View Full Version : Wielkasten/randen omrollen
Black Devil
14-05-2008, 09:00
Omdat er toch regelmatig vraag naar is bieden wij aan, het omrollen van de wielkasten, zodoende creer je extra ruimte voor de banden.
De kosten per wielrand zijn normaal 35,-.
Kan eventueel ook buiten onze reguliere werktijden, dus savonds. Niet op zondag.
Voor vragen kunt je altijd bellen of een email sturen naar erdem@bkcustoms.nl
BK Customs vof
De Hoefsmid 33K
1851PZ Heiloo
072-5321212
hoe gaat dit met de lak?
lakgarantie?
Black Devil
14-05-2008, 10:27
hoe gaat dit met de lak?
lakgarantie?
De wielranden worden verwarmt om zodoende de lak zachter te maken, uiteraard kan ik geen garantie geven op de lak, ik bedoel de meeste zijn 15/20 jaar oud dus.......
Maar om het dus tot een minimale te beperken verhitten we de delen.
Daarna behandelen we het wel tegen eventuele roestvorming.
Als er al roest op de randjes zit en of aan is geplamuurd is het ook een ander verhaal.
Uiteraard, dank voor je antwoord. Wordt het een stuk duidelijker van.
En ga er maar vanuit dat die oude lak daadwerkelijk ook zal breken als je hieraan begint (uit ervaring).
Zelfs met 'nieuwere' lak zal het erg moeilijk worden.
Black Devil
14-05-2008, 19:45
En ga er maar vanuit dat die oude lak daadwerkelijk ook zal breken als je hieraan begint (uit ervaring).
Zelfs met 'nieuwere' lak zal het erg moeilijk worden.
Wij doen het regelmatig, in 75% vd gevallen gaat het goed. We hebben ook meerdere auto's die bekeken kunnen/mogen worden waarbij dit al is uitgevoerd.
jetta mk1 '82
14-05-2008, 19:58
erdem is zijn winkeltje aan het uitbreiden !
goed bezig kerel ;) !!
gr. martijn
Wij doen het regelmatig, in 75% vd gevallen gaat het goed. We hebben ook meerdere auto's die bekeken kunnen/mogen worden waarbij dit al is uitgevoerd.Ligt er natuurlijk ook aan hoever je gaat uitrollen en met welke stappen je te werk gaat. Twijfel er zeker ook niet aan dat ze na het rollen slecht afgewerkt zullen zijn. :)
Black Devil
15-05-2008, 09:10
Ligt er natuurlijk ook aan hoever je gaat uitrollen en met welke stappen je te werk gaat. Twijfel er zeker ook niet aan dat ze na het rollen slecht afgewerkt zullen zijn. :)
In principe het horizontaal naar binnenstaande randje omklappen zodat je iets extra ruimte krijgt, echt uitrollen kan ook maar dan moet je zeker naar de plaatwerker
vwmk2driver
25-05-2008, 22:04
misschien bel ik je eerdaags even erdem, bij mijn race auto moeten er ook wat randen omgezet worden.
om dit nu met de hamer en tas te gaan doen zie ik ook niet zo zitten..
Black Devil
26-05-2008, 11:53
misschien bel ik je eerdaags even erdem, bij mijn race auto moeten er ook wat randen omgezet worden.
om dit nu met de hamer en tas te gaan doen zie ik ook niet zo zitten..
Geen probleem, gaan we doen!
Kris Hoekstra
31-07-2008, 15:54
Erdem, nog bedankt jongen!
Gisteren me wielkassen achter laten uitrollen en heb geen last meer van het aanlopen. En het staat ook nog eens goed!
Als het voor ook nodig is ooit, weet ik je te vinden :D
Kris.
jettaracing
31-07-2008, 16:16
Goed bezig heren ! leuke extra service !
En niet eens duur , en ik weet dat er zeker wel vraag naar is !
Black Devil
31-07-2008, 16:17
Erdem, nog bedankt jongen!
Gisteren me wielkassen achter laten uitrollen en heb geen last meer van het aanlopen. En het staat ook nog eens goed!
Als het voor ook nodig is ooit, weet ik je te vinden :D
Kris.
He Kris, jij hier.
Was even een klusje maar je wielranden zijn inderdaad erg goed gelukt en staan lekker dik zo.
Voor de anderen: Polo 6N aan de achterzijde wielranden gerold en een stukje naar buiten gedrukt.
Black Devil
10-09-2008, 19:00
Vandaag een klant gehad met een Opel Kadett. 9J wielen achterop en te weinig ruimte. Wielkasten hebben we maximaal naar buiten gerold. Dit zijn natuurlijk werzkaamheden waarbij de lak het niet meer zal overleven. Wielranden had hij er zelf nieuw ingelast. Ruim 2cm naar buiten.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Wielkastenuitrollenvoorbeeld.JPG
jettaracing
10-09-2008, 19:42
Netjes gedaan!
Black Devil
10-09-2008, 20:04
Was ff zweten maar wel gelukt.
Heb je toevallig wat foto`s van een golf 2 waarbij de randen zijn bewerkt?
M.v.g.
Arnauld
Black Devil
17-09-2008, 09:22
Bij een Golf 2 heb ik ze nog nooit zover uitgerold als hierboven, alleen omrolklusjes van de horizontaal staande randjes, maar dat zie je niet van de 'buitenkant'.
Heb je toevallig wat foto`s van een golf 2 waarbij de randen zijn bewerkt? Moet je 'Dubweiser' eens vragen van hier. Die heeft er volgens mij foto's van gemaakt destijds.
Ik heb alleen foto's met wielranden gemonteerd, daar zie je niet zo veel aan. :)
OK zal ik even doen. Tot welke banden velgen combi kun je nu monteren en met welke verlaging in mm heb je dat dan gedaan?
M.v.g.
Arnauld
OK zal ik even doen. Tot welke banden velgen combi kun je nu monteren en met welke verlaging in mm heb je dat dan gedaan?Ik zou zeggen, kijk zelf even HIER (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24459&page=26&pp=20) en HIER (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28792&page=16&pp=20) en oordeel zelf. ;)
Zo ik heb even gekeken.............T*&^%$ wat een vette wagen!! Ik zal even een reactie posten op jouw topic!
M.v.g.
Arnauld
timberland
08-10-2008, 20:55
mijn golf 3 is een tijd geleden overgespoten,
maar is kun je die rand dan nog om laten rollen zonder dat de lak barst?
want ze hebben hem licht bijgeslepen maar wil hem om hebben.
alvast bedankt
Black Devil
09-10-2008, 11:50
Ik kan het niet met 100% zekerheid garanderen maar meestal gaat dat wel, mits je niet te scherp omrolt. Gister nog een Chrysler Neon gedaan rondom, geen scheurtjes in de lak.
Iemand voorbeeld van MK1 met uitgerolde wielkasten? Wil strak 15inch gaan rijden ivm G60 remmerij, maar wil wel brede wielen eronder hebben.
Dus dat wordt voor en achter rollen.
Enig idee wat ik daar ongeveer kwijt voor zal zijn?
Doen jullie dit nog steeds? En kunnen jullie dit ook doen bij een mk4?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.