View Full Version : Twingo dak
€ 250,- incl verzenden door heel NL
Rene EFE
09-05-2008, 16:12
hoe ingewikkeld is de inbouw van zo'n ding? nOOb Q, i know :)
In één dag makkelijk te doen. Bij dit dak zitten ook de binnenafwerkdingen.......kun je op maat maken en hemel netjes afwerken.
Anders Tjaap even vragen.
Rene EFE
09-05-2008, 17:03
Hmm, opzich wel cool. Ik wacht nog even maar als je em over een tijdje nog hebt, dan is 't voor mij wel een optie :) Moet financieel even inkrimpen; vakantie, huis, motor plat, dat soort dingen :D
Had ik op xtremebikz al gelezen :tongue:
hoe houdt zo'n dak het op hoge snelheid? ( boven de 220km/u)
ben ik wel benieuwd naar
zo hard heb ik een twingo nog nooit zien gaan :D
volgens mij heeft Jaap er ook niet harder dan 140 mee gereden, maar was hij er tot die snelheid goed over te spreken..
Leuke vraag................zoals je onderschrift zegt.........u vraagt wij happen.
Heb het dak ook in een Golf III station gezet. Is een VR6 syncro tiptronic en dakje zat er met 235 km/h op de klok nog perfect in.............die jongen rijdt er vaak mee op de snelweg door Duitsland heen met hoge snelheid.........en er lekt niks, er piept niks er het dak gaat niet kapot.
:tongue:
nou ben op zich zeer geintresseerd, nu nog niet maar over 3 mnd wel, voor mijn e30 touring en die gaat straks over de 240 en gaat ook zo gebruikt worden
nou ben op zich zeer geintresseerd, nu nog niet maar over 3 mnd wel, voor mijn e30 touring en die gaat straks over de 240 en gaat ook zo gebruikt worden
Waarom dan 3 maanden wachten Ries...?Je kan het maar vast hebben liggen toch?
De buitenafwerking e.d. afgezien van de binnenafwerking lijken gelijk aan het originele dak van een open air uitvoering van
zowel de polo als de lupo.
Waarom dan 3 maanden wachten Ries...?Je kan het maar vast hebben liggen toch?
heb de komende 3 maanden financieel genoeg (...net een motor gekocht voor de bmw, bak gehaald. moet nog differentieel etc, vrouw gaat bijna bevallen van de tweede, net nieuw huis gekocht, etc)
Mister Cool
15-05-2008, 21:30
In hoeverre is zo'n dak aan te passen voor inbouw in een seat cordoba? Maatje van me wil al een tijdje graag een ragtop in een cordoba-tje, maar de buitenmaten zijn breder dan zijn dak... Hij melde me van de week dat dat 78 cm was.
Mister Cool
18-05-2008, 17:47
Binnenkort dus ook een cordoba ragtop :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.