View Full Version : Injectoren mk1 gti eg
GertJan Vento
10-05-2008, 16:17
Heb de injectoren eruit gehaald omdat ik eraan twijfel of deze nog goed zijn
komende week worden deze getest. kunnen jullie aan de foto al dingen zien?http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZXWSGHY.jpg
1 was er natter als de rest.
wat kosten de injectoren nieuw mochten ze slecht zijn en waar zijn ze te koop? Of zijn ze goed te reviseren??
oettinger_18
10-05-2008, 16:43
Nieuw zijn ze niet te betalen. Heb ik nagevraagd bij Pouw. Je hebt bedrijven die ze reinigen ultrason ofzo. Mijnes heb ik gebracht naar een bedrijf hij heeft ernaar gekeken en werd me gezegd ze zijn goed heeft geen zin om ze te reinigen. Zo op de foto valt er niks te zien. Wel 4 nieuwe 0-rubbertjes bestellen bij Pouw
Nieuwprijs bij Bosch steunpunten iets van € 35,- p/stuk.....valt dus wel mee.
je kunt ook zelf kijken of ze goed vernevelen, gewoon brandstofpomp relais eruit trekken.
Dan een een schakelaar aansluiten met 2 draden waar je t relais inprikt, dan injectoren uit je inlaat trekken ,schakelaar aan (zodat je brandstof pomp loopt)en de luchtschijf optillen.
Dan kun je zien hoe de injectoren vernevelen en of de opbrengst gelijk is.
Ultrasoon reinigen van je injectoren kan nooit kwaad.
Ik heb in mijn gti gewoon nieuwe gezet, alles lag toch los na de kop revisie en zo duur waren ze ook niet.
grtn yal
GertJan Vento
11-05-2008, 00:03
gaat een injector van kjet bij een bepaalde druk open gelijk als een verstuiver of gaat deze meteen vernevelen? 1 injector was namelijk nat en af en toe loopt hij na het starten eerste 10 sec op 3 cilinders.misschien dat die nalekte of niet goed vernevelde? maar dat zal dan blijken bij de controle
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.