Log in

View Full Version : GEZOCHT Cabriomark...... wie o wie?????

joossie
25-03-2008, 18:59
Hallo allemaal,

Ik plaats het maar even hier want ik weet ook niet precies waar ik het moet plaatsten.

Wie o wie kan mij meer info geven over Cabriomark ( forumnaam) zijn echte naam is Mark en komt uit Hattem.

Ik heb een set wielen voor hem klaar gemaakt maar ik kan op geen enkele manier contact meer krijgen met deze persoon... en dat terwijl zijn wielen hier al een tijdje liggen. ( je zou toch denken dat iemand op een moment gaar denken of zijn wielen niet een keer klaar zijn)

Ik heb wel een 06 nr van hem maar krijg al een hele tijd een voicemail te pakken.... Heb Vodafone al geprobeert maar die weigeren om een adres te geven. Terwijl dat het een vodafone voicemail is.

Dit is wat ik weet.

Naam Mark
bezit 2 golf 1 cabrio's volgens mij is er 1 groen.
Woonplaats Hattem
Studeert volgens mij in Maasstricht.

Hij is op beide forums niet meer actief.......

WIE O WIE kent hem??????

Dit zijn zijn wielen.....

http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/9/Dsc03650_original.jpg

Samurai
25-03-2008, 19:12
Ik weet dat hij eens heeft geplaatst op golfcabrio.com dat hij ging verhuizen naar het Dubai! Of hij al verhuisd is, weet ik niet ....

Hij is wel een aardige kerel, heeft ooit eens een zender spoilerpakket bij mij gekocht.
Ik weet niet hoe je hem nu zou moeten bereiken!
Zover ik weet komt hij idd uit Hattem, en is bezig met 1 cabrio te restaureren.
Dez is rood. Mischien heb je er wat aan!

Je hebt de wielen netjes opgeknapt zeg :thumbup:

M.I.V.W
25-03-2008, 22:37
Wat moeten ze kosten................. ;) grapje.
Is wel vreemd ja,en naar voor jou.het zijn toch centjes.

CabrioMark
26-03-2008, 10:49
Mensen... wees gerust, ik ben terecht. En zoals samurai al aangaf ben ik idd verhuisd naar Dubai. De planning was dat ik iets eerder in Nederland zou terug komen, maar zojuist met joostema gebeld en de velgen ga ik zaterdag ophalen en natuurlijk ook betalen :D

tempel
26-03-2008, 11:35
Zien er super uit , die Cup velgen.

Alberto
26-03-2008, 12:51
Mensen... wees gerust, ik ben terecht. En zoals samurai al aangaf ben ik idd verhuisd naar Dubai. De planning was dat ik iets eerder in Nederland zou terug komen, maar zojuist met joostema gebeld en de velgen ga ik zaterdag ophalen en natuurlijk ook betalen :D
zo mooi he internet :D :D

joossie
26-03-2008, 22:27
Okee hij is dus terug...........

mensen bedankt voor de hulp.

Mag een slotje op.