Log in

View Full Version : Arosa achterlichten

AryX
12-04-2008, 16:55
hey mensen,

Even een simpele en snelle vraag. Die heldere achterlichten van een arosa, passen die 1 op 1 in een lupo of moet er iets aangepast worden?

VW_Mannetje
12-04-2008, 18:27
Als je het over de type 2 achterlichten van de Arosa hebt.
Ik heb dat setje ook ooit gekocht voor op m´n Lupo, maar moest nog 2 adapterplaten van de Arosa hebben geloof ik, omdat je lampjes anders zitten.

Daar moet je even naar zoeken, ik kon ze in ieder geval niet bij de automaterialenzaak vandaan halen.

FunkyF
14-04-2008, 10:18
even bij de Seat dealer adapterplaten halen, die kosten iets van 30 euro.

dan de kabeltjes omsteken en het werkt.

De Limburger
20-04-2008, 19:42
jep pas nog bij een vriend van me gedaan ook met die plaatjes moeten werken indd..

Christiaan
03-08-2008, 12:55
En andersom? Als ik achterlichten van een lupo, op m'n arosa wil zetten??

chris
03-08-2008, 13:59
@Christiaan...neem aan dat jij normale achterlichten in de Arosa heb zitten met rood en oranje,en die wilt wisselen voor de gehaal rode van een Lupo.Lijkt mij dat die zonder enige aanpassing of adapter erin passen.

Hierboven hebben ze het over die zwarte lexus look achtige originele Arosa verlichting van het laatste type

Christiaan
03-08-2008, 14:05
@Christiaan...neem aan dat jij normale achterlichten in de Arosa heb zitten met rood en oranje,en die wilt wisselen voor de gehaal rode van een Lupo.Lijkt mij dat die zonder enige aanpassing of adapter erin passen.

Hierboven hebben ze het over die zwarte lexus look achtige originele Arosa verlichting van het laatste type

Idd, helemaal rood, of rood/grijs van een cambrige uitvoering.... dus dat zou plug & play moeten zijn?

René
05-08-2008, 22:44
Jup :)