Log in

View Full Version : Goede stoelen MK1

Samurai
10-05-2008, 09:51
Hallo Volksforummers, zit met een probleempje!

Ik heb een golf 1 cabriolet, ik ben lang en heb ooit eens mijn rug gebroken (vrij ernstig) Met als gevolg een vrij zwakke rug.

Nu heb ik momenteel corrado stoelen in de Cabby, de zit hoogte is eigenlijk te laag en de stoelen zijn te smal. Maar de originele stoelen, zitten weer te hoog en daar krijg ik helemaal rugpijn van!

Weten jullie mischien een goede oplossing, die ook qua budget rendabel is :redface: ??

Mag met foto's ;)

Jeff
10-05-2008, 10:54
Golf 4 stoelen passend maken. Leuning en zitting is langer. Hoofdsteun zit hoger en de zit hoogte is heel ruim te stellen.
Deze stoelen kosten geen drol meer. Je moet wel wat lassen en slijpen om het passend te maken.

Arne
10-05-2008, 11:08
weet niet wat je budget is, maar wat dacht je van electrische recaro onderstellen uit een golf 2 icm 2 universele recaro stoelen? heb ik zelf ook, lendensteun is instelbaar, rugsteun opblaasbaar, zitting uittrekbaar voor langere personen; zit echt heerlijk.

Samurai
10-05-2008, 11:23
weet niet wat je budget is, maar wat dacht je van electrische recaro onderstellen uit een golf 2 icm 2 universele recaro stoelen? heb ik zelf ook, lendensteun is instelbaar, rugsteun opblaasbaar, zitting uittrekbaar voor langere personen; zit echt heerlijk.

Budget is niet al te veel, ben al opzoek naar een scheel of recaro stoel.
weet alleen niet waar je de sledes vandaan kunt halen, en wat de prijsen zijn!

Met het oude mk1 interieur kom ik met mijn hoofdt zowat tegen het dak aan. :shake:

Arne
10-05-2008, 12:51
Ik heb nog een linker en rechter Recaro slede liggen, zijn wel zonder bedieningsknop/paneel en ook geen motoren of kabelboom erbij....Je kunt natuurlijk een draaiknop op de spie -as lassen, kun je m ook verstellen :)

Hier kunnen dan de Edition stoelen op, maar ook aftermarket Recaro's (6 bouts bevestiging)

PM maar als je geinteresseerd bent...

Christiaan
10-05-2008, 15:46
Heb in mijn cabrio 2 recaro's uit een golf 2 edition gezet. Zitten erg lekker, en icm hoogte verstelling, zit ik niet tegen het dak aan.. (als het dicht is :D)

En de golf 2 stoelen passen zonder aanpassingen te maken in de cabrio....