View Full Version : zoek teflon rubbers op ebay(voor polo)
richard-polo
03-08-2004, 10:16
beste vw vrienden ik zit al een tijdje op ebay en heb daar al heel wat mooi spul gekocht maar nu zoek ik nog een paar dingetjes die ik niet krijg gevonden..
misschien dat iemand van jullie beter duiste ken dan ik want ik zie het nergens.
ik zoek dus de verharde rubber van de stabilisator stang. niet de wellems stabili blokken want die heb ik al. maar de kleine rubbers die bij de veerpoot zit en de rubbers die bij de quekerlencker hahaha kijk ken wel wat duits....
ik weet dat ze er zijn van bonrath maar krijg ze jammer genoeg niet gevonden op ebay..
groetjes richard
richard-polo
03-08-2004, 11:49
ze zijn normaal rubber maar zoek ze van teflon......
richard-polo
03-08-2004, 11:53
of als ze al van teflon zijn..
hmmz... oke.
Een soort van teflon busjes voor je ophanging dus?
Dennis@polo86c.nl
03-08-2004, 12:09
Ahum,
Quekerlencker ?? :rolleyes:
Bonrath stelt kwalitatief niet veel voor, ik zou dan Salzmann (=nylon) of Powerflex (=polyurethaan) nemen. De laatste vindt bijv bij Prins Techniek (http://www.prins-techniek.nl/ophanging.php).
Bij G40 heb je alleen de buitenste querlenker-"rubbers" nodig, aan de binnenzijde heb je al kogelgewrichten.
In jouw geval heb je dus maar 2 stuks nodig.
Evt nog achterassteunen voorzien van harder materiaal.
Heb je ook al een Querlenkerstrebe? (stalen verbinding tussen de draagarmen steunen, onder de motor door dus) Die is voor het behoud van je carosserie onmisbaar.
Op ebay staat soms wel eens wat, maar is vaak te duur.
richard-polo
03-08-2004, 12:35
die strebe heb ik al. ideaal ja voor de stevigheid..
wellems blokjes ook al nu alleen nog die andere zooi..
heb op de site gekeken en dat is wat ik bedoel je. dank je dennis
richard-polo
04-08-2004, 11:15
zijn onderweg
O.Z racing
10-08-2004, 21:58
beste vw vrienden ik zit al een tijdje op ebay en heb daar al heel wat mooi spul gekocht maar nu zoek ik nog een paar dingetjes die ik niet krijg gevonden..
misschien dat iemand van jullie beter duiste ken dan ik want ik zie het nergens.
ik zoek dus de verharde rubber van de stabilisator stang. niet de wellems stabili blokken want die heb ik al. maar de kleine rubbers die bij de veerpoot zit en de rubbers die bij de quekerlencker hahaha kijk ken wel wat duits....
ik weet dat ze er zijn van bonrath maar krijg ze jammer genoeg niet gevonden op ebay..
groetjes richard
polyuredinges
kun je ook vinden bij www.biesheuvel.nl
kijkdan maar eens bij powerflex rubbers.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.