PDA

View Full Version : Dashboard verlichting Fox


Wackopedro
09-04-2008, 16:21
Dag Allen,

Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn ipv het wit verlichte dashboard en paarsverlicht dashboard (zoals in de vw polo) te kunnen verkrijgen.

Bij de polo is dit naar het schijnt ook een wit lampje maar achter een paars dashboard.

Bestaan er van die paars-achtige lampjes die je dan bij een fox kan inbrengen voor een paarse schijn te bekomen?

groetjes
Pedro

Jurgen Santana
09-04-2008, 18:02
Bij een Fox mag je blij zijn dat het instrumentenpaneel werkt.

Kan me niet voor stellen dat iemand aan een goed werkend Fox instrumentenpaneel gaat zitten...

Wackopedro
10-04-2008, 05:58
Alle foxen worden door VW terug geroepen om het instrumentenpaneel te vervangen. :thumbup: Net zoals bij mij...

Maar nu om een nuttig antwoord te krijgen: zo moeilijk kan het toch niet zijn om een ander dashboard verlichting te hebben?

Tjaap
10-04-2008, 06:10
meestal is het een folie wat zorgt voor de kleur van het licht, maar hoe het bij een fox zit al sla je me dood. misschien VW lief aankijken bij de terugroep actie en vragen of je de oude mag hebben. dan kan je hem helemaal ontleden natuurlijk

MauSeR35
10-04-2008, 12:35
En dan nauurlijk hier de foto's wegzetten, dan weten wij ook hoe het zit :D

Wackopedro
10-04-2008, 14:53
Het is inderdaad van die folie enneuh ik wacht hier ook wel op de foto's :-P ik heb geduld :-)