Log in

View Full Version : nieuwe jetta??

jetta91
08-05-2008, 11:49
na een tijdje afwezig te zijn geweest,
toch maar weeeer het besluit genomen om weeeer een jetta te kopen,
heb er al 2 gehad, een blauwe 1600 uit 92 met 30.000 km op de teller,
en een rode met uit 91 met 220.000 km op de teller, en waarschijnlijk wordt dit de volgende ga van t weekend kijken, en als t wat is maandag ophalen :cool:

Het is een coach 2 deurs, uit 1990 en is donkerblauw, 1300cc 4-bak,
nieuwe riemen, banden, en apk, maar wel met een klein beetje werk, zijstip op de linker voor deur mist, en er zit een deuk in de achterbumper :shake:

dit is een beetje een idee van hoe die moet worden :rolleyes:

:eek:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-THFIZPZV.jpghttp://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FBRGRHAZ.jpg

Tjaap
08-05-2008, 13:28
swerelds beste photoshop....

Samurai
08-05-2008, 13:37
swerelds beste photoshop....

Sorry dat ik het zeg Taap, wat ben jij toch altijd lekker optimistisch en positief naar andere toe zeg (en dat is sarcastisch bedoeld). Als je niks zinigs te melden hebt doe dat dan niet, valt me gewoon op! Kontkussen hoeft ook niet, maar doe even een beetje normaal!

Welkom Jetta91, de basis lijkt al goed te zijn.
Veel plezier hier op volksforum :thumbup:

--daniel--
08-05-2008, 13:38
Welkom terug!

Ferry24
08-05-2008, 13:49
Sorry dat ik het zeg Taap, wat ben jij toch altijd lekker optimistisch en positief naar andere toe zeg (en dat is sarcastisch bedoeld). Als je niks zinigs te melden hebt doe dat dan niet, valt me gewoon op! Kontkussen hoeft ook niet, maar doe even een beetje normaal!

Veel plezier hier op volksforum :thumbup:

sorry maar ik ben het wel eens met tjaap wou je zeggen dat dit een dikke photoshop is :)

Misha
08-05-2008, 14:04
dat niet nee, maar zeg dan iets in de trend van:

welkom hier, ik ben benieuwd naar de plannen!
een dergelijke photoshop kan je overigens wel achterwege laten :)

René
08-05-2008, 14:09
of

"met wat voor programma doe je dat?"

Arne
08-05-2008, 14:55
Welkom, en leuke auto heb je op t oog. Jammer van de 4bak, zou ik zelf nooit kiezen mgoed ieder zn ding :)

Ennuh:

http://www.cs.helsinki.fi/u/nikki/files/mspaint_is_cool.gif

Ferry24
08-05-2008, 15:46
dat niet nee, maar zeg dan iets in de trend van:

welkom hier, ik ben benieuwd naar de plannen!
een dergelijke photoshop kan je overigens wel achterwege laten :)

ja en zo genuanceerd reageert iedereen :P

Marcski
08-05-2008, 15:54
beetje last van PMS?

cynisch kritiek op zijn tijd mag best, anders lezen we 100x "o, wat een mooie bbs-en" ;)

Misha
08-05-2008, 15:59
ja goed, ik heb er ook niet zoveel moeite mee ..
ik gaf ook altijd zo'n reacties op vwforum (kuch)
daar konden ze het niet zo waarderen ... :shake:

Ferry24
08-05-2008, 16:31
beetje last van PMS?

cynisch kritiek op zijn tijd mag best, anders lezen we 100x "o, wat een mooie bbs-en" ;)

:rock: :wee:

jetta mk1 '82
08-05-2008, 16:40
word vast een mooie jetta !

(je kan trouwens beter foto soepen dan mij :D )

gr. Martijn

Samurai
08-05-2008, 16:46
Ik bedoel ook nie dat je moet kontkussen, maar vondt het een nogal zinlose opmerking. En dat doet Tjaap nogal vaak hier is me opgevallen!
Vindt dat jammer, en dat melde ik even.

Lekker boeie toch.

Jettameister
08-05-2008, 17:12
idd de basis ziet er goed uit maar welke velgen wil je eronder ?

Emiel
08-05-2008, 18:15
Who gives a flying fuck hoe de fotoshop eruit ziet, zolang de bedoelingen maar goed zijn...

Jurgen Santana
08-05-2008, 18:33
Niet te moeilijk doen. Als je hier op het forum al van slag raakt van de opmerkingen zou je het op mijn werk niet al te lang volhouden. Maar daar kunnen we het hebben van elkaar.

Ik kan zelf trouwens ook aardig met paint overweg. Ik gebruik het bijvoorbeeld om even te kijken hoe een Jetta Harlekijn er uit zou zien :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/JettaH2ori.JPG

Welkom op het forum en even voor de Jetta statistieken... uit welke provincie kom je???

Misha
08-05-2008, 18:42
Welkom op het forum en even voor de Jetta statistieken... uit welke provincie kom je???

Emmen (als in gemeente Emmen) ligt geloof ik nog steeds in Drenthe!

Emiel
08-05-2008, 19:13
Vette wieldoppen op je 2e foto! hou je die erop?

grtz

Tjaap
08-05-2008, 19:16
Sorry dat ik het zeg Taap, wat ben jij toch altijd lekker optimistisch en positief naar andere toe zeg

dank je
(en dat is sarcastisch bedoeld).
Jammer dat je het erbij moet zeggen,. bij een goed geplaatste opmerking zoals de mijne was het niet nodig geweest.

