PDA

View Full Version : Afstandsbediening CV reageert niet


Caster
27-04-2008, 15:38
Hallo,

Ik heb sinds een week een Caddy MK II 1.9TDi van 1999 millenium edition.

Van bij de aankoop wist ik al dat er iets scheelde met de centrale vergrendeling. Ik kan de auto wel sluiten met de afstandsbediening maar ik kan hem niet openen ermee. :screwy:
De auto is wel gewoon te openen en te sluiten met de sleutel zelf.

Moet ik de sleutels soms terug laten herprogrammeren en waar kan ik dat dan laten doen of kan het aan iets anders liggen.




Ohja als ik me eerst moet voorstellen voordat ik vragen begin te stellen hoor ik dat wel.

Theowob
27-04-2008, 15:48
Ik heb het ook gehad.
Een nieuw batterijtje plaatsen en de afstandbediening werkt weer prima. :thumbup:

Caster
27-04-2008, 16:03
Maar hoe kan dat dan dat ik de auto wel kan sluiten maar niet kan openen ermee???

Theowob
27-04-2008, 16:07
Daar kan ik je geen antwoord opgeven.
Ik had een nieuw batterijtje geplaatst en toen werkte alle functies weer.
Batterijtje kost ongeveer € 3,-

Caster
27-04-2008, 17:12
Dan ga ik maar eerst een nieuw batterijtje plaatsen. Als dat niet werkt laat ik em herprogrammeren.

Zijn die aftermarket klapsleutels speciaal voor caddy/polo/... eigenlijk van goede kwaliteit? Op marktplaats staat zo'n setje. Anders ga ik zo een halen, is ook veel mooier :-P

Braceface
27-04-2008, 22:26
als je het goed aansluit is er niets mis mee...
en het is inderdaad mooier zo'n klapsleutel

Caster
28-04-2008, 18:54
Oke bedankt. Dan ga ik maar snel zo'n setje bestellen want mijn huidige sleutels zijn helemaal bekrast en afgesleten + ik heb niet veel zin om die dingen nog eens te laten herprogrammeren.

Als ik het setje heb en installeer zal ik hier wel een how-to plaatsen voor de mensen die het interesseert, altijd handig.