View Full Version : Edition onderdelen ( voor hopelijk de laatste keer ?! )
johanv22
01-05-2008, 09:07
ik heb wel belang bij de schuifdakplaat, als deze nog in nette staat is.
en de strip onder de koplampen.
heb wel intresse in je slotplaat m8:D
heb wel intresse in je slotplaat m8:D
Je had hem beter in zijn geheel van me kunnen kopen man . . . wat hoorde ik ?! Weer door je remklauwen heen ??
ik heb wel belang bij de schuifdakplaat, als deze nog in nette staat is.
en de strip onder de koplampen.
Schijfdakplaat zit een klein plekje op. GEEN ROEST !! Beetje autowax en het is al weg, lijkt wel een soort van boomhars :confused:
Je had hem beter in zijn geheel van me kunnen kopen man . . . wat hoorde ik ?! Weer door je remklauwen heen ??
jah dat bedoeldenik ook :D
linkerachter remklauw deed het niet,remklauw zelf werkt perfect,alleen handrem niet maja voor dat bedrag zie je mij niet zeiken :)
johanv22
01-05-2008, 15:06
Schijfdakplaat zit een klein plekje op. GEEN ROEST !! Beetje autowax en het is al weg, lijkt wel een soort van boomhars :confused:
wat wil je hebben voor de schuifdakplaat en de strip onder de koplampen inclusief verzenden?
jettaracing
01-05-2008, 15:24
Ik heb wel belang bij de dorpellijsten (en evt de wielranden)!
Waar kom je vandaan ?
Ik hoor het wel even !
groeten Wytze
WilliamF
01-05-2008, 17:52
Wat is de kleurcode van de auto en waar kom je vandaan? Als het niet te ver weg is en de kleur klopt wil ik het linker voorscherm wel hebben.
Waar kom je vandaan ?
Zeg maar Rotterdam . . . ik zit de komende weken veel door het land, dus er is wellicht iets anders te regelen, maar uiteraard dan wel in GOED onderling overleg :thumbup:
Wat is de kleurcode van de auto en waar kom je vandaan?
Kleurcode is LCU3. Dark Burgundy . . . dat is gewoon PAARS dus :D
genesis92
01-05-2008, 20:44
schuifdakplaat nog aanwezig?
schuifdakplaat nog aanwezig?
Is nog steeds aanwezig . . .
johanv22
02-05-2008, 09:00
wat wil je hebben voor de schuifdakplaat en de strip onder de koplampen inclusief verzenden?
nog geen reactie? :tongue:
nog geen reactie? :tongue:
PB niet gehad ?? :confused:
Zie dan nu wel ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.