fv7MwzO2MHBt5H%2FCqmodm9uGYsyhEoZ1Ccmi29qsZt6ICW%2FQSkbChYWjYMqNRlVUPZBHir%2B3J8qMboCeg59NBOBz%2FU%2B7I5gVGKy7J5BSElwdjnIzz5EFzZjTWwq76ftuTKHW%2BZursld1vKRHrTlzcbixFQ9O7RF2WNOUbgUNQVVumAE3ivMeUIFgoqueREG7P4kiYkosRjMNuiaS6ZVUnjWROY2qioiUWTUhDN0nky%2B4g1lMqoqUVjaKOcR02vPolnplizaMpaS23y2ZxDKCb0XHMGYYQoS2gSM4kyVkjLkphRBLWWKJHEzCKZQZTEQjOMEkYIM4dnGmkpxwYlMeNIxbTlqT1Ur4molXQON6vIKN5rElciztSluywTCYugUicxE3EWj0h1MrZeIk6MTQ1hfE2khbYpEROrUxu8jCRmIjTinCUiptZEluAniZmIWWnlpc5MxLQWRMxn2vV%2BDV47KcpzXAwoQte7atw1vn0M36M1YlICxX4ahl3dVv60qBh%2FcKddHF%2Bc2CrNIG6WO8bxZXF6sUoHKq4g6p8%2BFrOBqfggofjs7n0Tn3FBb7rp%2BOTckBaU4rvbP%2Fu2%2BuIOPklytWyup9B9uKwyFNchDPX9FPzX1372Ilf8VVB8c83k0zrRZZswArdh5qUXRyrkV1tMGLqw8e3m4MMGRzHGnFOT%2F8Skf2fC7twMrq3G0D38DUr95PkPVPafVBoT%2Bvatbn2EOc%2F39RIt%2BG9zPv8AcLZh3Q%3D%3D&fta_ind=8&fs=1)
Jurgen Santana
23-03-2008, 13:03
Hmmm, een zwarte. Die stonden toendertijd niet te koop:(
Alleen jammer van de automaat. Daar zou ik zelf nog 35 jaar mee wachten:D
wie het eerst er is :D ...geen geld 1500 euro
en Word afgeleverd met nw apk en 3 mnd motorgarantie.
dus in de sprint Ed :thumbup:
JettaPowerrr
23-03-2008, 15:39
Aaarrgghhhh........wie heeft er ff 1500 balllen te leen! :( Dat is hem gewoon helemaal! Automaat, alles erop en eraan, fantastisch!
Als je al geen 1500 euro hebt ,waarom zoek je dan een auto??? een scooter is dan al te duur.
Zie ik het nou goed,is die achterbumper een stukje dikker van die zwarte Jetta???
Zie ik het nou goed,is die achterbumper een stukje dikker van die zwarte Jetta???
is de oer hollandse trek haak volgens mij :D
jammer dat hij groote kenteken plaaten heeft
Aaarrgghhhh........wie heeft er ff 1500 balllen te leen! :( Dat is hem gewoon helemaal! Automaat, alles erop en eraan, fantastisch!
:D :D :D z'n ding haal je toch gelijk op als je zo iets zoekt
koopje gezien ze voor een 1,6 pasific al € 2500 vragen :D
tiefflieger
23-03-2008, 20:13
Dat is hem inderdaad ja...
Ik werk in Geldrop dus ga deze week na het werk ff kijken.
En mocht iemand me voor zijn, so be it (zal er niet wakker van liggen ;) )
Maar automaat leek me juist wel iets, en niet te vergeten de stuurbekrachtiging, airco, elec.ramen enz enz...
jettaracing
23-03-2008, 20:22
Is niet duur jongens ,jammer dat ik alleen maar diesel meer rij tegenwoordig .....
JettaPowerrr
23-03-2008, 20:36
Als je al geen 1500 euro hebt ,waarom zoek je dan een auto??? een scooter is dan al te duur.
Ik heb ook nog een leven naast mijn hobby, kost ook geld.... :screwy:
Alleen als je bij je ouders woont en een dikke baan hebt, kun je ff 1500 pleuro op tafel leggen tegenwoordig. Of je moet riant 2 verdiener zijn, maar dan zit je meestal met een hypotheek die killing is. Of je moet natuurlijk in de oneerlijke automotive bussines zitten, dan is zoiets eitje...
