Log in

View Full Version : Foto's expositie 30 jaar Golf

Testedoene
30-07-2004, 17:26
Is er toevallig al iemand naar Wolfsburg geweest en heeft die toevallig geen foto's genomen van de Golf 2-tjes? Ik zoek namelijk nog mooie foto's van de Golf 2 GTD of GT Tdi 80 pk!

Groeten en alvast bedankt!
Wes

Volkwagen Golf expositie in AutoMuseum

In 1974 is de Volkswagen Golf geboren. Dit jaar bestaat de populaire hatchback dertig jaar. Wereldwijd zijn er al 25 miljoen verkocht. Het AutoMuseum Volkswagen in Wolfsburg heeft een speciale expositie samengesteld, gewijd aan drie decennia Volkswagen Golf. De speciale Golf-expositie toont een uitvoering van elke generatie en ook verschillende studiemodellen en prototypen. Een rallyauto, een varende Golf en een elektrisch aangedreven versie maken ook deel uit van deze tentoonstelling. Bijzondere hoogtepunten zijn het allereerste prototype uit 1969 met onder de motorkap nog de luchtgekoelde boxermotor uit de Kever en het studiemodel van de jongste generatie Golf. De expositie 30 jaar Golf duurt tot en met 31 augustus 2004 en is dagelijks (van 10.00 tot 18.00 uur) te zien in Das Volkswagen Museum, Dieselstraße 35 in Wolfsburg.

Christiaan
31-07-2004, 15:41
Oh??? Misschien wel ff een daggie heen en weer in me vakantie :D

Testedoene
02-08-2004, 16:35
Vergeet je digitale fototoestelletje dan niet hé! :redface:

Voor mij is't 520 km enkel.... alhoewel ik supergraag zou gaan vind ik het toch een fractie te ver :-s