ripperke
10-04-2008, 18:04
ik heb hier nog een vento dash liggen dat deels is aangepast naar golf 2 heb er ook een duitse handleiding bij voor dit te doen en de elektriche schema's voor de knopkes enzo die zijn er dus ook bij tis een compleet dash zonder de tellers , heeft geen krassen of beschadigen
de middenconsole is er ook 100€
heb nog een setje pirelli's liggen 6*14" zijn gepolierd als just het centerkapke heb ik nie en moeten es goe gekuist worden 300€
ik heb ook nog een amerikaanse teller liggen met toerenteller met 1 stekker 100€
heb nog 2 dashkes van een golf 2 10€
toerenteller met shiftlight nooit gebruikt 75€
een luisi sport stuurke gespoten in diamand zwart van bmw 50€
grill met 7 latjes enkel koplamp met chroom enkel chroom is niet meet wat het moet zijn 25€
nog verschillende setjes koplampen en achterlichten 15€
setje koplampen niet helder maar met kruis 15€
pioneer wooferke van 1500watt heeft 1 krasje voor de rest perfect 50€
kenwood radio krc ps1077r met cd bak
is echt een goed radioke met sub rear en front ,remote ,tis ne mask blackpanel met 6 lader cd bak enz 250€
condensator 1f 10€
setje xenon h4 nieuw 150€
als je interesse hebt pm me
de middenconsole is er ook 100€
heb nog een setje pirelli's liggen 6*14" zijn gepolierd als just het centerkapke heb ik nie en moeten es goe gekuist worden 300€
ik heb ook nog een amerikaanse teller liggen met toerenteller met 1 stekker 100€
heb nog 2 dashkes van een golf 2 10€
toerenteller met shiftlight nooit gebruikt 75€
een luisi sport stuurke gespoten in diamand zwart van bmw 50€
grill met 7 latjes enkel koplamp met chroom enkel chroom is niet meet wat het moet zijn 25€
nog verschillende setjes koplampen en achterlichten 15€
setje koplampen niet helder maar met kruis 15€
pioneer wooferke van 1500watt heeft 1 krasje voor de rest perfect 50€
kenwood radio krc ps1077r met cd bak
is echt een goed radioke met sub rear en front ,remote ,tis ne mask blackpanel met 6 lader cd bak enz 250€
condensator 1f 10€
setje xenon h4 nieuw 150€
als je interesse hebt pm me