Log in

View Full Version : Esso pomp Mienscheer op de A7

Dasher
01-04-2008, 17:50
Komt hier nog iemand langs voor donderdag a.s.?

René
01-04-2008, 17:52
waar zit ie precies dan?

Dasher
01-04-2008, 18:10
Als je bij Drachten de A7 opdraait richting Groningen.......................

Pin werkte niet en nu moet ik binnen twee dagen langskomen................dus 61km rijden om €18,- te betalen..................

Dus ik wil geld overmaken en dat iemand dat iemand dat dan daar aan de kassa afgeeft ;)

Alberto
01-04-2008, 18:18
hebben ze daar geen rekening nummer ?

Dasher
01-04-2008, 18:24
Je had die trudie achter de kassa moeten horen toen ik dat vroeg...............sprak met een volle waffel met andijvie :confused: dat esso daar niet aan kon beginnen.............trouwens leuk de klantvriendelijkheid van dat mens........................toen ik een opmerking over de klantvriendelijkheid maakte zei haar collega dat ze ook de politie konden bellen :screwy: omdat ik een misdrijf pleegde volgens de kassa dame.................

Dus kom je er vandaag op of morgen langs maak ik het geld naar je over met een versnapering erbij op Burgum :)

Alberto
01-04-2008, 19:09
Je had die trudie achter de kassa moeten horen toen ik dat vroeg...............sprak met een volle waffel met andijvie :confused: dat esso daar niet aan kon beginnen.............trouwens leuk de klantvriendelijkheid van dat mens........................toen ik een opmerking over de klantvriendelijkheid maakte zei haar collega dat ze ook de politie konden bellen :screwy: omdat ik een misdrijf pleegde volgens de kassa dame.................

Dus kom je er vandaag op of morgen langs maak ik het geld naar je over met een versnapering erbij op Burgum :)
nee sorry zit ziek thuis
vind het wat vreemd , zou zeggen bel er eens heen
mischien dat er nu iemand anders zit die je wel begrijpt

heb je ook borg ( rijbewijs of waarde vol iets) achter gelaten dan ?

Dasher
01-04-2008, 20:35
Nee niks achter gelaten...................papier ingevuld ........komt er €3,- administratiekosten bij ineens :confused:

Maar als er morgen of donderdag niemand langskomt ga ik nog wel even weer naar het mooie friese land :tongue:

jetta mk1 '82
01-04-2008, 20:42
dus JIJ hebt een probleem omdat HUN pin niet werkt :screwy: !!

ik had mooi oom agent laten komen !

gr. Martijn

martiepartie
01-04-2008, 20:57
staat niet bij WELKE pin niet gewerkt heeft...

Maar klantvriendelijk zijn ze daar niet nee... Ik kom er voor vrijdag niet langs, dus ik kan je helaas niet helpen.

Alberto
01-04-2008, 21:23
ik ging nog eens bellen om het rekening nummer

Dasher
02-04-2008, 06:17
Niemand die er langs komt?

Dasher
02-04-2008, 22:08
Vandaag met iemand van de klantenservice gebeld van Esso Nederland................

Kan het bedrag gewoon bij de Esso pomp hier vlakbij betalen :thumbup: is opgelost dus.

PoloCoupeGT
03-04-2008, 08:06
Wat een rare lui die Friezen... hahahha dan ben ik er zelf ook nog eens 1...

Wat een gedoe omdat hun Pin het niet doet.

Area51
03-04-2008, 08:41
Wat een gedoe omdat hun Pin het niet doet.

Waar staat dat hun pin het niet doet :confused:

Het kan net zo goed de pinPAS van Dasher zijn waar iets niet mee in orde was.

Dasher
03-04-2008, 09:08
Mijn pinpas werkt goed.....................bij hun zat er iets fout. En natuurlijk moet je contant kunnen betalen............maar had de auto van vriendin bij me en daar lag mijn spul niet in :redface:

Maar de hele reactie en de grote bek van zo'n kassatrut staat me tegen. Klantvriendelijkheid is vaak ver te zoeken bij sommige mensen.

