View Full Version : 78er
heb deze week een golfje bij gekocht! 4deurs golf van 78.In redelijke staat, maar ergens in't verleden eigenaar 2 zwarte strepen over de smurfblauwe kleur gespoten en interieuir en chromé bumpers gepikt :mad:
Ook de originele vering vervangen door verlaging :frown:
Motor is 1100cc maar zal hem vervangen door 1300cc :)
FOTO'S volgen
Niemand iets liggen van stukken?
interieur bedoel ik ipv interieuir
Plenty, ligt er aan wat je zoekt...
Plenty, ligt er aan wat je zoekt...
haha awel interieurtje( alles ) en bumpertjes :tongue:
dacht vandaag foto's te maken maar druk bezig geweest met verbouwingen in zus haar huis!Hoop morgen!
eindelijk weer achter men computer geraakt. dit zijn dus de foto's van men nieuwe aanwinst. het is een 1100 van '78. Algemene staat valt goed mee buiten wat roest plekjes hier en daar.Weet wel niet wat ik er mee ga doen: bijhouden en als oldtimer inschrijven of doorverkopen en aan men andere auto's voortdoen! :D
haha! coole bak!
:biggrin:
ja maar moet cooler zijn met chromé bumpers en interieur in
Pedaalemmer
26-08-2004, 21:59
zeker wel stoer!
gave auto, gave kleur,... als je gaat restaureren zeker weer die kleur terugnemen
Ja die kleur is vet! en die strepen zijn helemaal cool!
gave auto, gave kleur,... als je gaat restaureren zeker weer die kleur terugnemen
als ik hem herdoe dan zeker in dat kleur terug!!! maar origineelachtig zou hij moeten blijven!!Wel met zen buik op straat en nice wheels onder :D
ik heb de auto gekocht( gered eigenlijk) van een gast die er geen verstand van heeft wat een mooie golf1 is. hij ging dikke golf2 bumpers zetten, groen( :confused:) leder interieur erin en spuiten in flash groen.Misschien had ik hem beter niet gekocht want hij moest plaats ruimen voor een kever van 58( in originele staat gevonden bij kolenboer onder zeer oude hoop kolen in een hokje) hij heeft die kever 250euro betaald!!!Hoop dat hij die dan maar niet verkracht!! :mad: :mad:
Damn!! Maar stoer Golfie hoor, leuk speelgoed.
gaaf ding
nix meer aan doen :biggrin:
MauSeR35
27-08-2004, 14:28
leuke rat zo, ff flink verlagen en gaan met die banaan
antraciet
27-08-2004, 14:37
gezellig weer een golf 1 erbij :D
andere velgen en imperial erop.
ben bezig aan men golfje.moeten wel hier en daar wat plaatjes enzo gelast worden maar valt redelijk mee.Ik ga meer problemen hebben met mechanische dingen zoals originele uitlaat en ruitenmechanieken, ophanging,achterremmen.Ben nu zo goed als zeker van setje originele chromé bumpers.Maar ik zoek nog steeds een beige of bruin of zwart interieur voor een 4deurs.Alles welkom liefst zonder hoofdsteunen
Heb ondertussen wielen tegen gekomen die ik ga opknappen en polieren.15inch speedlines van Clio16v '91.Iemand foto's van deze op golfje?
Bartman, mag ik vragen vanwaar uit België je bent?
Hier in de omstreken (Hasselt) rijd er ene rond die wel heel hard op jou golfje lijkt :confused:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.