yvonne602
14-04-2008, 09:36
Hallo! ivm slopen van een golf 1 cabrio uit 87 blauw hebben we diverse onderdelen nog liggen.o.a. schakelaars verlichting/dashbord, buitenspiegels blauw, plasic delen langs acherbank, zekeringenkast, pookhoes, zonnekleppen compleet, raamrubber rechter portier, raammechanismen voor en achter, veiligheidsgordels achter compleet, veiligheidsgordel voor 1x, groen getinte ruiten voor en achter, achterraam met verwarming, ruitensproeierreservoir aan linkerkant auto., koplampen, achterlichten origineel, stuur origineel, kaphendelvangers links en rechts ........enz....enz... Kaphoes skay paars supermooi , kapframe, toeter
Mail me even wat je nodig hebt en ik kijk of het er nog is en kunnen we een prijs afspreken, versturen is geen probleem uiteraard.
Deuren, achterklep en motorkap zijn weg, ook het interieur is eruit, het restant en de motor ( draaide rond) en de meeste onderdelen onder de motorkap zitten er nog op. Zonder kenteken, dus als iemand interesse hierin heeft even mailen!
Mail me even wat je nodig hebt en ik kijk of het er nog is en kunnen we een prijs afspreken, versturen is geen probleem uiteraard.
Deuren, achterklep en motorkap zijn weg, ook het interieur is eruit, het restant en de motor ( draaide rond) en de meeste onderdelen onder de motorkap zitten er nog op. Zonder kenteken, dus als iemand interesse hierin heeft even mailen!