En als je met de klantenservice belt kan het ineens wel dat je op een andere plek even betaald. Had het ook ove kunnen maken maar moet er vandaag toch langs dus kan het mooi even op deze manier.

martiepartie
03-04-2008, 09:30
ik heb bijna nooit genoeg contant op zak om bij de pomp af te rekenen. Staat dat echt in de 'voorwaarden' dat ik in staat moet zijn om contant te betalen?? Wat een onzin.

Ik had dat wijf gezegd dat ze het geld bij me op kon komen halen...:)

Alberto
03-04-2008, 09:35
contant betalen bij een pomp ???
met deze benzine prijzen ???
kan toch niet , je bent een gods vermogen kwijt

Berserker
03-04-2008, 10:15
Ik heb eens zoiets gehad in Zuid Duitsland, gestopt bij groot tankstation met restaurant en alles, dus ik denk hier MOET je wel kunnen pinnen, ik getankt, accepteerden ze geen Maestro, gelukkig was toen in t restaurant erachter een losse pinautomaat, maar je krijgt t dan wel ff warm..

martiepartie
03-04-2008, 10:32
in het buitenland is dat inderdaad vaak het geval. Heb ooit in Belgie gestaan met een lege tank, en geen mogelijkheid tot pinnen.. Heeft mijn baas zijn creditcard gegevens moeten faxen om zo toch nog te kunnen tanken. Ik had het voor de zekerheid vooraf gevraagd :)

richard-polo
03-04-2008, 10:38
Ik had dat wijf gezegd dat ze het geld bij me op kon komen halen...:)[/QUOTE]

je kan zeggen wat je wilt vriend ;) ma daar trappen ze echt niet in!!
als je niet binnen die afgesproken tijd betaald sta je gewoon als wanbetaler geregistreerd!!! en dus komt de politie je opzoeken voor die paar euro, nee dan ben je slim..

trouwens wat is een wijf!! :rolleyes: is dat iets voor vrijgezelle :D

martiepartie
03-04-2008, 12:49
hmm, sarcasme begrijp je nog steeds niet helemaal geloof ik.

richard-polo
03-04-2008, 12:56
gaat er niet om wat ik begrijp!! ma wat jij typt...zeg zoiets is tegen je vriendin:screwy:

martiepartie
03-04-2008, 12:58
gast.... SARCASME.. Als ik het zo tegen mijn vriendin zeg, snapt zij wel dat ik de boodschap een dubbele lading heeft.

Ga je nu ineens de moraalridder uithangen? Ik geloof niet dat ik hele grove uitspraken gedaan heb. Zal er voor jou in het vervolg een :tongue: achter plaatsen.

Dasher
03-04-2008, 13:11
Net even alles geregeld met een customer-service-manager die toevallig bij de Esso hier in de buurt was waar ik betalen kon.

En toen hij het papier bekeek...................de naam las van dat wijf dus :D wist hij genoeg.................hij gaat de beelden nog even terugkijken omdat ik aangaf dat 'mevrouw' bijna niet te verstaan was omdat ze andijvie zat te vreten( ja vreten).

richard-polo
03-04-2008, 13:12
voor mij!! voor mij hoef jij niks anders te doen dan adem te halen!! anders ga je dood:thumbup:

SARCASME of niet, wijven kennen we hier niet...
en moraalridder!! haha daar ga ik nog niet eens op reageren;)

back ontopic

martiepartie
03-04-2008, 13:20
De pomp wordt vanaf Drachten ook aangegeven als Mienscheet, dus het zal wel een schijtwijf zijn :)

Mooi dat de Esso toch ook aan hun klanten denkt! Er zit waarschijnlijk ook een staartje aan dit verhaal (wordt het dan een varkentje?) voor deze dame.

maartenunplukt
03-04-2008, 13:51
Wat een dom wijf! Ontslaan die muts.

Berserker
03-04-2008, 14:22
Lol @ beide posts hierboven :D