En ik heb geen idee wie jij denkt voor je te hebben, maar een scooter ben ik 13 jaar geleden al ontgroeit. En mijn C5 Break is al betaald hoor.
Anders nog iets? :rolleyes:
@Tiefflieger: Mocht je hem kopen, dan hoop ik dat je er eerbare dingen mee doet. ;) Anders neem ik hem graag van je over! :D
Maar ik stuur er wel ff een mailtje achteraan, ik hoef hem niet per sé te van dicht bij te zien, dat is gewoon the Jetta for me! :cool:
Alleen als je bij je ouders woont en een dikke baan hebt, kun je ff 1500 pleuro op tafel leggen tegenwoordig.
vrijgezelle 1 verdiener zonder leven komt ook een eind hoor :D
JettaPowerrr
23-03-2008, 20:53
:tongue:
Zoals ik al zei, ik heb wel een leven, en een gezin. ;)
Maar ik vind het gewoon een rare opmerking. Alsof iedereen hier sterft in het geld, ofzo.
En als je te kennen geeft NU even geen 1500 euro te hebben, dan ben je schijnbaar een snotneus zonder geld. Het zal wel...
Het komt nu gewoon even slecht uit, dat is alles. En ik ben natuurlijk niemand verantwoording schuldig, maar ik vind zo'n opmerking wel erg kort door de bocht.
jettaracing
23-03-2008, 21:09
Ben het met je eens hoor Ed ,ik heb ook een gezin ,en een leven ,en kan ook zo 1,2,3 geen 1500 euro neerleggen voor een auto hoor !
Als ik wat wil moet ik ook wachten tot het vakantiegeld er is ,of de belastingteruggave .....
Maar daarom is het wel een leuke jetta !
Nog maar even doorsparen dan maar !
JettaPowerrr
23-03-2008, 21:45
Ik zal wel eens even nadenke, waar ik nog wat geld uit kan persen. :D
Maar eigenlijk MOET ik die Jetta gewoon hebben! :eek:
tiefflieger
23-03-2008, 22:37
Moet ik nog opschieten ook, ga daar dinsdagmorgen maar voor de deur liggen dan ;) .
Nee hoor, ik heb al een Jetta waar ik erg blij mee ben en het is voor mij maar als project voor erbij...
@Jettapowerrr: als je echt serieuze interesse hebt dan laat ik hem wel staan (kan wel ff voor je gaan kijken als je wil).
GO VOR IT ED ......
of gaan we Wendy van dijk bellen
JETTA IN ACTIE :thumbup:
als Jan gaat kijken haal ik hem op Ed ....ben toch vrij :D
heb je hem van de week in grunnnnnnn stad :thumbup:
kleine platen kun je zo aanvragen bij de rdw... krijg je mooi die code op je papieren... een vriend van mij heeft dat ook al aangevraagd..
kan dat nog achteraf na het invoeren? volgens mij niet hoor.
ik ken zelfs iemand die het klaar heeft gespeeld om kleine platen op zijn polo in de papieren te krijgen... geen idee hoe maar het lukte... bij een us auto kun je naderhand ook nog kleine platen aanvragen... tenminste volgens de connecties van mij in de garage en ook die vriend van mij wel...
Sorry dat het zo bot klonk,maar ik kreeg de indruk dat je een auto wilde kopen,en als je dan geen 1500 euro hebt hoef je niet te gaan zoeken.
"Of je moet natuurlijk in de oneerlijke automotive bussines zitten, dan is zoiets eitje..."