Als je niks zinigs te melden hebt doe dat dan niet,
klopt als ik een opmerking niet zinning vind plaats ik hem niet.

valt me gewoon op!
en mijn punt is weer gemaakt

Kontkussen hoeft ook niet, maar doe even een beetje normaal!
en wat vind jij normaal?
Zeggen dat het een geweldige auto is?
Vind de OP ook niet vandaar zn WEL geweldige shop.

Veel plezier hier op volksforum :thumbup:hem welkom heten?
hij zegt zelf al, "ik ben weer terug" en bovendien heeft hij al 50 posts..
en is hij langer lid dan jijzelf bent.

tot zover. En nu zou ik het waarderen als je dit topic niet verder verpest met offtopic post en het gewoon weer over zijn auto en geweldige p-shop zou willen hebben. :rolleyes: :thumbup:

Jurgen Santana
08-05-2008, 19:27
Emmen (als in gemeente Emmen) ligt geloof ik nog steeds in Drenthe!

Nou zie ik het pas, Emmen weet ik inderdaad wel. Daar heb ik mijn Santana opgehaald:)

--daniel--
08-05-2008, 20:40
Nou ben je toch wel een beetje aan het pushen Tjaap..

Emiel
08-05-2008, 20:43
@ Tjaap

Je bent gewoon niet leuk bezig tjaap, jetta91 probeert gewoon iets te laten zien en zal geen photoshop expert zijn, jammer dat jij dat gelijk de grond in moet boren... ook jammer dat je niet je ongelijk toegeeft op een reactie als die van Samurai die 100% terecht is!

René
08-05-2008, 20:52
Misschien een idee om naast Moderators en Admins nog een Maatschappelijk Werker aan te nemen @ Volksforum?

Zodat iedereen leert om op elkaars replies te reageren zoals ze dat graag willen zien...

Kom op...niet zo zeuren...`t gaat om de auto`s toch..

Emiel
08-05-2008, 20:54
Kom op...niet zo zeuren...`t gaat om de auto`s toch..

Dat is het hele punt! :thumbup:

Siem
08-05-2008, 21:49
welkom terug,
en succes met je jetta!

jetta91
09-05-2008, 11:59
haha neej die blijven er niet op zijn bmw doppen volgens mij,
ik hou eerst heel even de originele velgen eronder, maar ga binnenkort even kijken bij mn vriendin dr oom, die is zelf een golf 1 gti cabrio aan het restaureren, en die heeft een hele zooi velgen liggen ATS classics Pirelli velgen, milionair velgen en meer van dat spul maar voorkeur gaat uit naar ATS classics

jetta91
12-05-2008, 20:45
na een paar gare jetta's gezien te hebben kwamen we een golfje 2 tegen,
na een paar keer heen en weer gemaild te hebben, en de golf gezien te hebben en een testritje later, was de keuze snel gemaakt,

het is een Golf II geworden en dus geen jetta,
het is een 1300 multipoint injectie,
bouwjaar 1988,

en ziet er van binnen en van buiten uit als of hij zo uit de showroom komt, en is geweldig goed onderhouden ( alle nota's aanwezig )

hij ziet er zelfs zo goed uit dat er meteen maar de beslissing is genomen om er vrijwel niets aan te doen, dus geen verlagingen, andere koplampen of wat dan ook, alleen misschien op den duur toch nog de ATS cup velgen maar daar gaat het dan ook ecgt bij blijven.

morgen of overmorgen gaan we hem ophalen, en dan volgen uiteraard direct de foto's

Marcski
13-05-2008, 09:14
hij ziet er zelfs zo goed uit dat er meteen maar de beslissing is genomen om er vrijwel niets aan te doen, dus geen verlagingen, andere koplampen of wat dan ook, alleen misschien op den duur toch nog de ATS cup velgen maar daar gaat het dan ook ecgt bij blijven.

hè jammer, ik zat alweer te wachten op een photoshop :D

Emiel
13-05-2008, 16:25

:D :thumbup: :D LOL :D :thumbup: :D

jetta91
13-05-2008, 22:17

hahaha neej ik kijk wel uit :thumbup:

Emiel
13-05-2008, 22:19
Toch gefeliciteerd met je golf, ik moet zeggen goede keuze!

jetta91
13-05-2008, 22:30
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GALMPRM6.jpg

Dit is hem uiteindelijk geworden,
morgen zal ik even kijken of ik de tijd kan vinden om wat meer foto's te maken, dit was de foto die bij de advertentie stond :thumbup:

voorals nog niet veel plannen, en dat is juist omdat hij er nog zo netjes en mooi uitziet, maar iniedergeval ATS cup velgen, op den duur een nieuwe set smelle bumpers met chromen bies, en zag laatst ergens klapraampjes voor aan de achterzijde, maar die koste nog 400 euro dus dat wordt even sparen :D

marcmk1
13-05-2008, 23:10
zo ziet er netjes uit die golf,
en toch zou ik hem als ik jou was wel verlagen..word ie nog mooier :thumbup:

Emiel
14-05-2008, 07:20
Ik zou hem ook iets verlagen, ik vind hem op de foto erg netjes maar ook erg sober / anoniem, met chromen biesjes zal hij al mooier zijn denk ik!

Wieldoppen zou ik er gelijk aftrekken en het kanaal inflikkeren, stalen velgen is altijd nog beter als die afstandse action wieldoppen...

--daniel--
14-05-2008, 13:34
Ziet er zeer maar uit hoor. Met bovenstaande ben ik het zker eens. Dan bedoel ik het verlagen en de wieldoppen. Succes in ieder geval.