JettaPowerrr
24-03-2008, 00:33
@Tiefflieger: In principe ben ik van het soort: Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Maar ik stel je aanbod bijzonder op prijs! Ik ga morgen alvast even mijn "recourses" na, dan komt het vast goed. :)
@Alberto: :eek: Jij wil wel heeeeel vlug! :D Zitten we alleen wel even met het op naam zetten en de betaling. ;)
@MIVW: Gewoon niet te vlug conclusies trekken, als je me een beetje beter had gekent, had je het zonder meer begrepen. ;)
Overigens, die verwijzing naar de "oneerlijke automotive bussines" snap je wel, neem ik aan. :D (Uniqeu Performance-topic) Is dus ook niet serieus bedoelt. ;)
Nou kijk,
Is dat ook weer geregeld. :thumbup: :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 09:38
:wow:
Zoals ik al zei, ik ga vandaag even mijn bronnen na, en als ik dat voor elkaar krijg, bel ik de man morgen op, dat ie verkocht is! :screwy: :D
Ben al onderweg, de beste man heeft paasshow vandaag :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 13:46
als jij hem niet koopt doe ik het wel :D
Dan neem ik hem wel weer van je over! :D
Maar dan moet je wel vlug zijn, want Rinus is al onderweg! :eek:
Ben al onderweg, de beste man heeft paasshow vandaag :D
machtig dit word de jetta race :D :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 14:10
:tongue:
:D
No worries, zolang de pirelli niet weg is komt er niets meer bij hier. :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 14:14
......is dit jouw idee van een geintje? Alles gelijk in rep en roer..... ;)
Vent neemt niet op, blijf het proberen, en anders morgen-ochtend, maar verkocht is ie!:D
Vent neemt niet op
Is al helemaal lens gebeld, zit nu een vakantie naar de Bahama's te boeken. :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 14:21
Lol :D
Jurgen Santana
24-03-2008, 14:27
kan dat nog achteraf na het invoeren? volgens mij niet hoor.
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Was mij nog niet eens opgevallen dat ze er niet op zaten. Terwijl ik het juist een van de pluspunten van mijn eigen Jetta vind.
Nu laat ik hem zeker weten staan ;)
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
Was mij nog niet eens opgevallen dat ze er niet op zaten. Terwijl ik het juist een van de pluspunten van mijn eigen Jetta vind.
Nu laat ik hem zeker weten staan ;)
ilegaale plaatjes er op ....heb ik ook op de rode jetta zitten :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 14:37
:thumbup: En voor de APK even de grote erop schroeven, maar te proberen is het zeker! RDW-station zit bij mij "om de hoek". :D
:thumbup: En voor de APK even de grote erop schroeven, maar te proberen is het zeker! RDW-station zit bij mij "om de hoek". :D
bestel je z'n kever kentekenplaat voor achter op
moet wel ff een kleine uitparing plaat op de achter klep natuurlijk :D
en amerikaanse achter lichten
want volgens mij zijn deze from holland :D
JettaPowerrr
24-03-2008, 14:45
Als ik het goed zag, zijn het Amerikaanse, maar ik heb nog een set Amerikaanse lampen liggen, en sidemarkers op voorraad. :D En ook nog een complete set mistlampen. :tongue:
En natuurlijk de GLi-spoiler op Corrado-mechaniek! :eek:
Is die nu al ge/ver kocht?
JettaPowerrr
24-03-2008, 21:01
Word woensdag opgehaald! :woowoo: :cool:
jettaracing
24-03-2008, 21:04
Word woensdag opgehaald! :woowoo: :cool:
Mag ik je al feliciteren ? Of mag dat woensdag pas?
Beter!!!!!!!! :thumbup:
JettaPowerrr
24-03-2008, 21:13
Feliciteer eerst Alberto maar, hij haalt hem op. :tongue: ;)
Maar alvast bedankt, Wytze! :)
Als alles geregeld is, en ik wat foto's heb gemaakt, maak ik uiteraard even een topic aan. :thumbup:
Maar eerlijk is eerlijk, ik had echt niet verwacht, dat deze auto zou bestaan! Echt helemaal mijn droom-Jetta! Ik wist niet eens, dat Jetta's ook in het zwart leverbaar waren. Het is de eerste die ik zie!
Eventuele plannen hou ik nog even voor mezelf. :D
Ik wist niet eens, dat Jetta's ook in het zwart leverbaar waren. Het is de eerste die ik zie!
D U D E ... hoe lang ken je Berend z'n Jetta nou al? :screwy: :D
Maarre van harte Ed, mooie aanwinst! Geduld wordt beloont! :thumbup:
JettaPowerrr
24-03-2008, 21:31
D U D E....die is toch zwart metallic??
Overigens was ik destijds helemaal verliefd op de Jetta van Berend. Wat overigens nog steeds een erg dikke auto is. :thumbup:
D U D E....die is toch zwart metallic??
Overigens was ik destijds helemaal verliefd op de Jetta van Berend. Wat overigens nog steeds een erg dikke auto is. :thumbup:
Zwartmetallic is ook zwart hoor... of bedoelde-ie soms LAKzwart? ;)
tiefflieger
24-03-2008, 21:42
Gefeliciteerd, mooie aankoop !
Als jij hem niet had gekocht, had ik het morgen waarschijnlijk zelf gedaan ;) .
JettaPowerrr
24-03-2008, 21:47
@ Arnaud: Yes! LAKzwart! ;)
@ Tiefflieger: Ik kan je echt geen ongelijk geven! Uiteraard moet ik hem nog in het echt zien (als ie voor de deur staat :D) maar ik weet nu al dat ik er geen spijt van zal krijgen!
Ik kan het dan ook bijzonder waarderen, dat je mij deze kans gunt! :thumbup:
Ed zoekt iemand die mee wil
om met mij de jetta voor Ed op te gaan halen uit geldrop city
word trouwens donderdag ........
Heb helaas een afspraak om 12 uur :mad:
Maar ff afwachten hoe het loopt.
Dan ben ik evt wel beschikbaar.
classicline
25-03-2008, 16:46
Mooie auto!
Moet ik wel heel eerlijk zijn dat ik het een beetje lullig vind tegenover Tiefflieger.
Hij heeft een auto op het oog maar heeft nog geen tijd om te kijken en word ie onder
zn neus weg gekocht.
Ik weet dat het wie het eerst komt wie het eerst maalt is maar ik zou dus niet snel meer om advies vragen als ik iets gezien heb.
Mooie auto!
Moet ik wel heel eerlijk zijn dat ik het een beetje lullig vind tegenover Tiefflieger.
Hij heeft een auto op het oog maar heeft nog geen tijd om te kijken en word ie onder
zn neus weg gekocht.
Ik weet dat het wie het eerst komt wie het eerst maalt is maar ik zou dus niet snel meer om advies vragen als ik iets gezien heb.
valt wel mee volgens mij
Moet ik nog opschieten ook, ga daar dinsdagmorgen maar voor de deur liggen dan ;) .
Nee hoor, ik heb al een Jetta waar ik erg blij mee ben en het is voor mij maar als project voor erbij...
@Jettapowerrr: als je echt serieuze interesse hebt dan laat ik hem wel staan (kan wel ff voor je gaan kijken als je wil).
classicline
25-03-2008, 17:17
Gefeliciteerd, mooie aankoop !
Als jij hem niet had gekocht, had ik het morgen waarschijnlijk zelf gedaan ;) .
Blijkt toch wel dat ie er zelf interesse in had.. ook al was het dan voor projectje erbij.
Ik had het in iig niet gedaan met een medeforumer en had hem eerst zelf laten kijken.
Maar evengoed veel plezier ermee.
geloof dat Jan hem ook mag hebben van Ed ....
toch Ed ?
ik hoef hem iig niet meer op te gaan halen met domi :wow:
JettaPowerrr
25-03-2008, 17:30
Van mij mag Jan er veel plezier mee hebben! :)
Door omstandigheden kan ik mijn droom helaas niet waarmaken. :(
Volgende keer beter.
tiefflieger
25-03-2008, 21:54
Dan ga ik morgenmiddag toch maar kijken !
JettaPowerrr
25-03-2008, 23:03
:thumbup: Dat word vast wel wat, Jan!
Heb heel serieus zitten wikken en wegen, maar ik bleek het niet op een rijtje te krijgen.
Baal er enorm van, maar als jij hem zou kopen, dan komt ie toch in "de club", en das goed. :)
Blijkt toch wel dat ie er zelf interesse in had.. ook al was het dan voor projectje erbij.
Ik had het in iig niet gedaan met een medeforumer en had hem eerst zelf laten kijken.
Maar evengoed veel plezier ermee.
Zo keek ik er nou ook tegenaan, maar het zal vast allemaal in overleg zijn gegaan. Daar ga ik gemakshalve maar vanuit iig.
tiefflieger
26-03-2008, 20:30
Vanmiddag bij de Jetta gaan kijken en... echt een hele strakke nette auto, beter als wat ik er eigenlijk van had verwacht !
Voor de rest, heel lang verhaal de auto is mischien verkocht aan een ander maar mischien ook niet...
Morgen weet ik meer !
Ben benieuwd, het is iig echt een superstoer ding.
classicline
26-03-2008, 21:23
Vanmiddag bij de Jetta gaan kijken en... echt een hele strakke nette auto, beter als wat ik er eigenlijk van had verwacht !
Voor de rest, heel lang verhaal de auto is mischien verkocht aan een ander maar mischien ook niet...
Morgen weet ik meer !
Ben benieuwd ik hoop dat het wat word, vind het ook een stoer ding!
Stoer ding?? Buitenkant is niks bijzonders aan toch??
Die opties maken het wel een leuk ding. Maar verder kan ik er niks stoers aan zien.
classicline
27-03-2008, 09:01
Stoer ding?? Buitenkant is niks bijzonders aan toch??
Die opties maken het wel een leuk ding. Maar verder kan ik er niks stoers aan zien.
Met die opties en een zwarte US Jetta met 77kw vind ik het wel degelijk een stoer ding.
Is nu niet op iedere straathoek te vinden. :)
Is nu niet op iedere straathoek te vinden. :)
Daar heb je wel gelijk in ;)
tiefflieger
27-03-2008, 20:22
Vanaf zaterdag wel op mijn straathoek te vinden ;) .
kiwi-gti
27-03-2008, 20:36
Gefeliciteerd met de aanschaf, ben benieuwd naar de evt. plannen :)
van harte Jan :thumbup:
had hem zeker op gehaald
als de man van de 35i niet gebeld had :D
:thumbup: Gefeliciteerd!
De pirelli een week te laat verkocht :D
classicline
27-03-2008, 22:19
Gefeliciteerd!
Mooie aanwinst!
tiefflieger
27-03-2008, 22:56
Thanx allemaal.
Zaterdag ophalen en dan meteen ff kijken wat er allemaal moet gebeuren en waneer...
Heb gelukkig de daily Golf tdi en de witte Jetta nog om op terug te vallen dus ga het eens lekker rustig aan doen (proberen dan ;) ) .
hier mss wat interessante dingetjes voor jou Jan..
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=72180
hier mss wat interessante dingetjes voor jou Jan..
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=72180
humor dat zijn mijn oude recaro's en de deur paneelen van Ed
tiefflieger
28-03-2008, 19:58
Bedankt Misha, zit al iets tussen wat ik goed kan gebruiken !
passatje2
28-03-2008, 20:05
[QUOTE=jettaracing]Ben het met je eens hoor Ed ,ik heb ook een gezin ,en een leven ,en kan ook zo 1,2,3 geen 1500 euro neerleggen voor een auto hoor !
Als ik wat wil moet ik ook wachten tot het vakantiegeld er is ,of de belastingteruggave .....
hahahha,bij mij is t hetzelfde ieder jaar,en tegen die tijd is alles weg wat je wil hebben :D
JettaPowerrr
28-03-2008, 20:46
humor dat zijn mijn oude recaro's en de deur paneelen van Ed
Verrek, zelfs mijn zelfbouw deurbakken zitten er nog op! :eek:
Die zou ik nog wel eens terug willen hebben, erg veel werk aan gehad. :screwy:
Jan, gefeliciteerd en veel plezier ermee! :thumbup:
tiefflieger
01-04-2008, 22:39
Valt toch niet echt mee om onderdelen te krijgen lijkt het.
Moet een homokineet hebben en spullen voor een grote beurt, ben bij 2 automaterialenzaken geweest maar nog niks...
Auto staat niet in het systeem.
Kan ik nu het beste spullen nemen van een europees model wat er het dichtste bij ligt ( 1.8 PF GT ofzo ) of is er wel op een andere manier uit te zoeken welke spullen ik precies nodig heb ?
jettaracing
01-04-2008, 22:47
Alles is toch gelijk aan de 107 pk Gti motoren ,aandrijfassen zijn sowieso gelijk .
Want het klopt dat de Amerikaanse uitvoering niet staat vermeld in nederland .
Dus zul je de motorcode moeten gebruiken van de 107 pk Gti motor ,dan moet het wel goedkomen
Jurgen Santana
01-04-2008, 22:55
Spullen voor een PF halen ja. Niks raars aan. Hetzelfde als de Europeanen.
Gewoon zeggen dat je die spullen vorig jaar ook al eens hebt gekocht daar. Werkt bijna altijd.
Gewoon zeggen dat je die spullen vorig jaar ook al eens hebt gekocht daar. Werkt bijna altijd.
trappen ze altijd in :thumbup: :D
tiefflieger
02-04-2008, 19:23
OK thanx, dacht al zoiets...
Gewoon PF dus !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.